Zawieszające się obroty, dlaczego?

Postprzez Bimbak » 8 lut 2011, 14:20

a czujnik temp wody sprawdzałeś? Jak bys miał zapowietrzony układ lub mało płynu to najpierw by było dobrze a dopiero po pełnym rozgrzaniu obroty by skakały do góry. Jak stale utrzymują się na wysokim poziomie to albo czujnik temp albo coś z przepustnicą. Brak błędów również wskazuje moim zdaniem na czujnik ale to tylko moje domysły.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez noxes » 8 lut 2011, 15:54

No to jak zacząłem madzie katować to falowanie ustało :D pozostała tylko zawieszka na około 1500rpm co by w pewnym sensie wykluczało czujnik,
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Bimbak » 8 lut 2011, 16:34

czyli jak go przydaławisz na biegu to obroty wracają do prawidłowych?
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez noxes » 8 lut 2011, 17:30

Taj jak go przydławię to obroty spadają, ale nie zawsze.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kamilspider » 26 kwi 2011, 18:39

od niedawna mam taki problem że się zawieszają obroty na ok 1tys na rozgrzanym aucie. Moim zdaniem to nie wina krokowca bo jak podniosę lekko pedał do góry to obroty powracają do normy. Dzieje się tak tylko jak auto pochodzi dobre 15min w ciepłe dni (metal się rozszerza??:) . Macie może jakiś łatwy sposób na wzmocnienie tej sprężyny na lince przy dźwigni przepustnicy, żeby lepiej odbijała??
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 26 kwi 2011, 20:55

Może ją popsikaj np wd40
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kamilspider » 26 kwi 2011, 21:09

juz to robiłem i nic:/ inne pomysły??:)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 26 kwi 2011, 21:11

Wyczyść przepustnicę.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kamilspider » 26 kwi 2011, 22:10

nie jest jakoś specjalnie brudna :)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 26 kwi 2011, 22:13

Może to tylko złudzenie...
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kamilspider » 27 kwi 2011, 07:48

zobaczę ją jeszcze :) ale nie chce mi się za bardzo nic więcej rozkręcać do czyszczenia niż tylko plastikowe kolanko ;) spróbuję od tej strony wyczyścić i dać jakieś WD, a jak nie pomoże to pokombinuję z jakąś sprężyną.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez desp » 27 kwi 2011, 19:21

Zgadzam się. Napraw powód usterki, a nie kombinuj, jak pozbyć się objawów. Rozkręć i przeczyść. 3h roboty...
A jeśli nawet tego ci się nie chce, to chociaż przeczyść ją, przepsikaj ściągniętą:
viewtopic.php?t=21226&highlight=kroko%252A
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2009, 21:54
Posty: 122
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec

Postprzez kamilspider » 9 maja 2011, 09:12

przeczyściłem co się dało bez większego rozkręcania, potem trzeba było ustawić obroty bo dziwnym trafem zatrzymywały się już zawsze na 1tys obr i teraz niby jest dobrze, ale tą śrubką od obrotów mogę zrobić jeszcze z pół obrotu tylko jakbym chciał jeszcze zmniejszyć... ogólnie jak obroty spadają to na pół s zatrzymują się na 1tys obr a potem już trzymają 0,75tys jak trzeba. Na razie mi to wystarczy chyba ;)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez roberto81 » 21 maja 2011, 14:20

Witam wszystkich! Czy rozwiązaliście problem z zawieszającymi się obrotami na 1100 obr. ? U mnie jest ten sam problem, najczęściej na ciepłym silniku. Obroty wiszą sobie przez jakiś czas na 1100 a poźniej jak gdyby nic wracają na swoje miejsce. Sprawdziłem czujniki, woda na max i dalej jestem w kropce. Dzieje się tak tylko na lpg, jeżeli się zawiesi i przełączę na benzynę to odrazu wraca na właściwe obroty. Co to się dzieje??? Macie jakieś pomysły?

Nikt nic nie doradzi? Najczęściej tak się dzieje na ciepłym silniku. Na zimnym jest ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2010, 21:56
Posty: 122
Skąd: Otwock
Auto: Mazda 626 2.0L z 1994r
Benzyna+LPG II gen.

Postprzez kyluz » 4 paź 2011, 15:47

Odgrzewam kotleta :D! Mam identyko problem 1,1k- 1,2k rpm zawieszają się :D Przepustnica byla czyszczona i nie pomogło :/
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez noxes » 4 paź 2011, 17:07

najprawdopodobniej zawiesza się tłoczek w silniku krokowym. Smarowałeś go czymś?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez yaro626 » 5 paź 2011, 09:47

noxes napisał(a):najprawdopodobniej zawiesza się tłoczek w silniku krokowym. Smarowałeś go czymś?

A jak się tam dostać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2008, 11:17
Posty: 331
Skąd: Lublin/Turka
Auto: 626 GH 2.2 163km

Postprzez noxes » 5 paź 2011, 13:08

trzeba odkręcić silniczek ten z którego wychodzą kable. I tam chodzi taki tłoczek
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez drix1987 » 12 paź 2011, 23:17

jakas fotorelacja moze bo u mnie juz szaleje niemilosiernie
Ford Escort mk6 kombi –> Opel Astra F HB –> Mazda 626 GE sedan :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2011, 15:46
Posty: 87
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 Cronos GLE Special 2.0 84KW 1994 sedan

Postprzez noxes » 13 paź 2011, 18:51

drix1987 napisał(a):jakas fotorelacja moze

kolejna nie jest potrzebna. Jest jedna o czyszczeniu przepustnicy i ona wystarczy. A to że falują to najpierw odpowietrz DOBRZE układ chłodzenia lub/i wyczyść przepustnice. U mnie się zawieszały, a nie falowały. A zawieszał się tłoczek o którym wcześniej pisałem. Teraz mam jeszcze tylko szarpnięcia po puszczeniu gazu ale to już mniej uciążliwe jest.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6