Mazda 323F BG BP '93
HKSze napisał(a):true JDMkozacka to jest ta 1
gdzie dorwales taka?
Na passwordzie kiedyś ktoś sprzedawał i kupiłem dwie. Całe szczęście bo jedna została zniszczona przez kolesia, ktory zaparkował mi w bagażniku.
Wczoraj nastąpiło pożegnanie z SMT6 i na pokład wjechał Ecumaster DET3. W drodze do mnie jest już map sensor mpx4250ap oraz termistor (który będzie robił jako czujnik temp. powietrza zasysanego), także dni przepływki w moim układzie dolotowym są już policzone.

- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
ooo, wykładzina jest 
ta pierwsza naklejka jest bez sensu
Wczoraj jeździłem dośc mocnym NA (171@215 dyno) i w porównaniu do T5 to w ogóle nie jedzie, podczas normalnej jazdy. Z kreski jak się wali z odciny to jakoś się odpycha ale zapomnij o jakiejkolwiek elastyczności jeśli nie przykatujesz skrzyni, czasem miałem wrażenie że samochód się zepsuł 
ta pierwsza naklejka jest bez sensu
Stała pod ścianą prężąc kakao
no akurat jacka madzia jedzie.i na nalepke zasluzylo.no to teraz jacek mzoesz robic sobie sam pomairy mocy bez jazdy na hamowenie.ciekaw jestem logow.tylko nie przegnij i powoli stroj.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Gib napisał(a):ooo, wykładzina jest
ta pierwsza naklejka jest bez sensuWczoraj jeździłem dośc mocnym NA (171@215 dyno) i w porównaniu do T5 to w ogóle nie jedzie, podczas normalnej jazdy. Z kreski jak się wali z odciny to jakoś się odpycha ale zapomnij o jakiejkolwiek elastyczności jeśli nie przykatujesz skrzyni, czasem miałem wrażenie że samochód się zepsuł
Sam wiesz najlepiej, że sama moc to nie wszystko. Oprócz tego jest masa auta, odpowiednio dobrane przełożenia skrzyni biegów, rozmiar i ciężar kół itd. Ja kiedyś przez rok jeździłem Eclipsem 2G turbo, który na hamowni wypierdział 190KM, także mam porównanie i wiem że Madzia lepiej się zbiera
A tak wogóle to te dyskusje nie mają za bardzo sensu. Wiadomo, że z trubo można więcej wycisnąć. Ja tego stickera nakleiłem sobie przede wszystkim żeby było wiadomo, że nie mam trubo
mysse napisał(a):wiec bedziesz sprzedawal przeplywke z rx7 ?:>
Tak, jak tylko zrobię konwersję MAF->MAP
piwo napisał(a):no akurat jacka madzia jedzie.i na nalepke zasluzylo.no to teraz jacek mzoesz robic sobie sam pomairy mocy bez jazdy na hamowenie.ciekaw jestem logow.tylko nie przegnij i powoli stroj.
No Piwo miał okazję przejechać się Mazdą jak jeszcze była ok. 0,6s na ćwiartkę wolniejsza, także ma jakieś pojęcie jak Madzia daje sobie radę w trasie
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Gib napisał(a):Na łączeniu dachu i przedniej szyby?
A myślicie, że dlaczego tamtędy najczęściej pobierane jest powietrze do wentylacji/ogrzewania kabiny?
jacek176 napisał(a):Wczoraj nastąpiło pożegnanie z SMT6...
Yeeee
Pit napisał(a): Gib napisał(a):Na łączeniu dachu i przedniej szyby?
A myślicie, że dlaczego tamtędy najczęściej pobierane jest powietrze do wentylacji/ogrzewania kabiny?Analogicznie miejsce spojlera z tyłu.
Na łączeniu DACHU i przedniej szyby, a nie MASKI i przedniej szyby
Tu chodziło o otwory wyrzucające powietrze z auta (gorące powietrze spod maski) a nie zasysające je
Domyślam się że Gib napisał to z ironią
- Od: 14 wrz 2006, 08:48
- Posty: 228
- Skąd: Żywiec
- Auto: Była Mazda mx3, jest Alfa Romeo 156
Takie mam przemyślenie drobne, bez ataków, bo wiem że to 323F jedzie. :Z koncepcji auta wyciskasz ile się da i za to szacunek ale koncepcja jest do bani.
1 – FWD
2 – N/A
3 – 4-cyl
Praktycznie, pomijając wątek ekonomiczny można powiedzieć że same nieciekawe rozwiązania, z tym się chyba wszyscy zgodzą, oczywiście jeśli budujemy szybkie auto. No mogłaby jeszcze być skrzynia automatyczna z przekładnią hydrokinetyczną
1 – FWD
2 – N/A
3 – 4-cyl
Praktycznie, pomijając wątek ekonomiczny można powiedzieć że same nieciekawe rozwiązania, z tym się chyba wszyscy zgodzą, oczywiście jeśli budujemy szybkie auto. No mogłaby jeszcze być skrzynia automatyczna z przekładnią hydrokinetyczną
Stała pod ścianą prężąc kakao
Nie wszystkie szybkie samochody muszą być
RWD
Turbo
V6
super auto i mam nadzieję kiedyś zobaczę na żywo
RWD
Turbo
V6
super auto i mam nadzieję kiedyś zobaczę na żywo
a ja mam inne odczucia.mazda 323 mimo napedu na przod niesamowicie dobvrze sie prowadzi, ma dobrze wyczuwalny pedal hamulca,wspaniala skrzynie biegow i uklad keirowniczy.moze sie ze mna ktos nie zgodzi ale ja mam jakies porownanie i madzia sie mi naprawde super sportowo jezdizlo.
w fwd da rade zrobic i trakcje co pokazuja np ravo czy lukster.kwestia szparki.no i 4 cylindry nie sa zle.leciutki silniczek, ekonomiczny.czy ktos zarzuca hondzie 1,6 vti ze jest zly silnik?mazdowski 1,8 bp jest niedoceniany a naprawde fajnie sie wkreca na obroty.wiadomo kazdy tuniong to wyrzucanie kasy w bloto.sa projekty drozsze i tansze.tutaj na pewno nie jest jakos super wykrzesana moc ze zlotowki przeznaczonej na auto ale i tak uwazam ze jedno z tanszych rozwiazan szybko jezdzacych.kl ze podobnie jezdzi a utrzymanie duzo drozsze i koszta wyzsze.wiec moim zdaniem ogolnie fajny samochodzik.oby tylko spod niezardzewial.
w fwd da rade zrobic i trakcje co pokazuja np ravo czy lukster.kwestia szparki.no i 4 cylindry nie sa zle.leciutki silniczek, ekonomiczny.czy ktos zarzuca hondzie 1,6 vti ze jest zly silnik?mazdowski 1,8 bp jest niedoceniany a naprawde fajnie sie wkreca na obroty.wiadomo kazdy tuniong to wyrzucanie kasy w bloto.sa projekty drozsze i tansze.tutaj na pewno nie jest jakos super wykrzesana moc ze zlotowki przeznaczonej na auto ale i tak uwazam ze jedno z tanszych rozwiazan szybko jezdzacych.kl ze podobnie jezdzi a utrzymanie duzo drozsze i koszta wyzsze.wiec moim zdaniem ogolnie fajny samochodzik.oby tylko spod niezardzewial.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Nikt nic nie zrozumiał chyba. Chodzi o nalepkę.
"NA is best", "FWD is best", "4-cyl is best"? Czy gdyby bez regulaminów chcieć zbudować szybkie auto wybralibyście akurat taki zestaw?
Ja dopiero co się takiego pozbyłem, fakt było tanio ale zadatków na sport to nie miało żadnych. Tylko mi tu nie przywoływać Integry Type-R
"NA is best", "FWD is best", "4-cyl is best"? Czy gdyby bez regulaminów chcieć zbudować szybkie auto wybralibyście akurat taki zestaw?
Ja dopiero co się takiego pozbyłem, fakt było tanio ale zadatków na sport to nie miało żadnych. Tylko mi tu nie przywoływać Integry Type-R
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):Nikt nic nie zrozumiał chyba. Chodzi o nalepkę.
no ale nalepka była "NA is best..."
a nie że FWD czy R4
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Ale bijecie piane
Naklejka jest czysto humorystyczna i jak ktoś np w Audi A3 1.8T dostanie baty od tej mazdy (a jak ma serie to dostanie na pewno) to wtedy poczęstowany jest napisem N/A is best. I nie płaczcie już że ta naklejka ma sie nijak np do Supry turbo 800+ bo to akurat każdy wie 
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
Gib, chyba zbyt serio podchodzisz do tej naklejki. Jakbyś nie zauważył to chyba wszystkie stickery są z lekką dozą humoru, no i sporo z nich jest kontrowersyjne
A jeśli chodzi o koncepcje auta itd. to potrafisz świetnie doradzać i jeszcze lepiej krytykować większość projektów a sam też dokonujesz dziwnych wyborów
Np. to Volvo teraz, ani to szybkie, ani to ekonomiczne
Bez urazy oczywiście 
A jeśli chodzi o koncepcje auta itd. to potrafisz świetnie doradzać i jeszcze lepiej krytykować większość projektów a sam też dokonujesz dziwnych wyborów
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Dla mnie jedyne zastrzeżenie jakie mam do tego samochodu to tylko albo aż rodzaj nadwozia. Zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu 323 BG 3D oczywiście z body kitem GT. A co do silnika to to co z niej wyciskasz to czysta poezja. Podziwiam
- Od: 9 mar 2006, 17:09
- Posty: 118
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005
Przedwczoraj z Madzi wyleciały sprężyny MTS i oryginalne amory (które chyba nie były wymieniane od nowości :oops: ) i na pokład wjechały używane sprężyny H&R oraz amortyzatory Koni Special z regulacją siły tłumienia (oczywiście ustawione na najtwrdszy stopień
):


