Kills on Road & Street

Postprzez bajer0 » 11 paź 2005, 14:58

velocity napisał(a):323 BG 1.3 8v

to ona nie ma 16 zaworów?
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2004, 13:11
Posty: 1134 (0/3)
Skąd: Lodz
Auto: 626 GF FS `98

Postprzez velocity » 11 paź 2005, 16:15

Ad.1 Seat ma w okolicach 200 KM, w momencie pomiaru miał troszke wiecej, teraz jest "skrecony" na zime – 197 KM i 390 Nm.
Ad 2. Naprawde taką mazdą da się zrobic ok. 13 sek do setki – wystarczy jechac z prawie pustym zbiornikiem, wyjac kolo zapasowe – i juz autko staje sie znacznie lzejsze i żwawsze :) Start – strzał ze sprzęgła przy 3500 obr/min i zmiana biegów przed odcinką bez pusczania gazu. Silniczek w mojej Madzi jest w idealnym stanie.
Ad 3. tak – były wersje 1.3 8V – w 90-91 roku :) (dysponowały mocą 67 KM), potem jednoste tę zastąpiła szesnastozaworowa (bodajże 72 KM)

pozdrawiam :)
Mazda 323 BG 1.3 8v
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2005, 22:03
Posty: 38
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323 BG 1.3 8v

Postprzez mARIOx » 11 paź 2005, 16:37

velocity napisał(a):Seat Ibiza TDI CompSport – 6.011 sek 0-100 km/h

na czym mierzone? Bo to bardzo ciekawe :D ponizej 6,5 s schodza auta z mocami grubo powyzej 200ps(no chyba ze powyciagales wszystko poza fotelem kierowcy z tego auta) :P dla przykladu 220 konny fiat coupe na turbinie (310Nm przy 2500!!) do setki potrzebuje 6,5s , a zeby zejsc do 6s kolo musial podniesc moc do 260ps... :)
Obrazek
katalogowo 215km/h... -a wystarczyło ją pogłaskać :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2005, 19:03
Posty: 97
Skąd: Wieden:((
Auto: 323F,2.0,V6,1995r,159tys

Postprzez velocity » 11 paź 2005, 19:56

Pamiętaj, że 200 konny diesel masakruje 200 konną benzynę w identycznej budzie...
Próba była przeprowadzona na wybebeszoym aucie – prawie pusty bak, wyjęte koło zapasowe, fotel pasażera, tylna kanapa, zapas, b. mocno rozgrzane opony + dobry asfalt.
Dla jakiegokolwiek porównania...
Proszę, tak jezdzilo wybebeszone auto na pierwszym setupie – okolo 175 KM (podczas ostatniej próby było około 30 KM więcej).

*** klik ***

Niedługo postaram się nakręcić nowy film.
Jeśli nie wierzysz w czasy osiągane przez Ibizę, to sprawdz, jakie uzyskiwali w tamtym roku na mistrzostwago SSS Rufi, czy Dobry, w ubieglym roku (wtedy mieli podobną moc, jak ja teraz). Przykład – identyczny setup, jak w mojej Ibizie:

Wyniki – Modlin 1 maja 2004 r.
Rusiecki Rafał Seat Ibiza ET+RT 14.736 ET 14.347


P.S.: Ja od 1900 do 4500 obr/min mam ponad 310 Nm ;)
P.S.2: Czasy mierzone na g-techu pro competition...
P.S. 3: Fiat coupe waży ok. 1320 kg i jest cięższy od mojej Ibizki o 140 kg...
Mazda 323 BG 1.3 8v
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2005, 22:03
Posty: 38
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323 BG 1.3 8v

Postprzez mARIOx » 11 paź 2005, 22:10

velocity napisał(a):Pamiętaj, że 200 konny diesel masakruje 200 konną benzynę w identycznej budzie...
<pomocy>
Obrazek
katalogowo 215km/h... -a wystarczyło ją pogłaskać :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2005, 19:03
Posty: 97
Skąd: Wieden:((
Auto: 323F,2.0,V6,1995r,159tys

Postprzez mARIOx » 11 paź 2005, 22:13

velocity napisał(a):*** klik ***
sorry nie gniewaj sie ale jak na 175KM to raczej marniutko ta wskazowka idzie w gore :P Chyba ze zwolniles film ;)
Obrazek
katalogowo 215km/h... -a wystarczyło ją pogłaskać :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2005, 19:03
Posty: 97
Skąd: Wieden:((
Auto: 323F,2.0,V6,1995r,159tys

Postprzez bajer0 » 11 paź 2005, 22:18

mARIOx napisał(a):sorry nie gniewaj sie ale jak na 175KM to raczej marniutko ta wskazowka idzie w gore Chyba ze zwolniles film

ale nie powiesz od 40 do 80 to ulamek sekundy ;)
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2004, 13:11
Posty: 1134 (0/3)
Skąd: Lodz
Auto: 626 GF FS `98

Postprzez mARIOx » 11 paź 2005, 22:46

A i przypomnial mi sie widziany przezemnie osobiscie pojedynek ibiza TDI (podobno 190ps) 6-biegowa skrzynka vs seryjny nissan 200SX(podobno 200KM) jak obstawiacie??
Obrazek
katalogowo 215km/h... -a wystarczyło ją pogłaskać :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2005, 19:03
Posty: 97
Skąd: Wieden:((
Auto: 323F,2.0,V6,1995r,159tys

Postprzez Pyton162 » 11 paź 2005, 23:19

nissan na turbinie wiec wygral , pozdro
Pyton162
 

Postprzez velocity » 11 paź 2005, 23:54

mARIOx napisał(a): sorry nie gniewaj sie ale jak na 175KM to raczej marniutko ta wskazowka idzie w gore :P Chyba ze zwolniles film ;)


Licząc czas od początku filmu, łatwo obliczyć, ze w jego 28 sekundzie auto osiąga prędkość 200 km/h.

Przez pierwsze sekudny filmu auto tylko sie toczy, dopiero w piątej sekundzie osiąga 50 km/h, więc można założyć, że z tych 28 sekund mozna spokojnie odjąć dwie... jeśli nie trzy.

Czyli... 25-26 sek. 0-200 km/h.

Teraz popatprz, podaję za najwiekszą i najbardziej poważaną stroną podającą dokładne wyniki przyspieszen: http://www.zeperfs.com/index.php

Subaru Impreza GT – 218 KM
0-200 km/h – 29.3 s.

Audi S3 – 225 KM
0-200 km/h – 30.7 s.

Ford Focus RS – 215 KM
0-200 km/h – 29.8 s.

Honda S2000 – 240 KM
0-200 km/h – 25.4 s.

Honda Civic Type R – 200 KM
0-200 km/h – 28.7 s.

Mazda RX8 – 231 KM
0-200 km/h – 27.5 s.

Opel Astra OPC – 200 KM
0-200 km/h – 31.2 s.

Renault Megane 2 RS – 225 KM
0-200 km/h – 28.9 s.

VW Golf IV R32 241 KM
0-200 km/h – 28.5 s.

Zresztą... nie mam już zamiaru się tłumaczyć ;)
Mazda 323 BG 1.3 8v
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2005, 22:03
Posty: 38
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323 BG 1.3 8v

Postprzez Paweł » 12 paź 2005, 00:03

dizzi napisał(a):velocity

Mazda po kilku próbach zeszła poniżej 13 sek zeby – 12.97 sek. do setki usmiech


jak ci sie to udało??????

To i tak ciagle 4EFE w budzie E11 Wagon daje rade... ;)

Co do filmiku z ibizy, to zwala z nog. Tez tak chce! :D
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/944)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez mARIOx » 12 paź 2005, 00:21

velocity napisał(a):Zresztą... nie mam już zamiaru się tłumaczyć
ok ok ! Nie chcialem Cie denerwowac... napewno masz szybkie auto i filmik tez robi wrazenie :D ale z ta masakra benzyn przez diesle to Cie troszeczke ponioslo ;) Juz czekam jak zaczna robic scigacze diesle <lol> wiem ze TD sa coraz mocniejsze ale mimo wszystko najszybsze auta swiata to wciaz benzynka. pozdrawiam
Ps. a 200SX o ktorym pisalem objechal ibize o jakies dwie dlugosci .
Obrazek
katalogowo 215km/h... -a wystarczyło ją pogłaskać :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2005, 19:03
Posty: 97
Skąd: Wieden:((
Auto: 323F,2.0,V6,1995r,159tys

Postprzez velocity » 12 paź 2005, 00:47

mARIOx napisał(a): ok ok ! Nie chcialem Cie denerwowac... .


Ale ja sie wcale nie denerwuje :) <piwo>
Wiem, ze jest wiele autek znacznie szybszych od mojego i znam swoje miejsce w szeregu :)
Fakt, przyznam Ci racje, ze silniki benzynowe sa ciagle efektywniejsze od diesli, ale zważ na to, że na dzien dzisiejszy rekord polskiego diesla (Lupo firmy Masters) na 1/4 mili to 11,6xx s. :D (4x4) i 12.4xx s. ośka (FWD Skoda Felicja Pickup Diagtronik). A te auta przyspieszają do setki odpowiednio w 4 i 5 sekund :] Jesli bedziesz kiedys w okolicach Wroclawia, zostaw info na priv – umowimy sie na przejazdzke :)
Pozdrawiam.

P.S. tco_tm, od 1993 roku, przez 4 lata mielismy w rodzinie Rolke E-10 1332ccm 16v (4e-fe)... i strasznie zalowalem, ze nie bylo to 4a-fe, ale i tak jak na swoją pojemnosc silniczek spisywal sie znakomicie :)
Mazda 323 BG 1.3 8v
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2005, 22:03
Posty: 38
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323 BG 1.3 8v

Postprzez velocity » 12 paź 2005, 00:55

Mazda 323 BG 1.3 8v
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2005, 22:03
Posty: 38
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323 BG 1.3 8v

Postprzez Bimbak » 12 paź 2005, 07:49

velocity napisał(a):
mARIOx napisał(a): Juz czekam jak zaczna robic scigacze diesle <lol>


http://www.scigacz.pl/Sportowy,motocykl,z,silnikiem,TDI,644.htmlhttp://www.scigacz.pl/Sportowy,motocykl,z,silnikiem,TDI,644.html

:P


hahaha no ej, ale z takiej pojemności to benzynka w motocyklu moze mieć ponad 200KM
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez mARIOx » 12 paź 2005, 16:30

velocity napisał(a): Jesli bedziesz kiedys w okolicach Wroclawia, zostaw info na priv – umowimy sie na przejazdzke
trzymam za slowo <piwo>
Nooo motorek mnie zaskoczyl ale juz widze moich ziomali (od motorkow) jak sie krzywia kolo tego "cuda"
Oni kochaja to, ze mozna krecic do 10 000 -11 000 obrotow <diabełek>
A ha ,no i zmusiles mnie do przygladniecia sie dieslom ;) wiekszosc 140-150KM diesli ma max m obr. 340-370Nm.Poprostu dla zapewnienia przyzwoitych przyspieszen ten mom. w dieslach musi byc tak wysoki... inaczej nie pojada :P
Obrazek
katalogowo 215km/h... -a wystarczyło ją pogłaskać :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2005, 19:03
Posty: 97
Skąd: Wieden:((
Auto: 323F,2.0,V6,1995r,159tys

Postprzez Pyton162 » 12 paź 2005, 23:23

nie ma co gadac , diesla nowoczesnego mozna obecnie podkrecic za niewielki pieniadze , a i efekty sa widoczne odrazu na drodze , a jak wladujesz z 6 – 7 tys to bedzie to juz konkretnie latac , tyle ze dla mnie jedyna bolaczke diesla jest jego klekot i to ze nie kreci sie do 7tys obrotow . A wracajac do tematu to wlasnie przed chwila ciolem sie z deawo lanosem , jak by nie patrzec 103km ma , jechaly lanosem dwie laseczki , stanelismy na swiatlach, i czekamy na zielone , ja delikatanie a laska , gaz do dechy , no to ja szybciutko do 7tys na 1 , do 6 na 2 i juz jak wbijalem 3 to byla za mna daleko, , no ale jezdze na wybebeszonym aucie wiec pewnie daltego wygralem :P <lol>
Pyton162
 

Postprzez marek » 13 paź 2005, 00:36

mARIOx napisał(a):Poprostu dla zapewnienia przyzwoitych przyspieszen ten mom. w dieslach musi byc tak wysoki... inaczej nie pojada


Nie zgodzę się z Tobą.
Moment daje ELASTYCZNOŚĆ, a tę mają diesle wprost niewiarygodną!

Wyobraź sobie, że Mondeo TDCi 130km z sześciobiegową skrzynią na 5biegu od 2200obr przyśpiesza tak jak MX-3 KF (mój) na 3 biegu od 5000obr...

Diesle mają elastyczność na poziomie znacznie mocniejszego benzyniaka.
Porównując dane techniczne takie mondeo 130km ma elastyczność porównywalną do Mondeo ST220 z 3.0V6 220km...

Problemem diesli jest wąski zakres obrotów użytecznych, stąd biorą się gorsze przyśpieszenia do 100kmh wynikające z większej ilości zmian biegów.

Jak sądzę nie jeździłeś nowymi dieslami, bo tylko wtedy można je docenić i nieźle się zaskoczyć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Boris86 » 13 paź 2005, 15:23

marek napisał(a):Jak sądzę nie jeździłeś nowymi dieslami, bo tylko wtedy można je docenić i nieźle się zaskoczyć

Potwierdzam z całą powagą...miłem przyjemnośc jazdy nowym Accordem i-ctdi i jeżdzi to poprostu niesamowicie.... a reklama Hondy że ten silnik brzmi jak benzynówka jest bardzo konkretna... bo nie słychać klekotania zaworów wogóle... a na dowód na to nie bedzie ze zgadłem jaki to silnik nie dzieki klekotowi a po pssst...spreżarki bo to jedyny turbodoładowany silniczek w Accordach.....moje zaskoczenie dynamika, elastycznoscią i kulturą pracy tego diselka było ogromne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez no_name » 13 paź 2005, 17:18

ja od czasu jak kolega prawie objechal mnie sintra 2.2 tdi w wanie to nic nie mowie o dislach.zreszta jechalem 100 km dislem i naprawde ladnie to chodzi :P wolal bym 170 km disla w ukladzie V niz KL'a :P
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje