Jezeli masz  Mx 1.8 V6 24V DOHC 133KM /6800obr  , to zmiany dotycza czujników temp , ckp, i czujnika stuku,niepamietam dokładnie , ale pin wej. z syg. od predkosci do kompa sie nie zmienił ,jest tam gdzie napisałem. 
odepnij i zobacz reakcje
			
			
		Jak mozna zdjac ogranicznik predkosci
		
				1, 2
			
	
	
	SPRAWDZ  MODEL TWOJEGO ECU,WEJDZ NA STRONE APEXI.POBIERZ PDF DO OBSLUGI  RSM (rev speed meter) .TAM ZNAJDZ MODEL TWOJEGO ECU .NA ILUSTRACJI BEDZIE POKAZANE KTORY KABEL PRZECIAC.
			
			
		- 
					
						ULAN79
 
HKSze napisał(a):PuchateQ napisał(a):brii, a ewentualnie wiesz gdzie ten ogranicznik może się znajdować? Mam wersję amerykańską i więcej niż 180 właśnie polecieć mi nie chce...
to i tak zarabiscie jak na 1.6
210
 ULAN79 napisał(a): MODEL TWOJEGO ECU,WEJDZ NA STRONE APEXI.POBIERZ PDF DO OBSLUGI RSM (rev speed meter) .TAM ZNAJDZ MODEL TWOJEGO ECU .NA ILUSTRACJI BEDZIE POKAZANE KTORY KABEL PRZECIAC.
ale po co ten krzyk
=x

		
Mam ten sam problem. 2.0 z USA 2006 i na 180 koniec jazdy. Często jeżdżę do Niemiec i czasem przydałoby się te 200 km/h. Czy z tym rocznikiem mogę pokombinować z wypinaniem kabla czy tu już elektroniki nie da się oszukać?
			
			
		- 
					
						Jasiek
 
Witam. Nie wiem, czy problem rozwiązany, więc troszkę odświeżę. Nie wiem, czy to zależy od silnika, czy może jakiegoś dziwnego wyposażenia, ale ja również mam Amerykańską wersję mx-3 1.6 DOHC 107KM i u mnie nigdy nie miała problemu, żeby przekroczyć te 180km/h. Więc może należy rozwiązania szukać gdzie indziej?
			
			
Japan--->France
Połączyłem wątki bo już taki istnieje... zalecam użycie szukajki na następny raz  
 
Proszę o przeczytanie na 1 str a wszystkiego się dowiecie...
			
			
		Proszę o przeczytanie na 1 str a wszystkiego się dowiecie...
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
