Mazda 323F BA 1,8 Dziwne zachowanie podczas przyspieszania

Postprzez rafał88 » 14 kwi 2011, 19:18

Bylem dzis to ogladnac i szczerze mowiac nie nadaje sie to wg mnie do takiej imprezy:/ chyba najlepszym rozwiazaniem bylo nadastawienie w tym miejscu inne rurt aluminium albo metal. bo to termo kurczliwe dziadostwo jest za cienkie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez wiktorian » 15 kwi 2011, 10:35

A czy czasem nie trzeba restartować kompa po tym jak wpierdzielał lewizne? Przecież chyba musiał dawać jakieś błędy?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2010, 17:31
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 323c Z5 97'

Postprzez rafał88 » 15 kwi 2011, 17:08

No trzeba trzeba.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez flashmaniac » 15 kwi 2011, 20:29

Kojak napisał(a):A jaki jest koszt takiej rury? Oczywiście nowej :P Warto kupować czy lepiej faktycznie obkleić i czy da to jakikolwiek efekt na dłuższą mete :P Bo obklejać co 2 tygodnie mi się za bardzo nie chce... :) I jakby ktoś powiedział fachową nazwe tego gumowego czegoś, żeby móc się posłużyć tą nazwą w sklepie i nie wyjść na debila :P


Ja kupiłem tą rurę dolotu w caarspeed nową bo miałem już dość falowania obrotów a stara była uszkodzona w takim miejscu że nie dało się jej naprawić ( uszkodzona była w miejscu w którym zaciska ją obejma)
Dałem z nią chyba 250 czy 350zł już nie pamiętam dokładnie.
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 16:34
Posty: 371
Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna

Postprzez wiktorian » 10 maja 2011, 15:01

No i dolot załatamy, a problem dalej jest. Czy mozliwe jest że zachowanie takie wynika z uszkodzonego tłumika końcowego? Bo jak jechałem po pięknej polskiej ekspresówce to jakiś kamień mi w niego przywalił i jest trochę pogięty i zdeformowany, ale nie ma dziury. Może uszkodziło się coś w środku. Gdy dodaję gazu to coś świszczy im większe obroty tym mocniej. Może się tam coś blokuje?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2010, 17:31
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 323c Z5 97'

Postprzez Aju » 10 maja 2011, 16:43

puznies0 napisał(a):
arafal21 napisał(a):haha widzialem wczoraj w sklepie :D dzis jade kupie bo tasma paskudnie wyglada. to kosztuje grosze i jest tego dosc duzo ok 100cm wysokosci takze mozan pare warst naciagnac:D i bedzie elegancko:D


a w jakim sklepie to dostałeś??? normalny motoryzacyjny czy jakiś specjalistyczny????


puznies0 odezwij sie na priv to ci wysle jak znajde taką średnice...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:18
Posty: 150 (1/0)
Skąd: Głogów
Auto: 323 F BA (KF) 2.0i V6 24V '97

Postprzez lesiux » 10 maja 2011, 20:17

uszkodzony końcowy będzie tylko Ci powodował inny dźwięk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez Barto323 » 21 maja 2011, 16:36

mi się wydaje że to coś z gaźnikiem, może poprostu iglica sie nie podnosi? <faja>
Barto323
 

Postprzez lesiux » 21 maja 2011, 18:06

kolego to nie maluch, to są auta na wtrysku, nie gaźniku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez wiktorian » 21 maja 2011, 19:00

Wymieniłem końsowy i środkowy tłumik. Autko jeździ świetnie jak na razie nie muli się i oby tak zostało :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2010, 17:31
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 323c Z5 97'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323