Jaka instalacja do Xedos 6 1.6
Strona 1 z 1
Witam,kompletnie nie znam się na lpg i dlatego prosze o pomoc w wybraniu najlepszej instalacji.Model mojej Mazdy to Xedos 6 z1997 roku,
- Od: 3 lis 2009, 21:38
- Posty: 30
- Skąd: Jelcz-laskowice
- Auto: Mazda Xedos 6 1.6i B6
Aniu
mysle ze zle podchodzisz do sprawy... jesli silnik ma wielopunktowy wtrysk to musi byc sekwencja.
"Nie należy oczekiwać, że nowoczesny, zaawansowany technologicznie samochód będzie poprawnie pracować na prymitywnej, taniej instalacji gazowej. Auta nie należy upośledzać gazem. Jednym z przykładów jest instalowanie układów podciśnieniowych ( z tzw. mieszalnikiem ) do silników z wielopunktowym wtryskiem benzyny. To jak przerobienie takiego silnika na coś prymitywniejszego niż gaźnik. Nie róbmy tego"
poza tym jak ktos slusznie zauwazysl
Należy pamiętać, że niska cena – zwłaszcza w połączeniu z krótkim czasem montażu – bardzo często oznacza niewystarczającą dbałość zarówno o montaż podstawowych elementów instalacji, jak i jej wykończenie oraz zestrojenie. Nie liczcie Państwo, że osoba nie mająca pojęcia o działaniu silnika, o podstawach fizyki, elektrotechniki, termodynamiki czy mechaniki płynów będzie w stanie w pełni profesjonalnie wykonać instalację gazową na właściwym, najwyższym poziomie
Praktyka pokazuje, że na wysokiej klasy instalacji gazowej idealnie sprawny technicznie silnik zużywa o 10 – 20 % więcej LPG niż benzyny. Tymczasem na układzie kiepskiej jakości przyrost ten może przekroczyć nawet 30%. Posługując się konkretnym przykładem, jeśli auto będzie spalać na dobrej instalacji 1,5 l gazu mniej na 100 km – dodatkowe 300 zł zainwestowane w jakościowy sprzęt zwróci się już po 10 000 km. Na wysokiej klasy instalacji oszczędza się po prostu więcej.
mysle ze zle podchodzisz do sprawy... jesli silnik ma wielopunktowy wtrysk to musi byc sekwencja.

"Nie należy oczekiwać, że nowoczesny, zaawansowany technologicznie samochód będzie poprawnie pracować na prymitywnej, taniej instalacji gazowej. Auta nie należy upośledzać gazem. Jednym z przykładów jest instalowanie układów podciśnieniowych ( z tzw. mieszalnikiem ) do silników z wielopunktowym wtryskiem benzyny. To jak przerobienie takiego silnika na coś prymitywniejszego niż gaźnik. Nie róbmy tego"
poza tym jak ktos slusznie zauwazysl
Należy pamiętać, że niska cena – zwłaszcza w połączeniu z krótkim czasem montażu – bardzo często oznacza niewystarczającą dbałość zarówno o montaż podstawowych elementów instalacji, jak i jej wykończenie oraz zestrojenie. Nie liczcie Państwo, że osoba nie mająca pojęcia o działaniu silnika, o podstawach fizyki, elektrotechniki, termodynamiki czy mechaniki płynów będzie w stanie w pełni profesjonalnie wykonać instalację gazową na właściwym, najwyższym poziomie
Praktyka pokazuje, że na wysokiej klasy instalacji gazowej idealnie sprawny technicznie silnik zużywa o 10 – 20 % więcej LPG niż benzyny. Tymczasem na układzie kiepskiej jakości przyrost ten może przekroczyć nawet 30%. Posługując się konkretnym przykładem, jeśli auto będzie spalać na dobrej instalacji 1,5 l gazu mniej na 100 km – dodatkowe 300 zł zainwestowane w jakościowy sprzęt zwróci się już po 10 000 km. Na wysokiej klasy instalacji oszczędza się po prostu więcej.
- Od: 15 mar 2011, 15:55
- Posty: 56
- Auto: mazda 323 BJ 1.5
Jezdze kolejnym samochodem z instalacja 2 generacji i chodzi jak trzeba.Nie zgodze sie ze tylko sekwencja sie sprawdza.Jest oczywiscie lepsza i bardziej optymalna dla kondycji silnika.Wszystko to jednak kwestia doboru instalacji,odpowiedniego montazu i poprawnej regulacji z czym nie radza sobie przewaznie fachowcy.Roznica w cenie montazu znaczna.
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Aniu
pozwolilem sobie zacytowac opinie i uwagi JEDNEGO Z NAJLEPSZYCH GAZOWNIKOW w tym kraju. Gosc jest wlascicielem jednego z kilku partnerskich zakladow AC......czyli producenta Staga.
jesli masz silnik z wielopunktowym wtryskiem sprawa jest prosta.... jesli jednopunktowy tez to II generacja. pza tym KE przymierza sie do uniemozilwienia montazu II generacji.....
pozwolilem sobie zacytowac opinie i uwagi JEDNEGO Z NAJLEPSZYCH GAZOWNIKOW w tym kraju. Gosc jest wlascicielem jednego z kilku partnerskich zakladow AC......czyli producenta Staga.
jesli masz silnik z wielopunktowym wtryskiem sprawa jest prosta.... jesli jednopunktowy tez to II generacja. pza tym KE przymierza sie do uniemozilwienia montazu II generacji.....
- Od: 15 mar 2011, 15:55
- Posty: 56
- Auto: mazda 323 BJ 1.5
kazdy robi co chce....... ale według mnie wiekszy jest problem z sekwencja...... jak benzyna źle działa, uszkodzona przepływka lub inne czujniki to w I i IIgen to nie przeszkadza ona funkcjonuje... jak ktos ma kase to sie decyduje na sekwencje i juz... kazdy ma to na co go stac........ dla mnie dobrze ustawiona I i II gen jest mało awaryjna....
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Mam wielopunktowy wtrysk silnik v 6.Sekwencja ceny zaczynaly sie od 2500 w gore.Majac na uwadze fachowosc wiekszosci gazownikow wolalem 2 generacje,ktora sam sobie reguluje i jezdze spokojnie.Mam spokoj od czasu jak omijam gazownikow z daleka.Dobrych gazownikow i uczciwych jest naprawde malo
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości