Jezeli masz Mx 1.8 V6 24V DOHC 133KM /6800obr , to zmiany dotycza czujników temp , ckp, i czujnika stuku,niepamietam dokładnie , ale pin wej. z syg. od predkosci do kompa sie nie zmienił ,jest tam gdzie napisałem.
odepnij i zobacz reakcje
Jak mozna zdjac ogranicznik predkosci
1, 2
SPRAWDZ MODEL TWOJEGO ECU,WEJDZ NA STRONE APEXI.POBIERZ PDF DO OBSLUGI RSM (rev speed meter) .TAM ZNAJDZ MODEL TWOJEGO ECU .NA ILUSTRACJI BEDZIE POKAZANE KTORY KABEL PRZECIAC.
-
ULAN79
HKSze napisał(a):PuchateQ napisał(a):brii, a ewentualnie wiesz gdzie ten ogranicznik może się znajdować? Mam wersję amerykańską i więcej niż 180 właśnie polecieć mi nie chce...
to i tak zarabiscie jak na 1.6
210

ULAN79 napisał(a): MODEL TWOJEGO ECU,WEJDZ NA STRONE APEXI.POBIERZ PDF DO OBSLUGI RSM (rev speed meter) .TAM ZNAJDZ MODEL TWOJEGO ECU .NA ILUSTRACJI BEDZIE POKAZANE KTORY KABEL PRZECIAC.
ale po co ten krzyk
=x


Mam ten sam problem. 2.0 z USA 2006 i na 180 koniec jazdy. Często jeżdżę do Niemiec i czasem przydałoby się te 200 km/h. Czy z tym rocznikiem mogę pokombinować z wypinaniem kabla czy tu już elektroniki nie da się oszukać?
-
Jasiek
Witam. Nie wiem, czy problem rozwiązany, więc troszkę odświeżę. Nie wiem, czy to zależy od silnika, czy może jakiegoś dziwnego wyposażenia, ale ja również mam Amerykańską wersję mx-3 1.6 DOHC 107KM i u mnie nigdy nie miała problemu, żeby przekroczyć te 180km/h. Więc może należy rozwiązania szukać gdzie indziej?

Japan--->France
Połączyłem wątki bo już taki istnieje... zalecam użycie szukajki na następny raz
Proszę o przeczytanie na 1 str a wszystkiego się dowiecie...
Proszę o przeczytanie na 1 str a wszystkiego się dowiecie...
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości