CHIP Tuning – DIESEL
T5 bardzo fajnie mozna podkrecic bez ruszania bebechow, z tego co pamietam to sporo ponad 300km nie rozbierajac silnika, jedynie na osprzecie.
Jesli chodzi o antytuning :
Kreatormocy wykonuje: chiptuning, tuning mechaniczny, ... bezpieczne modyfikacje najnowszych sterowników z producenckim zabezpieczeniem anty-tuningowym. ...
Jesli chodzi o antytuning :
Kreatormocy wykonuje: chiptuning, tuning mechaniczny, ... bezpieczne modyfikacje najnowszych sterowników z producenckim zabezpieczeniem anty-tuningowym. ...
- Od: 27 sie 2010, 10:18
- Posty: 105
- Skąd: Skarzysko-Kam
- Auto: Mazda 6 MZR-CD 2003
Mazda 323F BA 1995
kreator też w BMW łamie zabezpieczenia, w jednym projekcie czytałem
Może i łamie ale zwykle jest tak że z każdym nowym modelem są doskonalsze i coraz trudniejsze (droższe) do złamania. A stare 1.9 tuninguje się po kabelku jak głupie bez żadnego cudowania.
Potencjał T5 jest mi znany, potencjał skrzyni biegów jest mały, na razie w bólach powstaje stage 0.
EOT
Potencjał T5 jest mi znany, potencjał skrzyni biegów jest mały, na razie w bólach powstaje stage 0.
EOT
Stała pod ścianą prężąc kakao
Cześc wszystkim chce sobie zamontowac chip boxa ale nie jestem pewny czy to nie uszkodzi mi silnika ale czy nie bedzie dymił no i najważniesze czy to poprawi osiagi w mojej mazdzie 6 2004 r 136 KM . Jeśli sie ktos moze wypowiedziec na ten temat to 

-
czerep84
Kolego, na wcześniejszych zakładkach znajdziesz interesujące dla siebie informacje.
Generalnie, jeżeli masz silnik bez DPF to możesz pokusić się o wykonanie chip tuningu. Ja tak wykonałem z moją Mazdą i jestem bardzo zadowolony (przejechałem 30kkm od tego czasu).
Silnik Mazdy z natury kopci, więc po modyfikacjach raczej się to nasili niż zmniejszy.
W Twoim przypadku ważne jest sprawdzenie stanu silnika przed wykonaniem jakichkolwiek modyfikacji.
Generalnie, jeżeli masz silnik bez DPF to możesz pokusić się o wykonanie chip tuningu. Ja tak wykonałem z moją Mazdą i jestem bardzo zadowolony (przejechałem 30kkm od tego czasu).
Silnik Mazdy z natury kopci, więc po modyfikacjach raczej się to nasili niż zmniejszy.
W Twoim przypadku ważne jest sprawdzenie stanu silnika przed wykonaniem jakichkolwiek modyfikacji.
- Od: 26 sty 2008, 23:59
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa, Łódź
- Auto: M6 CiTD 2003 165KM (chip tuning)
czerep84 napisał(a):Cześc wszystkim chce sobie zamontowac chip boxa ale nie jestem pewny czy to nie uszkodzi mi silnika ale czy nie bedzie dymił no i najważniesze czy to poprawi osiagi w mojej mazdzie 6 2004 r 136 KM . Jeśli sie ktos moze wypowiedziec na ten temat to
mialem w poprzednim aucie przez ok. 40tyskmi bylo naprawde okay.
box posiadal regulacje przyrostu mocy i moglem go indywidualnie dostrocic do potrzeb i kopcenia
oczywiscie wzrosnie ono ,ale tylko w momentach mocnego otwieranie gazu
w normalnych warunkach eksplatacyjnych nie ma pogorszenia ,jest wrecz polepszenie wlasciwosci jezdnych i spalanie o ok. do 1 l/100km mniejsze
przestrzegam jednak przed kupnem badziewia, bo widzialem juz potopionie tloki poprzez zle dobrany tuning eletroniczny..czyli zakup tylko ze sprawdzonych miejsc..
i jesli juz silnik zmodyfikujesz,to bezdziesz od nigo lekko uzalezniny, bo bez boxa auto "spi" kompletnie...