Zestaw przejety z innego projektu, którego włąściciel się wkurzył, że nie może być szybszy ode mnie i pociął auto na żyletki
Z braku czasu zrobiona została tylko przednia oś ale i tak już czuć kolosalna różnicę na plus. Madzia zaczęła wreszcie jeździć jak samochód a nie jak taczki. Po wpadnięciu w dołek nie słychać juz huku tak jakby właśnie odpadły wszystkie koła. Stoi ciut wyżej (tak na oko ok. 5mm) ale to bardzo dobrze.
Przy okazji wymienione zostaly sworznie [waaaczego?] bo poprzednie były już zmęczone życiem i z zawieszenia dobiegały niepokojące stuki podczas ruszania i przyspieszania.




Zestaw przejety z innego projektu, którego włąściciel się wkurzył, że nie może być szybszy ode mnie i pociął auto na żyletki
Z braku czasu zrobiona została tylko przednia oś ale i tak już czuć kolosalna różnicę na plus. Madzia zaczęła wreszcie jeździć jak samochód a nie jak taczki. Po wpadnięciu w dołek nie słychać juz huku tak jakby właśnie odpadły wszystkie koła. Stoi ciut wyżej (tak na oko ok. 5mm) ale to bardzo dobrze.
Przy okazji wymienione zostaly sworznie [waaaczego?] bo poprzednie były już zmęczone życiem i z zawieszenia dobiegały niepokojące stuki podczas ruszania i przyspieszania.

- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości