323F BA KL-ZE

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Fasola » 28 mar 2011, 12:37

MariuS napisał(a):już znalazłem gościa który ma to zrobić. odbieram dopiero jutro ale jutro od razu będę montował

Powodzenia
Fasola
 

Postprzez MariuS » 28 mar 2011, 13:09

thx
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez sewo » 28 mar 2011, 17:07

Fasol być może ja się nie orientuje. MariuS kto ci to będzie w końcu robił?
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2247 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez MariuS » 28 mar 2011, 20:39

Gość od planowania głowic. "Spec car"
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Fasola » 28 mar 2011, 21:17

Baranowski ul. Fabianowska
Fasola
 

Postprzez sly » 29 mar 2011, 21:50

Marius a jaki tłumnik w końcu założyłeś??
Obrazek
HASŁO: sly180
Nie masz Chomika?? Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2010, 12:35
Posty: 254 (0/1)
Skąd: łódzkie
Auto: Leon

Postprzez MariuS » 30 mar 2011, 15:40

wydech jest ten co był.


założyłem kolektor po planowaniu – był krzywy o ponad 1mm...

ale za przeproszeniem chyba <dupa> to dało, po złożeniu nadal mam teń świszczący dźwięk przy schodzeniu z obrotów pod obciążeniem, na jałowym jest ok :| . Moc też wydaje się być nie ta co wcześniej. przejechane 500-600km od "początku" świszczenia , oelju full, płynu też...

dziś jeszcze poszukam, nieszczelności chyba nigdzie nie ma, nie wiem co jest grane
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez luki_92_92 » 30 mar 2011, 17:40

Mariuszu drogi, a może to coś przy dolocie jest nieszczelne? Ja mam ori dolocik i mam popękaną rurę od dolotu w mojej Zajefajnej 5tce i generalnie jak się wkręca na obroty to tego tak nie słychać ale jak puścisz gaz to słychać świszczenie, na postoju w sumie nie sprawdzałem tylko podczas jazdy, no i jak dolot nieszczelny to ciągnie lewe powietrze więc może być problem z mocą, sprawdź sobie to jak masz chwilkę. Wiem że masz zmieniony dolot ale może gdzieś coś... a jak nic nie kosztuje sprawdzenie to spróbować można <ok>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez MariuS » 30 mar 2011, 18:15

to nie dolot, sprawdziłem go na początku choć już od dawna go mam

właśnie sprawdziłem błędy, 12 i 16
czyli czujnik położenia przepustnicy i EGR.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Fasola » 30 mar 2011, 18:37

MariuS napisał(a):EGR.

może ta zaślepka puściła :|
Fasola
 

Postprzez sewo » 30 mar 2011, 18:54

To może być powód błędu EGR ale co z przepustnicą? One są od siebie zależne?
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2247 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez MariuS » 30 mar 2011, 19:04

egr olać, i tak ze nie ma EGR. ale wtyczka jest wpięta także błędu powinno nie być.

TPS to raczej za trzymanie równych obrotów stałych jest odpowiedzialne, może przestawiony. Ale na moc nie powinien mieć wkładu, tym bardziej na dźwięk, muszę szukać dalej.

sprawdziłem tez kompa, wszystkie układy scalone i ścieżki ok

<co?>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Fasola » 1 kwi 2011, 08:54

Jak tam idzie, coraz mniej czasu zostało ??
Fasola
 

Postprzez MariuS » 1 kwi 2011, 21:06

rzęzi nadal, ale co do spadku mocy... olałem zupełnie nie wiem dlaczego przewody zapłonowe. dziś sprawdziłem i :

przeskok na wszystkich przewodach, na jednym to nawet dość wysoko. NA każdym przewodzie iskra zamiast iść ładnie w dól jednym słupem wali po bokach jak głupia, szkoda bo już przewodów nigdzie nie dostanę teraz
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez luki_92_92 » 1 kwi 2011, 22:21

A nie da rady zaizolować tych przebić? Ja mam w domu taki spray co się psika na przewody w celu zaizolowania, może jakimś sylikonem by wystarczyło na przebiciach dać żeby chociaż chwilowo się tego pozbyć na zlot, a później się za nowymi przewodami rozejrzeć?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez Rafał » 1 kwi 2011, 22:25

Możesz jeszcze benzyną przemyć. Ja tak kiedyś zrobiłem w jakimś aucie i był spokój na kilka dni <spoko>
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2006, 07:27
Posty: 1827
Skąd: Sieraków
Auto: JapanMuscleCar

Postprzez sewo » 1 kwi 2011, 22:42

chyba że jutro z rana skoczymy szybko do intercarsu :)

62-510 Konin
ul. Zakładowa 16a
tel. 063/244 65 70, 244 65 72
fax 063/244 65 71
konin.zakladowa@intercars.com.pl


Mariusz pw
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2247 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez Majki88 » 4 kwi 2011, 00:29

Gratuluje fajnego autka, ładnie się odpycha
sprawdzałeś może później błędy czy coś się pluje ?
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez KoKo » 4 kwi 2011, 10:20

Ładnie ? To ma jechać +/– 15 sekund, a narazie czasy są takie jak Bezy swoim 2.0 V6. Nie mniej jednak gratuluje ładnego autka. Choć jeszcze sporo mocy albo umiejętności trzeba szukać
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez MariuS » 4 kwi 2011, 16:00

Majki88 – jest ok, dzienx za pomoc :)








KoKo


no trzeba ogarnąć auto, jak pisałem cały czas moc nie ta co jeszcze miecha temu.

ale:

tak naprawdę zrobiony jeden przejazd na serio- w półfinałach. w treningach jeździłem w 3,4 albo 5 osób :]
dwa, że zawsze trafiałem na wg mnie gorszy pas- gdzie stawałem pod góreczkę i samochód się staczał, co zaprocentowało drzemką po zapaleniu zielonego <lol>

a trzy to chyba miałem najcięższe koła na całym zlocie , jedno wazy dokładnie 21,5kg <lol> co ma spory wpływ na ćwiarę, tym bardziej że wszyscy konkurenci latali na lekkich 15" bądź 16"
Wiec ja jestem bardzo optymistycznie nastawiony :)

auto cały czas na kompie i seryjnym wydechu z kf-a. No i skrzynka KF

I działam dalej <diabełek>


trochę fotek:
Obrazek
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

sesja z autem Barthez i dziewczynami. dzienx Tobie i żonce za przechadzkę po okolicznych dróżkach :)
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us






Uploaded with ImageShack.us

hamownia:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

i tu pytanie:

dlaczego wykres niutków tak poszarpany. Właśnie od dołu od pewnego czasu zaczęła słabiej "brać" .. Coś świszcze jakby nieszczelność gdzieś była <co?> . Mam przewody do wymiany więc zobacze jak będzie po wymianie
Ostatnio edytowano 4 kwi 2011, 22:02 przez MariuS, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy