Czesc, wybaczcie laickie pytanie, ale kompletnie się nie na tym nie znam.
Mam do wymiany:
– 2 sworznie
– 2 łączniki stabilizatorów
– 2 tuleje wahacza przedniego tylne
– 2 łożyska na Macphersonie
Wszystko w przodzie
Powiedzcie mi co mogę wymienić sam, w domowych warunkach, a z czym pojechać do mechanika?
Dodam że mam dostęp do kanału i podstawowych narzędzi i kluczy.
Zawieszenie, czy wymienie te częsci sam?
Strona 1 z 1
a poco jakiś podpis??
- Od: 29 sty 2006, 16:29
- Posty: 13
- Skąd: Nisko
- Auto: Mazda 626 2,0 B+G 1994
tomaszhasiak napisał(a):ale kompletnie się nie na tym nie znam.
Jak się kompletnie nie znasz to nic nie wymienisz, a jeśli się cokolwiek znasz to zrobisz wszystko.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Nie znam się, ale chce się nauczyć 
Jestem do tego bardzo zdeterminowany.
Macie może linki do fotorelacji z wymiany tych części?
Wiem, że do wymiany sworznia potrzebny jest ściągacz... Nie posiadam takiego, czy zrobię to bez niego.
Jestem do tego bardzo zdeterminowany.
Macie może linki do fotorelacji z wymiany tych części?
Wiem, że do wymiany sworznia potrzebny jest ściągacz... Nie posiadam takiego, czy zrobię to bez niego.
a poco jakiś podpis??
- Od: 29 sty 2006, 16:29
- Posty: 13
- Skąd: Nisko
- Auto: Mazda 626 2,0 B+G 1994
Jaki ściągacz? ja zrobiłem to bez ściągacza, po prostu go wybiłem. Hmm fotorelacji nie ma ale niedługo będą mam zamiar zrobić taką fotorelację z przebiegu wymiany tulejek i sworzni w wahaczach.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
tomaszhasiak napisał(a):
Mam do wymiany:
– 2 sworznie
– 2 łączniki stabilizatorów
– 2 tuleje wahacza przedniego tylne
– 2 łożyska na Macphersonie
Wszystko w przodzie
Na pewno masz "leciwe" te wahacze które mogą się pogądz i dlatego nie polecam wybijac sworzni ani tulei młotkiem, możesz sobie narobić niepotrzebnych kosztów, no chyba że masz prasę hydrauliczną lub dostęp do niej. Łożyska na mcpersonie można samemu wymienic, odkręcasz amor od piasty i mocowanie 4 śruby pod maską, wcześniej luzujesz nakrętkę trzymającą poduchę amora?. Zdejmujesz kolumnę i zakładasz ściągacze na sprężynę amorka, delikatnie ściągasz i odkręcasz śrubę trzymającą poduchę zdejmujesz poduchę i masz dostęp do łożyska. A łączniki wymienisz przy okazji demontażu kolumny
-
lukasz2387
lukasz2387 napisał(a):Na pewno masz "leciwe" te wahacze które mogą się pogądz i dlatego nie polecam wybijac sworzni ani tulei młotkiem,
Hmm jak się to odpowiednio zrobi to nic im się nie stanie, a tulejki które nie chcą wyjść z gniazd po prostu się wypala palnikiem.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Poszukaj fotorelacji na forum. Są gdzieś zdjęcia wymiany tulei przedniego wahacza w GD. Różnice są w tylnych tulejach (w GE jest o wiele prościej z wymianą) i łącznikach stabilizatora, ale można się na tym wzorować.
I taka rada ode mnie: Ja użyłem imadła do włożenia przedniej tulei. Podobno po wszystkim powinno się wykonać ustawienie zbieżności przednich kół.
I taka rada ode mnie: Ja użyłem imadła do włożenia przedniej tulei. Podobno po wszystkim powinno się wykonać ustawienie zbieżności przednich kół.
- Od: 2 sty 2010, 11:15
- Posty: 37
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v
nie powinno tylko trzeba sprawdzić zbieżność kół bo mogą być cyrki, wiem bo miałem sam po wymianie tyleji na wachaczachteoretycznie nie wiem jak ze sworzniem, ale reszte napewno sam zrobisz
- Od: 15 sty 2009, 19:04
- Posty: 82
- Skąd: Subkowy/Tczew
- Auto: jest AR 156 1.8TS
była mazda 626 GE 1.8 16v 97r.
noxes napisał(a):Hmm jak się to odpowiednio zrobi to nic im się nie stanie, a tulejki które nie chcą wyjść z gniazd po prostu się wypala palnikiem.
Zgadzam się
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Zbieżności nie trzeba ustawiac, chyba że jest omyłkowo założona tuleja dolna wahacza od wersji GF, które też pasują
-
lukasz2387
ursus2400 napisał(a):Poszukaj fotorelacji na forum. Są gdzieś zdjęcia wymiany tulei przedniego wahacza w GD. Różnice są w tylnych tulejach (w GE jest o wiele prościej z wymianą) i łącznikach stabilizatora, ale można się na tym wzorować.
I taka rada ode mnie: Ja użyłem imadła do włożenia przedniej tulei. Podobno po wszystkim powinno się wykonać ustawienie zbieżności przednich kół.
Niestety nie mogę znaleść tej fotorelacji. Może pomożecie mi ją znaleźć.
Częsci już wszystkie mam kupione, teraz tylko robota. Oczywiście, po wymianie zrobię zbieżność.
a poco jakiś podpis??
- Od: 29 sty 2006, 16:29
- Posty: 13
- Skąd: Nisko
- Auto: Mazda 626 2,0 B+G 1994
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6