Klocki hamulcowe – dobór/pytania

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez zetek » 4 kwi 2011, 21:39

Kashiyama lubią nie mieć podkładek, które powodują, że klocki nie piszczą i trzeba je przełożyć ze starych.
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 16:30
Posty: 298
Skąd: Rawicz
Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 141KM

Postprzez maselek » 4 kwi 2011, 21:59

DanyGoo napisał(a):Akebono ponoć oryginał

Oryginał dla mazdy robi bodajże "Nisshinbo".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez s4v4g3 » 5 kwi 2011, 11:14

KASHIYAMA – nigdy na przód... pylą, piszczą jak....
Jak już to na tył, ale i tego nie polecam:P
Mam teraz klocki TRW jest ok:)
Kuszą mnie Green Stuff, ale to już ina cena też... <rotfl>
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez Grucha » 5 kwi 2011, 11:58

Mam Kashiyame na tylnej osi – nie piszczą i nie pylą

Pozdr
Ostatnio edytowano 5 kwi 2011, 19:52 przez Grucha, łącznie edytowano 1 raz
Grucha
 

Postprzez MiMic » 5 kwi 2011, 19:50

maselek napisał(a):
DanyGoo napisał(a):Akebono ponoć oryginał

Oryginał dla mazdy robi bodajże "Nisshinbo".


U mnie z przodu i z tyłu są zamontowane AKEBONO z logiem MAZDA.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 paź 2010, 21:13
Posty: 23
Skąd: Poznań/Sieraków
Auto: Mazda 6|GY|LF-DE|'05

Postprzez mysza_81 » 5 kwi 2011, 19:53

Ja także mam Kashiyame na przodzie i tyle i pylenia brak.
Co do podkładek to faktycznie, brak w komplecie, trzeba przekładać ze starych.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 kwi 2007, 20:02
Posty: 29
Skąd: Lubartów
Auto: M6 GG 1.8 PbLPG, Volvo S80 2.5T PB LPG

Postprzez maromarcin » 6 kwi 2011, 08:59

mi wczoraj zalozyli delphi klocki na przod – i przy chamowaniu slyszalny jest dziwny odglos – takie szumienie – takie łuuuuuu – nie wiem ponoc klocki musza sie ulożyc – dodam ze z wiekszych predkosci przy hamowaniu jest to slyszalne bardziej – ale zadnych bic na kierownicy nie ma – tarcze niby sa ok, czy to wina klockow? czy tak jak mowi mechanik ułoza sie i halas zaniknie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2010, 11:50
Posty: 83
Skąd: OLSZTYN
Auto: Mazda 6 2.0 CD 136KM Sport Combi

Postprzez mądry » 6 kwi 2011, 11:50

maromarcin napisał(a):takie szumienie – takie łuuuuuu

Myślę że szumienie zniknie jak klocki się skończą :P .
Przerabiałem podobny temat ostatnio we fiacie ducato i problem rozwiązał się po zmianie klocków na oryginał ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez maromarcin » 6 kwi 2011, 12:40

czyli de delphi to dziadostwo te klocki? – koszt 160 zl – przed zalozeniem tych byly orginalne z symbolami mazdy – i dlatego zmienilem poniewaz juz piszczaly przy hamowaniu, i pojawial sie juz ten odglos, ale w mniejszym stopniu, pozatym teraz jak przyhamuje i pozniej sie po woli toczy samochod slychac jak klocki tra o tarcze, delikatnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2010, 11:50
Posty: 83
Skąd: OLSZTYN
Auto: Mazda 6 2.0 CD 136KM Sport Combi

Postprzez Arkadius 73 » 6 kwi 2011, 12:44

Ja bym rozebrał i sprawdził czy dobrze zamontowali mi tarło bo matoły zgubiły drucik rozprężający klocki
Po drugie nie kupowałbym byle jakich klocków
Arkadius 73
 