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam. Mam fiata marea 2,4 JTD 130 km 305Nm. Bardzo przyjemnie sie tym jezdzi. Bardzo przyjemnie wgniata na kazdzm biegu od ok 1600rpm. I to w serii. Jesli chodzi o potencja tego silnika to jeden gosc w gliwicach robi te silniki na 170 km i 360 Nm. W alfie ten sam silnik wychodzi na ok 200km (za sprawa innej sprezarki). Ogolnie po kilku modyfikacjach (IC) smialo 2,4 jtd mozna na grubo ponad 220km wyciagnac. A jesli chodzi o 1,9 jtd to rekord w kraju to bodajze niecale 220 km. A ten gosc z gliwic ma punto 1,9 jtd 80 km wyciagniete na 204,8 km. JTD jest bardzo podatny i wytrzmaly.
http://www.forum.alfaholicy.org/tuning_ ... _pl-2.html
w linku tekst i glebiej wykresy
http://www.forum.alfaholicy.org/tuning_ ... _pl-2.html
w linku tekst i glebiej wykresy
-
zibi112
a ten IC w marea jest taki sam w 1.9 i 2.4? bo zainteresował mnie właśnie IC z tego modelu bo ma ciekawy kształt idealnie pasujący pod moje oko
tylko nie wiem w jaki silniku był akurat ten który mnie interesuje
szukajka forumowa nic nie znalazła, więc nie wiem czy coś o tym było:
na alledrogo
http://moto.allegro.pl/chip-tuning-box-mazda-6-2-0-cd-dpf-i1576697085.html
jest takie coś, obiecują wiele, ale jakoś to podłączenie do szyny common rail mi nie pasuje, czyżby było to coś ala rezystor?
na alledrogo

jest takie coś, obiecują wiele, ale jakoś to podłączenie do szyny common rail mi nie pasuje, czyżby było to coś ala rezystor?
Nie znam się ale coś mi mówi że ten ,,tuning" polega na oszukaniu układu że jest mniejsze ciśnienie na szynie a komputer zwiększa je co prowadzi do zwiększenie ciśnienia i większej dawki wtrysku.
Neonixos666 napisał(a):...coś mi mówi że ten ,,tuning" polega na oszukaniu układu że jest mniejsze ciśnienie na szynie a komputer zwiększa je co prowadzi do zwiększenie ciśnienia i większej dawki wtrysku.
cisnienie jest podwyzszone..., co ma wplyw na lepsze rozpylenie dawki paliwa.
zawsze polecam zakup chipa z regulacja przyrostu mocy, gdyz jedno ustawienie stale nigdy nie moze byc idealne i moze prowadzic do przeciazen turbiny i 2M poprzez tzw. efekt kopa, naglego przyrostu mocy.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
pisząc o regulacji mocy masz na myśli takie urządzenia z przełącznikami, czy takie co samo dostosowuje się w odniesieniu do stopnia wciśnięcia pedału przyspieszenia?
ten z podanego linka warto, czy lepiej dołożyć i z V-tech brać.
tak ot. widziałem na allegro oferty programowego wyłączenia DPF, ciekawe jak to się ma w praktyce?
ten z podanego linka warto, czy lepiej dołożyć i z V-tech brać.
tak ot. widziałem na allegro oferty programowego wyłączenia DPF, ciekawe jak to się ma w praktyce?
kulca napisał(a):pisząc o regulacji mocy masz na myśli takie urządzenia z przełącznikami, czy takie co samo dostosowuje się w odniesieniu do stopnia wciśnięcia pedału przyspieszenia?
mam na mysli taki, co ma potencjometr, plynny lub krokowy, a dzieki niemu moze samemu doregulowac przyrost i jej charakterystyke.
wiem o czym pisze, bo w poprzedniej M6 przedlift, mialem boxa dobrej firmy, ale bez takowej regulacji i nie bylem w pelni szczesliwy, bo auto mialo przy ok. 2000-2100obr/mni. spore szarpniecie, co na pewno mialo wplyw na stan turbiny i 2M. obecnie mam boxa z 20 stopniowa regulacja i obecnie jezdze na poziomie 15. pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Ja dziś zdecydowałem się na zakup boxa V-Techu w Kreatorze Mocy w Warszawie ....
Zobaczymy jak sie bedzie sprawował ...
W ciągu najblizszych 2 tygodni przejade 6 kkm wiec powiem co i jak ... z pomiarami przyspieszen wlaczie mam nadzieje ; )
Pozdrawiam
Witek
Zobaczymy jak sie bedzie sprawował ...
W ciągu najblizszych 2 tygodni przejade 6 kkm wiec powiem co i jak ... z pomiarami przyspieszen wlaczie mam nadzieje ; )
Pozdrawiam
Witek
- Od: 28 mar 2011, 18:03
- Posty: 36
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 2.2 MZR-CD
Mialem robic chipa, ale w firmach co to robia mowia ze wtryski w naszych Mazdach przewaznie leja powyzej 150tys.
Drazac temat, okazalo sie ze wtryski Denso niestety to padaki, nikt tego tak naprawde nie regeneruje jak Boscha i na allegro kupic uzywke dobra graniczy z cudem
Drazac temat, okazalo sie ze wtryski Denso niestety to padaki, nikt tego tak naprawde nie regeneruje jak Boscha i na allegro kupic uzywke dobra graniczy z cudem
- Od: 27 sie 2010, 10:18
- Posty: 105
- Skąd: Skarzysko-Kam
- Auto: Mazda 6 MZR-CD 2003
Mazda 323F BA 1995
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje