dudnienie może być spowodowane (i najczęściej jest) przez wytartą krzywkę wałka rozrządu.
przytaczam opis:
viewtopic.php?f=89&t=92063&start=220
			
			Dziwny dżwięk z filtra powietrza (rezonans)
		
				1, 2
			
	
	Neonixos666 napisał(a):te dudnienie to efekt klapek w dolocie.
o jakich klapach mówisz?
mam takie dziwne dudnienie? pompowanie powietrza? nie wiem jak to nazwać

- Od: 12 kwi 2009, 10:55
 - Posty: 1380 (0/1)
 - Skąd: Chełm
 - Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
 
dokładnie o tym co kolega Dolson pisałem.
Jest o tym na forum to klapki w kolektorze które zamykają jeden kanał ssący i powodując że silnik na niskich obrotach i na ludzie jest ,,12 zaworowy". Podejrzewam że te dudnienie to fala akustyczna która odbija się od tych klapek i wraca do filtra powietrza tworząc rezonans.
Wystarczy na stałe podpiąć podciśnienie do tego zaworu z cięgnem i będziemy mieć stale wykorzystane 16 zaworów, ale czy to dobrze czy źle to nie wiem bo ja z tego inżyniera nie mam
			
			
		Jest o tym na forum to klapki w kolektorze które zamykają jeden kanał ssący i powodując że silnik na niskich obrotach i na ludzie jest ,,12 zaworowy". Podejrzewam że te dudnienie to fala akustyczna która odbija się od tych klapek i wraca do filtra powietrza tworząc rezonans.
Wystarczy na stałe podpiąć podciśnienie do tego zaworu z cięgnem i będziemy mieć stale wykorzystane 16 zaworów, ale czy to dobrze czy źle to nie wiem bo ja z tego inżyniera nie mam
Paweł M. napisał(a):Przesmaruj paski klinowe preparatem do pasków i napisz czy jest różnica.
Ja mam nówka paski założone 3 dni temu

- Od: 12 kwi 2009, 10:55
 - Posty: 1380 (0/1)
 - Skąd: Chełm
 - Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
 
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
