Mazda Xedos 6 (CA) – Opinie i Informacje
Dla mnie V6 jest bez awaryjne,więc nie wiem czy tak zaoszczędzisz na częściach kupujac 1,6.Fakt, rozrzad jest drozszy, ale to wymieniasz raczej jeden raz,a gdy silnik nie robi problemów, to pozostałe części jak hamulce, blachy zawieszenie jest takie samo.Pomyśl ze miałbyś piękne auto z wołowatym silnikiem ktorego trzeba prosic,o to by jechał,czy lepiej,piękne auto z tym lepszym motorem:]Wybór pozostawiam Tobie...

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
witam kolegow 
ten temat jest o opiniach na temat Xedosa, stad lacze ten watek z wlasciwym...
Ps. Prosze tez o uzupelnienie profilu uzytkownika... (to cos z prawej strony)
dziekuje
ten temat jest o opiniach na temat Xedosa, stad lacze ten watek z wlasciwym...
Ps. Prosze tez o uzupelnienie profilu uzytkownika... (to cos z prawej strony)
dziekuje
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Co do tej opini ,że KF padają to każdy nowy wnioskuje po przeczytaniu pierwszych 3 stron i niczego więcej. Bo na samym początku ktoś rzucił tekst ,że padają jak muchy i tak już zostało:)
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Jeżdżę rok czasu i nie zapowiada się na to żeby miał paść 
Xedos B6 http://www.youtube.com/watch?v=LqXNk-psA3s
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
No dobra. to moze z innej beczeki, chodzi mi o to ze V6 jest drozsze w obsłudze i koniec,
Gaz do 1.6 kosztuje 2300 do V6 3200 bo sie dowiadywałem jakie były by koszty.
Wymiana rozrzadu zdecydowanie we V6 droższa no ale powiedzmy ze to mozna przebolec bo wymiena sie raz na 100kkm.
No ale ogolnie naprawy V6 sa droższe bo sie dowiadywałem w kilku miejscach no i niestety tego sie nie zmieni a i V6 nie kazdy mechanik chce naprawiac.
Ubezpiecznienie za 2.0 drozsze. no i pewnie wiele jeszcze by sie znalazło
A tak to poprostu szukam japonskiego niebanalnego auta, ktorych niewiele na drodze i zwraca uwage i nie zrujnuje mi portfela przy kazdej drobnostce
Gaz do 1.6 kosztuje 2300 do V6 3200 bo sie dowiadywałem jakie były by koszty.
Wymiana rozrzadu zdecydowanie we V6 droższa no ale powiedzmy ze to mozna przebolec bo wymiena sie raz na 100kkm.
No ale ogolnie naprawy V6 sa droższe bo sie dowiadywałem w kilku miejscach no i niestety tego sie nie zmieni a i V6 nie kazdy mechanik chce naprawiac.
Ubezpiecznienie za 2.0 drozsze. no i pewnie wiele jeszcze by sie znalazło
A tak to poprostu szukam japonskiego niebanalnego auta, ktorych niewiele na drodze i zwraca uwage i nie zrujnuje mi portfela przy kazdej drobnostce
- Od: 23 lut 2004, 01:23
- Posty: 7
Nom ja zaplacilem 3200 za sekwencje do mmnie v6:) ale oglnie ekspoatacja tego silnika nie jest raczej niewiem jak droga:)
- Od: 20 paź 2010, 11:35
- Posty: 505 (1/0)
- Skąd: Zamość
- Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9
Honda Accord CL7 04' PAPI
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226
Killer626 napisał(a):A tak to poprostu szukam japonskiego niebanalnego auta, ktorych niewiele na drodze i zwraca uwage i nie zrujnuje mi portfela przy kazdej drobnostce
hehehe... wlasnie z powodu tego silnika nazwal bym to auto niebanalnym
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Ja za instalacje IV generacji zapłaciłem 2850 z wlewem w klapce
Nie gadaj bo za 1.6 płaciłem mniej o 100 zł nie pamiętam dokładnie ile.... ale mniej (już poruszaliśmy ten temat )
Hazu napisał(a):identyczne jest w przypadku xedosa
Nie gadaj bo za 1.6 płaciłem mniej o 100 zł nie pamiętam dokładnie ile.... ale mniej (już poruszaliśmy ten temat )
Xedos B6 http://www.youtube.com/watch?v=LqXNk-psA3s
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Fedu napisał(a):bo za 1.6 płaciłem mniej o 100 zł
dokładnie tak było bo Oc zdrożało
Ja płaciłem mniej za 2,0 niż za 1,6 teraz.
67igor1 napisał(a):hehehe... wlasnie z powodu tego silnika nazwal bym to auto niebanalnym
dokładnie tak jest.
silnik b6 rodem z lat 80-tych trochę nie nadąża za wyglądem tego auta.
ale jak ktoś chce mieć xedosa tylko po to aby mieć xedosa to czemu nie
bo jeżeli jeździć to tylko z v6.
Ale to tylko moje zdanie.
Jest jeden duży plus zakupu xedosa 1,6 ;
że zawsze można wrzucić v-kę bez wymiany czegokolwiek poza silnikiem i układem napędowym.
Hazu napisał(a):Jest jeden duży plus zakupu xedosa 1,6 ;że zawsze można wrzucić v-kę bez wymiany czegokolwiek poza silnikiem i układem napędowym.
Czyli mam rozumieć ze jezeli "padnie" cos to kupuje goły silnik 2.0 i cały osprzet, kompy sterowania itp pasuja bez problemu
- Od: 23 lut 2004, 01:23
- Posty: 7
Killer626 napisał(a):Hazu napisał(a):Jest jeden duży plus zakupu xedosa 1,6 ;że zawsze można wrzucić v-kę bez wymiany czegokolwiek poza silnikiem i układem napędowym.
Czyli mam rozumieć ze jezeli "padnie" cos to kupuje goły silnik 2.0 i cały osprzet, kompy sterowania itp pasuja bez problemu![]()
bo jezeli tak to była by to dla mnie bardzo dobra wiadomosc
Tak jest.
A w 1,6 to ma co padać
bo i silnik żerć olej lubi, głowice pękają, no i główny problem to rozpadające się mechanizmy różnicowe w skrzyni (a skrzynia prawie nie do kupienia)
a podstawowa sprawa to przy 1,6 można zapomnieć o dobrym ogrzewaniu w zimie.
Hazu napisał(a):A w 1,6 to ma co padać
2.0 nie ma co padać

Hazu napisał(a):bo i silnik żerć olej lubi,
Mój nie brał ja jeździłem 3 lata
Hazu napisał(a):głowice pękają, no i główny problem to rozpadające się mechanizmy różnicowe w skrzyni (a skrzynia prawie nie do kupienia)
Z tym akurat nie wiem ja jest bo nie miałem z tym żadnych problemów.
Hazu napisał(a):a podstawowa sprawa to przy 1,6 można zapomnieć o dobrym ogrzewaniu w zimie.
Głupoty piszesz bo u mnie grzało nie dość że szybko to i mocno
Ogólnie ja mam dobre wrażenia i opinię o 1.6... albo miałem farta ...albo po prostu się czepiacie.
Xedos B6 http://www.youtube.com/watch?v=LqXNk-psA3s
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Fedu napisał(a):Głupoty piszesz
Taaak to po co zmieniłeś auto z 1,6 na 2,0

Wszystkie te usterki wystąpiły u mnie w czasie półrocznego użytkowania xeda 1,6.
Ja miałem 2a xedosy Kf brat ma xedosa KF a drugi ma BA KF i żadnych problemów z nimi nie mają (żadnych z napędem czy silnikami)
wszystko co napisałem to tylko moje doświadczenia z nieudanym przypadkiem jakim jest Xedos 1,6.
Hazu napisał(a):Taaak to po co zmieniłeś auto z 1,6 na 2,0
Zmieniłem z wielu powodów.
1. Rocznik... myślałem że młodszy to i lepszy (nie powiedział bym)
2 Silnik 1.6 to nie 2.0 wiadomo ale i 2.0 to nie rakieta
3 Tak unikatowy wygląd auta z lat 90-tych a stosunkowo niedrogi.
4 Nie zawodność pod warunkiem że się dba (nie chodzi mi o silnik)
Jak na razie to denerwuję mnie wycieki oleju w KF.
Xedos B6 http://www.youtube.com/watch?v=LqXNk-psA3s
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Hazu napisał(a): nieudanym przypadkiem jakim jest Xedos 1,6.
Taaa wszystko jest kwestią przypadku. Możliwe że kupiłeś zarżniętego złoma bądź sam go zarżnąłeś przez przypadek. Fedu pisał że nie miał żadnych problemów z tym silnikiem.
Jeśli mamy koledze pomóc to trzeba sobie zaoszczędzić wywodów na temat wyższości którego kolwiek z silników.
Jak chcesz pomykać w miarę szybko, komfortowo bez zawracania sobie pupy wachlowaniem biegami przy wyprzedzaniu bierz KF... a jeśli nie chcesz płacić tak dużo za ewentualne usterki kup sobie TACZKĘ
Ubezpieczenie?? ja płacę coś 370złociszy za pół roku i pewnie da się taniej – nie rób scen że to jest niewiadomo jaki wydatek? 100zł mniej na pół roku dać a się denerwować i pluć sobie za każdym razem w twarz że musisz nie wiadomo jak wkręcać silnik (przy okazji zwiększając jego apetyt na paliwko) bo ma tylko 107królików??
Raczej zastanów się nad czymś innym. Bo przecież silnik to tak naprawdę ostatnie co ci padnie... a części zawieszenia które w PL najczęściej się zużywają czy ewentualne części blacharskie są chyba w bardzo podobny cenach --> Fedu jak to jest?
- Od: 30 cze 2010, 22:18
- Posty: 173
- Skąd: Rybnik
- Auto: MONDEO MK3 2.0TDCI 115KM + CHIP
mbydlinski napisał(a):Jeśli mamy koledze pomóc to trzeba sobie zaoszczędzić wywodów na temat wyższości którego kolwiek z silników
i moze tego sie trzymajmy
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6