Witam,
Czy to prawda ,że idzie inny rozrząd niż ten 125 zębów do starej BA?
Jeśli ktoś ma BA po lifcie, to proszę o info jaki rozrząd i czym się różni od BA przed lift.
Podobno to ma coś z numerem VIN.
Proszę o info bo pół roku jeźdżę, 9 tys. zrobione a rozrząd nie ruszony.
Pozdr.
Rozrząd do 323F BA Z5 98" POLIFT. ?
Strona 1 z 1
MOJA ZIELONA STRZAŁA I LEKKIE MODYFIKACJE
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
- Od: 19 paź 2010, 17:05
- Posty: 27
- Skąd: Zambrów
- Auto: MAZDA 323F BA 1.5 Z5 1998'
Było viewtopic.php?f=116&t=56302
Takie szybkie pytanka, nieścisłości najlepiej poruszyć w wątku luźne dyskusje, będzie mniej klonów tych samych tematów
Takie szybkie pytanka, nieścisłości najlepiej poruszyć w wątku luźne dyskusje, będzie mniej klonów tych samych tematów
- Od: 30 kwi 2008, 20:20
- Posty: 199
- Skąd: Zamość
- Auto: Mazda 6 gg 2.3 lpg
Ja dość niedawno kupowałem rozrząd do swojej nowej Mazdy 323F BA po lifcie podając numer VIN .. w tej chwili części katalogowych nie pamiętam, ale mogę spróbować je załatwić.
Był to pasek firmy Contitech za 100zł, napinacz firmy NTN za 82zł oraz rolka NTN za 88zł.
(co do paska chyba to TO)
Były też tańsze zamienniki, ale nie chciałem ryzykować.
Stare BA nie miały jakichś łańcuchów czy czegoś takiego?
Był to pasek firmy Contitech za 100zł, napinacz firmy NTN za 82zł oraz rolka NTN za 88zł.
(co do paska chyba to TO)
Były też tańsze zamienniki, ale nie chciałem ryzykować.
Stare BA nie miały jakichś łańcuchów czy czegoś takiego?
- Od: 6 maja 2011, 16:45
- Posty: 5
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323F BA '98
Pasek do madzi po lifcie to 123 Zęby .
U mnie wygladało to tak :
– uszczelniacze wałków rozrządu oryginał OE MAZDA – 43zł/szt x2
– przedni uszczelniacz wału korbowego oryginał OE MAZDA – 29zł
– uszczelka pokrywy zaworów oryginał OE MAZDA – 74zł
– pompa wody japońska GMB z uszczelkami – 165zł
– paski wieloklinowe zewnętrzne – japońskie BANDO (czyli OEM MAZDA) – 69zł/kpl 2szt
na 60.000km za 200 parę złotych /kpl:
– pasek Mitsuboshi
– napinacz GMB
– rolka gładka GMB
– sprężyna napinacza oryginał OE MAZDA
Zamawiane z carspeedu
U mnie wygladało to tak :
– uszczelniacze wałków rozrządu oryginał OE MAZDA – 43zł/szt x2
– przedni uszczelniacz wału korbowego oryginał OE MAZDA – 29zł
– uszczelka pokrywy zaworów oryginał OE MAZDA – 74zł
– pompa wody japońska GMB z uszczelkami – 165zł
– paski wieloklinowe zewnętrzne – japońskie BANDO (czyli OEM MAZDA) – 69zł/kpl 2szt
na 60.000km za 200 parę złotych /kpl:
– pasek Mitsuboshi
– napinacz GMB
– rolka gładka GMB
– sprężyna napinacza oryginał OE MAZDA
Zamawiane z carspeedu
- Od: 1 lut 2011, 17:36
- Posty: 39
- Skąd: Ciechanów/Mazowieckie
- Auto: 323F BA Z5 1.5 16V 97' Lift Engine
mam pytanie czym poza r ozrzadem jest jakaś różnica przed a po lifcie (wymiana silnika)
- Od: 28 lut 2016, 23:52
- Posty: 4
- Skąd: gdynia
- Auto: mazda 323f ba 1.5 16 v
W zasadzie to chyba z istotnych różnic to własnie rozrząd – inny (dłuższy) pasek bo zmieniony został napęd jednego wałka rozrządu, inna obudowa rozrządu, brak łańcuszka spinającego wałki wraz z napinaczem hydraulicznym.
Z kosmetycznych różnic może być zamontowany inny czujnik temperatury silnika ale oczywiście można wkręcić stary i dwustopniowy termostat co nie ma wpływu na pracę silnika.
Na przełomie ok. 1996r. zmieniono aparat zapłonowy (P5/P9 --> M3) i co za tym idzie modyfikacji też uległa wiązka kablowa.
Ale to także nie ma znaczenia – cały osprzęt możesz użyć z oryginalnej jednostki.
Z kosmetycznych różnic może być zamontowany inny czujnik temperatury silnika ale oczywiście można wkręcić stary i dwustopniowy termostat co nie ma wpływu na pracę silnika.
Na przełomie ok. 1996r. zmieniono aparat zapłonowy (P5/P9 --> M3) i co za tym idzie modyfikacji też uległa wiązka kablowa.
Ale to także nie ma znaczenia – cały osprzęt możesz użyć z oryginalnej jednostki.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość