
Ja też mam do wymiany uszczelniacze zaworów
Mechanik powiedział mi że wysyła głowice do Mikołowa a tam robią wszystko co trzeba z głowicą włącznie z wymianą gniazd zaworowych w moim przypadku. Powiedział że przy moim przebiegu (ponad 200tyś) trzeba to zrobić bo mogą być luzy i nowe gumki długo nie pociągną i będzie to samo...
Myślę też czy przy jednej robocie nie wymienić pierścieni? Co o tym myślicie?
Koszt ogólnie spory mi powiedział min.1500 ale raczej mam się przygotować że 2000 leciutko... a może i więcej :/ (a to bez wymiany pierścieni).
Długo z remontem zwlekać nie mogę bo się już jeździć nie da – olej po zaworach spływa na świecę w miejscu iskrzenie w komorze spalania efektem czego jest utrata iskry i strata mocy – zaczyna się od poszarpywania a potem jest coraz gorzej. Pomaga wymiana świec – po wymianie świec jeździ jak nowy (przez kilka dni
Dodam że mam LPG sekwencję a silnik to 1.9 (prawie jak Z5 dlatego piszę tutaj-swoją drogą opinie o 1.9 słyszałem b.dobre a mój . . .

Czy ceny podane powyżej są ok czy za duże? (na dzień dzisiejszy nie mam takiej kasy <student>)
Sam nie mam możliwości tego zrobić – nie mam garażu