Postprzez maromarcin » 6 kwi 2011, 12:53

myslalem ze to juz nie sa byle jakie- byly jeszcze po 90 zl, to niestety pierwsza moja wymiana w m6, i bede musial sie pokulac na nich do nastepnej wymiany ktora to juz bedzie z tarczami razem, i wtedy to juz rozejrze sie za orginalami
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2010, 11:50
Posty: 83
Skąd: OLSZTYN
Auto: Mazda 6 2.0 CD 136KM Sport Combi

Postprzez Arkadius 73 » 6 kwi 2011, 12:56

Nie mogę nic powiedzieć o jakości tych klocków , jak ci się ułożą zobaczysz czy dalej trą , ja bym sprawdził poprawność montażu
Arkadius 73
 

Postprzez Grucha » 6 kwi 2011, 13:00

Jak trze to zle zlozone nie ma bata

Pozdr
Grucha
 

Postprzez maromarcin » 6 kwi 2011, 13:17

podnioslem samochod i jak krece kolem to nie slychac zeby tarly, kolo swobodnie sie przekreca, tylko slychac to przy hamowaniu – w sobote podniose i rozbiore i przesmaruje wszystko co trzeba, bo wydaje mi sie ze te barany tego nie zrobili
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2010, 11:50
Posty: 83
Skąd: OLSZTYN
Auto: Mazda 6 2.0 CD 136KM Sport Combi

Postprzez kolezka » 6 kwi 2011, 17:10

s4v4g3 napisał(a):Kuszą mnie Green Stuff, ale to już ina cena też...

Miałem w poprzednim samochodzie i zdecydowanie POLECAM !!!!
Nie piszczą, nie pylą i chyba się nie zużywają <rotfl>
Zrobiłem na nich 40 000 i wyglądały dalej jak nowe :)
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2009, 14:29
Posty: 49
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GG LF

Postprzez Fans » 6 kwi 2011, 18:51

Ostatnio zaczęły się piski przy wolnej jeździe, na zakrętach. Kurde myśle pewnie się klocki kończą. Przyszedł wolny dzień. Auto do góry, kręcimy z przodu kołami, odkręcamy jest ok. Koła z tyłu prawe chodzi idealnie, lewe zaparte. Po zdjęciu koła, zacisk stoi. I d..a. Masakra. Auto mi jest potrzebne codziennie. Kilkanaście telefonów. Nigdzie nie ma. Sklepy, hurtownie rozkładają ręce.
Zostaje ASO. Ceny bardzo rozbieżne. Wszędzie na zamówienie.
Telefon do Auto Jaksa. Podpowiedział mi, żebym zadzwonił do AZ AUTO na Puławkiej. Dzwonie jest.
Mówie Panie trzymaj ja juz pędzie po nie. I tak od dziś moje auto ma zamontowany nowy zacisk z tyłu za kierowcą nowy.
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2010, 12:16
Posty: 516 (3/2)
Skąd: Białełęka Warszawa
Auto: Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r., 160 KM

Postprzez agnostyk » 7 kwi 2011, 07:31

jaki koszt? :>
Obrazek ALL HOPE IS GONE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 00:23
Posty: 242
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y

Postprzez bieski » 7 kwi 2011, 08:27

agnostyk napisał(a):jaki koszt? :>


Strzelam że coś koło 800 zł.


Ja w sobote wymieniałem klocki z tyłu i odrazu przeczysciłem zacisk. Tarcze już się tak nie grzeją.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Fans » 7 kwi 2011, 10:20

850 zł Pan powiedział przez telefon, po przyjeździe i poproszeniu o rabacik 820 zł.
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2010, 12:16
Posty: 516 (3/2)
Skąd: Białełęka Warszawa
Auto: Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r., 160 KM

Postprzez darjo1 » 8 kwi 2011, 21:00

Przedwczoraj założyłem na przód klocki ATE, wcześniej przetaczając tarcze. Wszystko wyczyszczone i nasmarowane. Przez 2 dni zrobiłem 900 km i muszę powiedzeć hamulce brzytwa. :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 lip 2010, 18:33
Posty: 12
Skąd: Piotrków Tryb.
Auto: Mazda 6 kombi -121 KM -05'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6