Skrzynia od 1.6 podejdzie ipowinna wytrzymać minimum rok. Ta od GT wcale nie jest dużo mocniejsza, a jakbyś chciał ją zamontować to musiałbyś wymieniać półosie. Tylko przełożenia od 1.6 tak średnio będą pasować do charakterystyki silnika DOHC bo są za długie, będziesz przez to tracił na osiągach. Ja bym radził wsadzić skrzynię od 1.3. Koszt zakupu nie wielki a warto ją wymienić przy okazji takiej operacji. No i sprzęgło. Tarcza od 1.6 ma tylko 190mm średnicy. Szybko się podda. Radziłbym wsadzić sprzęgło (tarcze i docisk) od 1.8 SOHC (200mm średnicy).
No i zostaje jeszcze kwestia hamulcy, które w wersji 1.6 są tragiczne. Wypadałoby przeszczepić te z wersji GT.
Generalnie, jeżeli nie masz super zdrowej blachy i ogólnie budy w idealnym stanie to szybciej i taniej będzie sprzedać obecne auto i kupic wersje GT. Chyba, że traktujesz to jako zabawe i hobby
Co do silnika F2T to też uważam, że to jest przedpotopowa konstrukcja. Czekam na jakieś potwierdzone osiągi auta kolegi, który wsadził ten silnik do 323F BA. Jeżeli będzie schodził grubo poniżej 15s na ćwiartkę to może zmienię zdanie