wymiana tłoka
Strona 1 z 1
witam w mojej mazdzie przeskoczył pasek rozrządu z powodu wadliwego naciągacza i niestety czeka mnie wymiana tłoka ;–[ mam pytanie czy w silniku 2.0 diesel RF5C do wymiany tłoka trzeba wyciągnąć silnik czy można go wyjąc od góry? w tym ze pomiędzy misą olejową a blokiem jest blok aluminiowy i nie wiem czy dojdę tamtędy kluczem żeby odkręcić korbowód
- Od: 24 lis 2010, 01:03
- Posty: 41
Jak byś napisał który tłok chcesz wymienić było by łatwiej podpowiedzieć 
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
grzegorz0924 napisał(a):pomiędzy misą olejową a blokiem jest blok aluminiowy
Tylko nie wpadnij na "genialny" pomysł odkręcania tej kratki od dołu
P.S.
Czy znaki interpunkcyjne i wielkie litery (tam gdzie trzeba) to taki wielki problem, czy zwykłe lenistwo w naciskaniu alt lub shift? Bardzo proszę o poprawę!
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Chodzi o czwarty tłok czyli pierwszy od skrzyni biegów.
Co by się stało jak bym zdjął ten blok od dołu?
Co by się stało jak bym zdjął ten blok od dołu?
- Od: 24 lis 2010, 01:03
- Posty: 41
grzegorz0924 napisał(a):Chodzi o czwarty tłok czyli pierwszy od skrzyni biegów.
Co by się stało jak bym zdjął ten blok od dołu?
to nie da rady, musisz wymontować silnik

japsy tu nie pomyśleli, bo ale nie przewidywali takich napraw ,albo odwrotnie i liczyli, że dodatkowo zarobią
P.S.
no a dlaczego musisz go wymienić?
czy spotkanie z zaworem go aż tak mocno uszkodziło?
bo jesli tak, to trzeba sprawdzić korbowód i wał, czy nie są "przetrącone". polecam..
pozdr.Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
jest lekko obniżony w stosunki do pierwszego o jakiś 1 minimetr a w misce olejowej znalazłem kawałki metalu prawdopodobnie resztki panewki. Zamówiłem wyciągarkę do silnika i jak dojdzie to go wyciągnę i zobaczę co się narobiło na pewno korbowód do wymiany tłok wygląda ok głowica sprawdzona i splanowana tylko mam nadzieje ze wał korbowy da się uratować ale te opiłki nie wróżą nic dobrego ;–[, nie wiem jak długo ktoś nim jeszcze jechał jak zaczęło stukać w silniku
- Od: 24 lis 2010, 01:03
- Posty: 41
grzegorz0924 napisał(a):jest lekko obniżony w stosunki do pierwszego o jakiś 1 minimetr a w misce olejowej znalazłem kawałki metalu prawdopodobnie resztki panewki. Zamówiłem wyciągarkę do silnika i jak dojdzie to go wyciągnę i zobaczę co się narobiło na pewno korbowód do wymiany tłok wygląda ok głowica sprawdzona i splanowana tylko mam nadzieje ze wał korbowy da się uratować ale te opiłki nie wróżą nic dobrego ;–[, nie wiem jak długo ktoś nim jeszcze jechał jak zaczęło stukać w silniku
lepiej ten tlok tez wymien.
pozdr.E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6