Interpretacja błędów OBD1 2cyfrowe SRS Airbag ( lata prod 1993-1995)
więc czemu nie ma na tej rozpisce którą podałem opisanego błedu 25?
Wodzu ale na tym poscie umieszczałeś fotki złącza OBD-II
viewtopic.php?f=154&t=110008
I u mnie jest dokładnie takie samo.
Wodzu ale na tym poscie umieszczałeś fotki złącza OBD-II
viewtopic.php?f=154&t=110008
I u mnie jest dokładnie takie samo.
- Od: 20 sty 2011, 17:50
- Posty: 40
- Skąd: Giżycko
- Auto: Xedos 9 2.5 V6 1996r.
slaperek – jeśli masz wyprowadzone w złączu diagnostycznym piny FEN i TEN to na 99% masz OBDI
Był okres przejściowy, gdzie odczyt był diodką jak w OBDI ale błyskało 4-o cyfrowymi kodami OBDII aż w końcu przeszli na pełne OBDII łącznie z 16-pinowym złączem pod kierownicą.
Jednak kiedy następowały te kolejne przejścia nie jestem w stanie Ci powiedzieć.
Jakby miałyby być te kody 4 cyfrowe jak w OBDII to z tego co podałeś brakuje jednego "kompletu" błysków.
Swoją drogą to czy masz zainstalowany LPG?
Często przy złej regulacji LPG pojawiają się błędy m.in. od EGR (błąd 16).
Spróbuj skasować błędy przez odłączenie accu i zobacz czy się powtórzą.
Inna sprawa to fakt, że .... mógłbyś się "wysilić" nieco i uzupełnić swój profil o lokalizację i model autka
Był okres przejściowy, gdzie odczyt był diodką jak w OBDI ale błyskało 4-o cyfrowymi kodami OBDII aż w końcu przeszli na pełne OBDII łącznie z 16-pinowym złączem pod kierownicą.
Jednak kiedy następowały te kolejne przejścia nie jestem w stanie Ci powiedzieć.
Jakby miałyby być te kody 4 cyfrowe jak w OBDII to z tego co podałeś brakuje jednego "kompletu" błysków.
Swoją drogą to czy masz zainstalowany LPG?
Często przy złej regulacji LPG pojawiają się błędy m.in. od EGR (błąd 16).
Spróbuj skasować błędy przez odłączenie accu i zobacz czy się powtórzą.
Inna sprawa to fakt, że .... mógłbyś się "wysilić" nieco i uzupełnić swój profil o lokalizację i model autka
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
slaperek napisał(a):Marek 161BD081 – Profil uzupełniony....
SUPER
slaperek napisał(a): ...
Skasowałem błedy no i 16 i 19 zniknął ale 25 dalej jest. No a LPG oczywiście jest założony w moim aucie
25 – Elektrozawór regulacji ciśnienia (?)
Sprawdź ten zaworek co jest przykręcony do obudowy filtru powietrza.
P.S. ... czy to od Ciebie kupuję drążki kierownicze via allegro?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Zobacz czy we wtyczce do tego zaworu masz jakieś napięcie – może coś Ci po prostu nie łączy?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
witam
Mam ponowny problem ze swoją mazdą, auto szarpie, lekko skaczą obroty jałowe, pod obciążeniem się dławi. Jednym słowem nie da się jechać. Podłączyłem "zworki" i wyskoczył mi błąd 16. Zresetowałem komputer, błąd sie skasował, ale problem pozostał. Pomóżcie bo mnie szlak juz trafia.
Mam ponowny problem ze swoją mazdą, auto szarpie, lekko skaczą obroty jałowe, pod obciążeniem się dławi. Jednym słowem nie da się jechać. Podłączyłem "zworki" i wyskoczył mi błąd 16. Zresetowałem komputer, błąd sie skasował, ale problem pozostał. Pomóżcie bo mnie szlak juz trafia.
- Od: 17 lip 2010, 14:06
- Posty: 112
- Skąd: Łódź
- Auto: Xedos 9
Czy umycie przepływki może troche poprawic sytuacje? może ktoś z łódzkiego by miał ewentualnie taką przepływke ze swojego auta na "podmianke" abym mógł sprowadzić czy tutaj tkwi problem
?.
Edit:
umyłem przepływke, ale to nic nie pomogło :/
Pozdrawiam, Rafał
Edit:
umyłem przepływke, ale to nic nie pomogło :/
Pozdrawiam, Rafał
- Od: 17 lip 2010, 14:06
- Posty: 112
- Skąd: Łódź
- Auto: Xedos 9
umycie Ci nic nie da bo to nie chodzi o brud tylko o moduł który jest na nim w takiej większej kostce. Znajdź kogos i podmień ale sprawdź jeszcze wszystkie wężyki od podciśnienia. Nie słyszysz pod maska nigdzie jakby ssał powietrze??
- Od: 20 sty 2011, 17:50
- Posty: 40
- Skąd: Giżycko
- Auto: Xedos 9 2.5 V6 1996r.
Nigdzie nie słysze aby zasysał lewe powietrze. Niestety nie mam nikogo kto by miał taką przepływke na podmianke. Mało tego na allegro tez nie ma takich :/, nie wiem co robic.
- Od: 17 lip 2010, 14:06
- Posty: 112
- Skąd: Łódź
- Auto: Xedos 9
Podpinam sie pod temacik.Własnie sprawdzilem bledy u siebie i wyskoczyly mi takie: 11,17,33,12,15 , skasowałem je,przejechałem ze 2 km i zostały 12,15 i wyskoczył mi 23. Mogłem zle odczytac przed kasowaniem ale teraz jest 23,sprawedze to jeszcze..powiedzcie co oznaczają te błedy? dodam ze ostatnio moja mazda stracila na mocy i momentami ja muli i czuc lekkie szarpniecia 
Edit:14:30
Dobra juz wiem,chyba mam walniete obydwie sondy
powiedzcie mi tylko gdzie jest czujnik polozenia przepustnicy?
Edit:25 lip 2011 7:21
Mam pytanko odnośnie sond,czy ktos zakładał uniwersalne do 2.0 V6? cięzko w ogole znalezc,przewaznie sa do millerów i 2.5..zastanawiam sie czy od X6 2.0 bedzie dobra? moglibyscie cos doradzic?
Edit:14:30
Dobra juz wiem,chyba mam walniete obydwie sondy
Edit:25 lip 2011 7:21
Mam pytanko odnośnie sond,czy ktos zakładał uniwersalne do 2.0 V6? cięzko w ogole znalezc,przewaznie sa do millerów i 2.5..zastanawiam sie czy od X6 2.0 bedzie dobra? moglibyscie cos doradzic?
- Od: 31 sty 2011, 15:11
- Posty: 32
- Skąd: Łódz
- Auto: Xedos9 2.0 V6 99r.
Czujnik położenie przepustnicy jest przykrecony po lewej stronie na 2 male srubki i ida do niego 4 kable, ja zakladalem nowe sondy do 2.0 wystarcza zwykle uniwersalne NTK, 4 żyłowe, nie wolno lutować kabli.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości