Mazda RX-7 FD 13B-REW '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez szkodnik_byd » 31 mar 2011, 20:45

a jak tam nocna nauka ?? dzis i jutro tylko czy oponki wytrzymaja ;p
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6197 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Gib » 31 mar 2011, 21:11

Bardzo ładne cyfry
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Pit » 31 mar 2011, 23:04

:)
Ostatnio edytowano 16 gru 2011, 12:31 przez Pit, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez weede » 31 mar 2011, 23:47

porno <serduszka>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez ravestation » 1 kwi 2011, 00:13

to auto, to zupełnie inna liga... <cisza>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez lukster » 3 kwi 2011, 17:12

No jak tam, złamane 13,5 ? :P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 3 kwi 2011, 18:02

lukster napisał(a):No jak tam, złamane 13,5 ? :P

hehe :) cwaniaku... 13,6X, ale jakoś nie ufam urządzeniu, na którym prowadzony był pomiar. Opony nie koniecznie dawały radę na starcie, potem dość ciekawy moment nabierania i osiągania całkiem fajowej prędkości, dalej zapieranie się o środkowy pedał sporo przed metą . Na to lotnisko już nie przyjadę raczej, nie bardzo bawi mnie walka o życie na końcowych metrach :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 3 kwi 2011, 18:16

No coś mi się obiło o ucho że hamowałeś przed metą ;) Odbijesz sobie za 2 tygodnie ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 3 kwi 2011, 18:19

lukster napisał(a):No coś mi się obiło o ucho że hamowałeś przed metą ;) Odbijesz sobie za 2 tygodnie ;)

Nie mam sprzęgła, nie mam opon i obiecałem Marzenie, że wrócę na moment do świata pozaracingowego ;) hehe. Przyjdzie jeszcze czas Łukaszu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez piwo » 3 kwi 2011, 18:23

fajnie bylo sie z toba scigac.na mecie mnie mijales chyba z roznica 50km/h.ale trakcji chlopie to ty nie masz.popracuj z fivem i ustawcie na jedynce i dwojce ograniczenie momentu do 200nm plasko (druga mapa przelaczana czujnikiem polozenia lewarka)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Pit » 3 kwi 2011, 18:46

piwo napisał(a):fajnie bylo sie z toba scigac.na mecie mnie mijales chyba z roznica 50km/h.ale trakcji chlopie to ty nie masz.popracuj z fivem i ustawcie na jedynce i dwojce ograniczenie momentu do 200nm plasko (druga mapa przelaczana czujnikiem polozenia lewarka)

Hehe :) Dzięki piwo za wyścigi :) ...to fakt, najpierw wypuszczałem zwierzynę do przodu, potem goniłem i pożerałem ;) W półfinale z MX-5 było najśmieszniej ;)
(...)
Pucharky:

pu.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 3 kwi 2011, 18:50

Pucharki ładne ale z tym Bemowem to mnie wkur**łeś, obiecałeś dziadu
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez ravo » 3 kwi 2011, 19:24

Pit napisał(a):13,6X, ale jakoś nie ufam urządzeniu, na którym prowadzony był pomiar

to ile ja miałbym na prawdziwym ? 12,5 hihi ?

Piotruś cofam przezwisko palstic fantastic na żywo wygląda męsko ale tak czy siak jest kontrowersyjny ten body kit :P
Auto marzenie ale dziwie się Tobie, że idąc w moc miałeś jakieś tarcze i klocki jak ze zwykłego auta, nie było tam czym hamować. A znając Ciebie nie wiem czemu zostawiłeś takie hamulce.

No nic zostaje tylko ogarnąć starty i auto i będzie grubo bo auto ma potencjał ogromny. AA i schudnąć musisz hehe
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez mckoper » 3 kwi 2011, 19:47

ravo napisał(a):Auto marzenie ale dziwie się Tobie, że idąc w moc miałeś jakieś tarcze i klocki jak ze zwykłego auta, nie było tam czym hamować.


Seryjne heble w FD zbyt dobre nie są. Ja po rozpędzeniu zatrzymywałem się przy samym końcu płyty lotniska. Przy mocy którą dysponuje Piotr to w ogóle nie dziwie się, że musiał hamować przed końcem ćwiartki :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Postprzez piwo » 3 kwi 2011, 20:28

ale po co hamowac do konca.ja przy 80 zaczynalem nawrot :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Gib » 3 kwi 2011, 23:37

Łatwo się robi nawrót jadąc cały czas z zaciągniętym ręcznym.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez noucamp » 4 kwi 2011, 00:43

Pit napisał(a):cwaniaku... 13,6X, ale jakoś nie ufam urządzeniu, na którym prowadzony był pomiar.

Gtech lepszy :D
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Pit » 4 kwi 2011, 07:15



Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez weede » 4 kwi 2011, 07:45

Ja bym bardziej spalił laka na starcie <serduszka>

Auto jedzie, nie ma wątpliwości – tylko to dopracować.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez xXx » 4 kwi 2011, 18:43

Starty bardzo kiepskie + odpuszczanie gazu przy zmianie na drugi biegi i w efekcie kiepskie czasy na 400...



Generalnie auto super, widzę duży potencjał musisz pomyśleć nad znalezieniem trakcji, procedura startowa też by się przydała.... Niestety takie auta do opanowania na ćwiarze są bardzo ciężkie...


Dobra robota ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy