ale tu pewnie już bardziej chodzi o przyczepność, lepszy asfalcik
MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo
ravo napisał(a):Fajnie łapię się bez problemów a mogę jeszcze z 50 kg urwać legalnie![]()
Ciekawe czy miał bym jakieś szanse.
Miałbyś, ostatnie miejsce w FWD turbo street jest dla mnie zarezerwowane
Stała pod ścianą prężąc kakao
mlody1921 napisał(a):ale tu pewnie już bardziej chodzi o przyczepność, lepszy asfalcik
http://en.wikipedia.org/wiki/PJ1_TrackBite
Raczej czasy z dragstripów mają niewiele wspólnego z czasami z ulicy/lotnisk
Faszysta sms pisał, że 12,35 
A mogło tak być, jeździliśmy bardzo blisko siebie i nie było jak podgądać czasów konkurentów, ja się "ścigałem" trzy razy z turkusową 323F BG z nabojem od GTRa ponoć na 0.9 bara , a z Łukaszem tylko raz.
W turbo opony to podstawa, na swoich Energy Saverach z 2003 roku, mogłem przez trzy biegi jechać w uślizgu, ale obiecałem sobie że pojadę autem jak stoi, bez regulacji ciśnienia w kołach czy opróżniania bagażnika z narzędzi żeby sprawdzić czas w specyfikacji tak jak jeździ na codzień.
W Drag jeździła bordowa FD z pakietem łudząco podobnym do Veilside ale bez szału i też chyba zapomniał dostosować opony bo raz wyszedł pięknym bokiem, ze startu. EOT
W turbo opony to podstawa, na swoich Energy Saverach z 2003 roku, mogłem przez trzy biegi jechać w uślizgu, ale obiecałem sobie że pojadę autem jak stoi, bez regulacji ciśnienia w kołach czy opróżniania bagażnika z narzędzi żeby sprawdzić czas w specyfikacji tak jak jeździ na codzień.
W Drag jeździła bordowa FD z pakietem łudząco podobnym do Veilside ale bez szału i też chyba zapomniał dostosować opony bo raz wyszedł pięknym bokiem, ze startu. EOT
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):W Drag jeździła bordowa FD z pakietem łudząco podobnym do Veilside ale be
To jest auto Piotrka z Małopolski, body jest handmade, a motor to 2JZ-GTE z Supry, swap itp. też handmade. Generalnie przesympatyczny człowiek. Uwielbia grzebać w aucie i większość spraw robi sam. Jak z nim rozmawiałem jakiś miesiąc temu, to mówił, że może nie udać mu się wyjechać na Bemowie w takim setupie, jakim chciałby...
tco_tm napisał(a):Uuu. Najszybsza mazda (i samochód) w Klubie!
![]()
(p.s. pit – dobra, na forum)
I bardzo dobrze, faszysta wyznacza standardy nie od dziś
Dziękuję za słowa uznania
Cieszę się, że mogłem godnie reprezentować markę na imprezie. Wieczorem mam dostać filmy i foty więc sklecę małą relecję z imprezy 
Gib, czemu się nie przywitałeś?. Patryk sorki, że się nie spiknęliśmy ale na "podprężonce" myślami jest się zupełnie gdzie indziej
Gib, czemu się nie przywitałeś?. Patryk sorki, że się nie spiknęliśmy ale na "podprężonce" myślami jest się zupełnie gdzie indziej
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Ladnie mazda zapodaje. Fajnie widac, jak projekt zaczyna ewoluowac. Rok temu byla pogon za moca,a teraz ogromne poprawy czasow uzyskuje przy zlbizonych parametrach.
Jak z trakcja na 1-2-3 ? Nie przydalaby sie sportowa kontrola trakcji ? Chyba lamik ma cos takiego w golfie, bo przez pierwsze pare sekund od startu dzwieczy jak na procedurze startowej.
Jak z trakcja na 1-2-3 ? Nie przydalaby sie sportowa kontrola trakcji ? Chyba lamik ma cos takiego w golfie, bo przez pierwsze pare sekund od startu dzwieczy jak na procedurze startowej.
Łukasz, nie ma problemu generalnie caly czas łazilismy w tę i w tę w sumie i tak więcej czasu spędzając na Drifcie i kibicując znajomym. Mazdę widzialem jedynie z daleka, na Lublin wybierasz sie ? Nowy asfalt na Jana Pawła na pewno przylozy sie do uzyskania rownie dobrego, a moze nawet i lepszego czasu...
Tez mam zamiar sie pokazac, niech tylko przyjdą wtryski i przepływka dedykowana pod stage 3A i będzie walka w konkurencji "Drift na 400m"
Gratuluje czasu i Pozdrawiam...
Tez mam zamiar sie pokazac, niech tylko przyjdą wtryski i przepływka dedykowana pod stage 3A i będzie walka w konkurencji "Drift na 400m"

Gratuluje czasu i Pozdrawiam...
lukster napisał(a):Gib, czemu się nie przywitałeś?
A jak byłem przy aucie, to akurat gadałeś przez telefon, a potem nie było okazji. Jak możesz to podeślij linke to wyścigu z 850, chciałbym zobaczyć jak z zewnątrz wyglądały starty mojej padliny na plastikowych oponach.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości