Trec_Londyn napisał(a):Ja mam te TRW na tyle i wcale takiej rewelki nie ma jak panowie tu piszecie![]()
Zostalo mi 60% klockow ale kupuje nowe orginalne klocki- niby to samo a hamowanie jednak inne
Co to znaczy inne
www.mazdaspeed.pl
Trec_Londyn napisał(a):Ja mam te TRW na tyle i wcale takiej rewelki nie ma jak panowie tu piszecie![]()
Zostalo mi 60% klockow ale kupuje nowe orginalne klocki- niby to samo a hamowanie jednak inne
Zryw napisał(a):nie słyszałem sygnału jakim ponoć ma być pisk informujący o zużytych klockach, jedynie dźwięk otarcia metal o metal dobiegający z tylniej osi.
Zryw napisał(a):Czy to możliwe ,że to było przyczyną braku ponoć charakterystycznego piszczenia zużytych klocków?
zetek napisał(a):Trec_Londyn napisał(a):
Ja mam te TRW na tyle i wcale takiej rewelki nie ma jak panowie tu piszecie
Zostalo mi 60% klockow ale kupuje nowe orginalne klocki- niby to samo a hamowanie jednak inne
Co to znaczy inne??????
Trec_Londyn napisał(a):Ja mam te TRW na tyle i wcale takiej rewelki nie ma jak panowie tu piszecie![]()
Zostalo mi 60% klockow ale kupuje nowe orginalne klocki- niby to samo a hamowanie jednak inne
jokansen napisał(a):ale wiadomo że wyczulony kierowca usłyszy kiedy się skończą.
Trec_Londyn napisał(a):Panowie wymienilesm Dobre klocki TRW na nowe orginalne MAZDY i wam powiem ze roznica jest mega ....
Tak wiec tym nie sportowym kierowcom ale lubiacym dobry hebel polecam orginalne klocki
kalatos napisał(a):Ja właśnie zamówiłem komplet na przód i na tył firmy Bosch. Myślałem nad ATE, czy Ferodo, ale jeżdżę w miarę spokojnie i nie potrzebne mi aż takie drogiePoza tym Bosch sam klocków nie robi, podobno ma dobrych niemieckich podwykonawców.
krabdul napisał(a):dzisiaj przy zmianie opon gościu mówi, że zostało mi jakieś 3mm klocków
krabdul napisał(a):A jakiś inny powód?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6