Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Panowie, może by zrobić podobny poradnik do tego, który był przed zimą, „Mazda w zimowej szacie” np.
Mazda w wiosennej szacie?
Fajnie by było zebrać w jednym miejscu wszystko, co warto / można zrobić z samochodem na wiosnę, wiecie, filtry, płyny, rdza, malowanie zacisków, co sprawdzić, co wyregulować itp w jednym miejscu.
?
Mazda w wiosennej szacie?
Fajnie by było zebrać w jednym miejscu wszystko, co warto / można zrobić z samochodem na wiosnę, wiecie, filtry, płyny, rdza, malowanie zacisków, co sprawdzić, co wyregulować itp w jednym miejscu.
?
- Od: 24 mar 2008, 21:54
- Posty: 260
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GG 2004 MZR-CD 136km
Mazda 6 GH 2011 2.2 Kirei 163km
krystiano napisał(a):Otóż kupiłem moją Mazdę z tym oto zestawem głośnomówiącym...
wywal i kup taką,pasuje idealnie.

http://www.kuda-phonebase.de
Ostatnio edytowano 30 mar 2011, 17:50 przez IraZ, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 26 paź 2010, 22:38
- Posty: 910
- Skąd: Chełm
- Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM
Witam, jestem nowy i mam kilka głupich pytań dotyczących Mazdy:) Na początek coś co mnie ostatnio nurtuje. Tydzień temu zmieniłem koła na letnie. Mazdę kupiłem w listopadzie, na zimówkach, dostałem też komplet alufelg na lato. Przy zmianie te bardziej zniszczone, które pewnie były na przodzie założyłem na tył. Teraz przy jeździe słychać buczenie, bardzo drażniące. Opony mają jeszcze sporo bieżnika, były wyważane. Wiecie może co może im dolegać?
- Od: 1 kwi 2011, 16:26
- Posty: 8
- Skąd: Ciechanów/Olsztyn
- Auto: Mazda 6, 1.8, 2002
Raja napisał(a):Przy zmianie te bardziej zniszczone, które pewnie były na przodzie założyłem na tył. Teraz przy jeździe słychać buczenie, bardzo drażniące. Opony mają jeszcze sporo bieżnika, były wyważane. Wiecie może co może im dolegać?
witamy
poszukaj na forum o zabkowaniu opon... i wszystko bedzie jasne
Kolego kristoferson1musisz zdjąć ''boczek'' z klapy i tam będzie przykręcone na trzy nakrętki na klucz 8 lub 10,najlepiej odkręcać nasadowym z przedłużką. pzdr.
Mam pytanie, jakiej firmy są oryginalne pompy wody stosowane w naszych mazdach? Bo na jednej z aukcji internetowych znalazłem kompletny rozrząd, (niby cały oryginalny) za 870 zł. Komplet zawiera:
– pasek rozrządu ORYGINAŁ MAZDA –> OE MAZDA
– napinacz hydrauliczny ORYGINAŁ MAZDA –> NTN
– rolka prowadzaca pierwsza ORYGINAŁ MAZDA –> NTN
– rolka prowadząca druga ORYGINAŁ MAZDA –> NTN
– pompa wody ORYGINAŁ MAZDA –> GMB JAPAN
+ komplet uszczelek
Na innych aukcjach jeśli w zestawie była pompa GMB to już nie pisali, że to oryginał....w takim razie jak to jest?
Cena całkiem atrakcyjna ale tak jak już ktoś wcześniej pisał nie ma sensu wydawać pieniędzy na coś co może rozlecieć się po 50 tys 
– pasek rozrządu ORYGINAŁ MAZDA –> OE MAZDA
– napinacz hydrauliczny ORYGINAŁ MAZDA –> NTN
– rolka prowadzaca pierwsza ORYGINAŁ MAZDA –> NTN
– rolka prowadząca druga ORYGINAŁ MAZDA –> NTN
– pompa wody ORYGINAŁ MAZDA –> GMB JAPAN
+ komplet uszczelek
Na innych aukcjach jeśli w zestawie była pompa GMB to już nie pisali, że to oryginał....w takim razie jak to jest?


- Od: 23 lut 2010, 11:23
- Posty: 59
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323 S BA (1997r.) 1.5
Mazda 6 2006r, 2.0 diesel (121KM)
No właśnie trochę się zdziwiłem bo oryginały chodzą po ok 1050-1150 zł. Dlatego wolałem się upewnić, widać sprzedawca wprowadza ludzi w błąd
. W takim razie daję sobie z tym spokój....
- Od: 23 lut 2010, 11:23
- Posty: 59
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323 S BA (1997r.) 1.5
Mazda 6 2006r, 2.0 diesel (121KM)
koledzy nie mieszac dzialow... prosze...
w dziale diesel MZR-CD sa tematy o tym...
wystarczylo kolege skierowac i tyle...
zadaniem glownym tego watku jest ukierunkowanie zagubionych i maly off topic...
w dziale diesel MZR-CD sa tematy o tym...
wystarczylo kolege skierowac i tyle...
zadaniem glownym tego watku jest ukierunkowanie zagubionych i maly off topic...
Dziekuje za odpowiedz. Kolejne pytanie: Jakich kluczy bede potrzebowal do odkrecenia srub w skrzyni biegow przy zmianie oleju (sruba na spodzie do wylania oleju ze skrzyni i druga troche wyzej do wlania nowego)?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 21 kwi 2010, 00:00
- Posty: 24
- Skąd: York, Anglia
- Auto: Mazda 6 GG, MZR-CD, 2006
Przeczytalem juz wczesniej. Wiekszosc informacji dotyczy skrzyni przed liftem.
Zajrzalem pod samochod, nie ma tam nic na imbusy, tylko duze, dziwnie plaskie sruby na klucz nasadkowy i jedna mniejsza sruba wchodzaca w skrzynie troche wyzej, pod katem, od strony przodu samochodu.
Zakladam ze zasada wymiany oleju ta sama co przed liftem.
Zajrzalem pod samochod, nie ma tam nic na imbusy, tylko duze, dziwnie plaskie sruby na klucz nasadkowy i jedna mniejsza sruba wchodzaca w skrzynie troche wyzej, pod katem, od strony przodu samochodu.
Zakladam ze zasada wymiany oleju ta sama co przed liftem.
- Od: 21 kwi 2010, 00:00
- Posty: 24
- Skąd: York, Anglia
- Auto: Mazda 6 GG, MZR-CD, 2006
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6