Witam!
Trochę poczytałem forum, ale nigdzie nie znalazłem problemu, który występuje u mnie. Mianowicie nie mając wrzuconego biegu i lekko gazując obroty ładnie rosną. Problem zaczyna się, gdy gaz przycisnę trochę mocniej. Przyciskając gaz, obroty wzrastają do około 950, następnie leciutko spadają a później dalej rosną. Zastanawiałem się czy to nie problem z linką. Więc utrzymałem trochę autko na 1000 obrotach i następnie niezbyt mocno docisnąłem pedał gazu. Sytuacja się powtarza. Rośnie do około 1900, lekko spada a następnie rośnie normalnie. Dopiero powyżej 3000 obrotów zjawisko nie jest wykrywalne. Niestety odbija mi się to na jeździe i jest zauważalne na jedynce czy dwójce. Bez przytrzymania sprzęgła samochód nie jedzie płynnie tylko zaczyna szarpać. Przed pojechaniem do elektronika (bo sądzę, że jest to usterka w komputerze) chciałbym wyeliminować wszelkie aspekty dotyczące mechaniki. Czy ktoś miał podobny problem?? Co o tym sądzicie.
Za wszelką pomoc z góry dziękuję:)
Problemy z opóźnioną reakcją gazu 323f BJ 1,5 1999
Strona 1 z 1
Generalnie to zaraz niech pomyślę...... może być wszystko co się znajduje pod maską.
tu pomyślałem że dopiero co nabyłeś Mazdę i nie masz o niej pojęcia i koniecznie chcesz żeby ci jakiś "kowalski" narobił bigosu pod maską.
Jak bedziesz wymieniał po kolei to trafisz – wydasz wiecej niz jest warty samochód ale trafisz. Jedź do serwisu- tylko nie do "kowalskiego" tylko do serwisu. Jak jesteś z Warszawy\okolic to jedź do Jaksy wydasz pare zotych ale przestaniesz sie wkurzać ze szukasz już któryś dzień i nadal jest to samo.
Z rzeczy które możesz zrobić sam to sprawdzenie filtra powietrza, sprawdzenie szczelności dolotu powietrza, czyszczenie przepływomierza, czyszczenie przepustnicy.
tu pomyślałem nad przepływomierzemProblem zaczyna się, gdy gaz przycisnę trochę mocniej. Przyciskając gaz, obroty wzrastają do około 950, następnie leciutko spadają a później dalej rosną
tu pomyślałem nad lewym powietrzem\brudnym filtrem powietrza albo brudnej przepustnicyWięc utrzymałem trochę autko na 1000 obrotach i następnie niezbyt mocno docisnąłem pedał gazu. Sytuacja się powtarza. Rośnie do około 1900, lekko spada a następnie rośnie normalnie.
Tu znowu Cewka mi przyszła do głowyDopiero powyżej 3000 obrotów zjawisko nie jest wykrywalne
tu umierające sprzęgło\docisk sprzęgłaBez przytrzymania sprzęgła samochód nie jedzie płynnie tylko zaczyna szarpać
Przed pojechaniem do elektronika (bo sądzę, że jest to usterka w komputerze)
tu pomyślałem że dopiero co nabyłeś Mazdę i nie masz o niej pojęcia i koniecznie chcesz żeby ci jakiś "kowalski" narobił bigosu pod maską.
Jak bedziesz wymieniał po kolei to trafisz – wydasz wiecej niz jest warty samochód ale trafisz. Jedź do serwisu- tylko nie do "kowalskiego" tylko do serwisu. Jak jesteś z Warszawy\okolic to jedź do Jaksy wydasz pare zotych ale przestaniesz sie wkurzać ze szukasz już któryś dzień i nadal jest to samo.
Z rzeczy które możesz zrobić sam to sprawdzenie filtra powietrza, sprawdzenie szczelności dolotu powietrza, czyszczenie przepływomierza, czyszczenie przepustnicy.
tekst: To kombi to twój nowy nabytek?? Rozbija mnie na części pierwsze
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
- Od: 4 kwi 2011, 21:41
- Posty: 96
- Skąd: Pruszków
- Auto: Mazda 323F BJ 1.6i ZM 16v 72KW 2001 Po lifcie wersja sport
Mazda 6 GH 2,5 2008r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość