____________
MX-3 EC K8 1,8i
www.mazdaspeed.pl
Piotrek 2005 napisał(a):ile rolek ma ten rozrzad ? i jakie moga byc koszta wymiany bo na warsztacie powiedzilei ze z robocizna to koszt 700 zl
Tomasz , Ja zrozumiałem ze to z gratami ta cena .... nie wiem jak to zrozumiec – robota za droga , częsci za taniotomekrvf napisał(a):Coś drogo za robotę
Wszystko jest to samo KL/KF/K8 koszty tez , jakies 2000 zł full wypas.Puhcio napisał(a):Rozrząd w K8 jest porównywalny z KL (cenowo) ?
Cóz , za V6 płaci się słono ( jak chcesz mieć sprawne auto ) dobrze ze raz na 100 tysięcy km.Puhcio napisał(a):Cóż ma$$da
Kolega nie jest jedyny , sporo ludzi kupiło obecnie V6 i na hasło "rozrząd" wszystkich zatyka. Dlatego Ja mam R4Puhcio napisał(a):kolegę 700 zł z częsciami zatkało
Mozna , tylko jeden na 50 samochodow ktore obecnie jezdzą po kraju mają te częsci ok.malekm napisał(a):Czy można stwierdzić po stanie rolek i napinacza czy konieczna jest ich wymiana
Jaksa napisał(a):Kolega nie jest jedyny , sporo ludzi kupiło obecnie V6 i na hasło "rozrząd" wszystkich zatyka.
Jaksa napisał(a):Dlatego Ja mam R4
Jazda Vałką jest cudowna przyznaję ale koszty spore.Puhcio napisał(a):Sam dobrze wiesz ile radości daje V6
Powiem więcej, chcę się przesiąsc na DiTD ( ciche plany )Puhcio napisał(a):narzekasz, że słabe
Piotrek 2005 napisał(a):to nie wiem chyba nie bede robil tego
Nie da sie tego zrobic ( kupic częsci ) za 700 zetaPiotrek 2005 napisał(a): te 700zl to juz z czesciami jest
marek napisał(a):Przykro mi to mówić ale najdalej za rok wykończysz ten samochód "wiązaniem na drut"
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości