Wentylator chłodnicy – podłączenie
Strona 1 z 1
dzięki wielkie za sprawdzenie, ja swój wentylator też już tam podłączyłem...swoją drogą ciekawe dlaczego był odłączony, próbowałem sprawdzić czy działa tzn zagrzać silnik ale nic nie drgnęło, temperatura u mnie nigdy nie przekroczyła połowy skali (zawsze nieco niżej), sam wentylator kręci się bez oporu, bezpiecznik również w porządku
a czujnik wentylatora dziala? mozliwe ze jest walniety i sie bedzie wlaczal np na zimnym silniku mialem tak w ojca poldku auto stalo w garazu i wentylator potrafil sobie popracowac sam z siebie
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
nawet nie kojarze czy w naszej madzi dziala wentylator po wylaczeniu zaplonu
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
rumunn95 napisał(a):nawet nie kojarze czy w naszej madzi dziala wentylator po wylaczeniu zaplonu
teoretycznie nie działa, ale BG mi zastrajkował przekaźnik i wentylator chodził cały czas niezależnie od zapłonu
lucas83 napisał(a):Od klimatyzacji nie działa. A ten od chłodnicy to nawet nie wiem, bo chyba ani razu mi się nie włączył.
U mnie podobnie, wskaźnik temperatury nie przekracza połowy a wentylator to nie chodził chyba nigdy.
A skoro już o wentylatorach to jak to jest z klimą?? Po włączeniu klimatyzacji wentylator powinien się włączyć samoczynnie czy po jakimś czasie bądź jak ktoś wie to od czego to zależy??
- Od: 28 lip 2010, 12:10
- Posty: 58
- Skąd: Pisz
- Auto: Mazda 626 GF 1840cm3 FP 1998
po włączeniu klimy od razu załącza się wentylator, u mnie przed nabiciem klimy nie było w ogóle czynnika przez co klimatyzacja wcale się nie włączała, poprzednio nie miałem auta z klimą i nie wiedziałem jak to działa
nie wiem czy przypadkiem w trybie ECON wentylator załącza się raz na jakiś czas, nie sprawdzałem jeszcze tego
nie wiem czy przypadkiem w trybie ECON wentylator załącza się raz na jakiś czas, nie sprawdzałem jeszcze tego
tak jak mówisz w tym trybie klima chodzi na pol gwizdka
Ostatnio edytowano 13 maja 2011, 10:11 przez rumunn95, łącznie edytowano 1 raz
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
petek napisał(a):Czyli w moim przypadku jak mam klimę manualną to wentylator powinien załączać się automatycznie zaraz po włączeniu??
wentylator od klimy bedzie sie wlaczal jak auto stoi, a dokladnie w momencie kiedy czynnik sie przegrzeje i skraplacz nie jest w stanie wystudzic czynnika
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Wiatam kolegów podepne sie pod temat żeby nie zaśmiecać:)
Mój problem polega na tym, że przy włączaniu klimy obroty spadają do ok. 500 silnik sie dusi i po kilkunastu sek. obroty wracają do normy, a za chwilę proces sie powtarza... podczas jazdy w trasie jest ok, ale w mieście jest to irytujące i postanowiłem coś z tym zrobić... i tu właśnie problem bo zaobserwowałem ze gdy włączam klime to załączają mi sie 2 wentylatory (a tak chyba nie powinno być), wiec zagrzałem silnik żeby sprawdzić czy razem z wentylatorem chłodnicy uruchomi sie ten od klimy i włączyły sie oba, a więc są zmostkowane... to pewnie robota poprzedniego właściciela. teraz moje pytania w jakim celu jakiś "fachowiec" je zmostkował i ewentualnie jak zrobić to tak aby wentylatory żyły własnym życiem:P
cholerka przez pomyłkę napisałem nie w tym dziale nie spojrzałem ze to dział większych mażdzioszek, więc przepraszam
Mój problem polega na tym, że przy włączaniu klimy obroty spadają do ok. 500 silnik sie dusi i po kilkunastu sek. obroty wracają do normy, a za chwilę proces sie powtarza... podczas jazdy w trasie jest ok, ale w mieście jest to irytujące i postanowiłem coś z tym zrobić... i tu właśnie problem bo zaobserwowałem ze gdy włączam klime to załączają mi sie 2 wentylatory (a tak chyba nie powinno być), wiec zagrzałem silnik żeby sprawdzić czy razem z wentylatorem chłodnicy uruchomi sie ten od klimy i włączyły sie oba, a więc są zmostkowane... to pewnie robota poprzedniego właściciela. teraz moje pytania w jakim celu jakiś "fachowiec" je zmostkował i ewentualnie jak zrobić to tak aby wentylatory żyły własnym życiem:P
cholerka przez pomyłkę napisałem nie w tym dziale nie spojrzałem ze to dział większych mażdzioszek, więc przepraszam
- Od: 5 sie 2010, 15:40
- Posty: 10
- Skąd: Żyrzyn k. Puław
- Auto: 323F BA Z5 98r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6