Mazda 323F BA KF 1997 SPRZEDAM!

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez lukasz.b » 22 mar 2011, 17:07

Ładnie ładnie :D modyfikacje przed zlotem hehe <diabełek>
Obrazek
Obrazek
BratBuczosa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2009, 22:31
Posty: 1159 (7/11)
Skąd: Kraków/Rzeszów
Auto: Było: protege 5 FS-DE '03
Jest: 2.0t F4RT

Postprzez @tomek@ » 22 mar 2011, 20:09

lukasz.b napisał(a):Ładnie ładnie :D modyfikacje przed zlotem hehe <diabełek>

hehe no powoli zbroję się :) zobaczymy co z tego wyjdzie,szkoda że nie wiem ile teraz kucy jest tak to bym wiedział ile przybyło kucyków po wymianie kolektorów i przerobieniu wydechu :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez MIRU » 25 mar 2011, 05:09

Gdzie dorwałes i za ile :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez @tomek@ » 25 mar 2011, 16:49

MIRU napisał(a):Gdzie dorwałes i za ile :>

Od TR4PSTAR za 450zł z nowymi uszczelkami na łączniki ;)
I delikatna zmiana planów wydech będzie zakładany 2-go kwietnia w nocy lub nad ranem,ponieważ Bartkowi nie przyszły jakieś wygłuszenia z Francji a te ma sprawdzone,i umówiliśmy się tak że on sobie skombinuje taką mazdę wszystko wymierzy i pospawa.Ja przyjadę do niego w nocy lub nad ranem przed zlotem i będzie wszystko zakładane kilka rzeczy tylko przy mnie do robi :)
PS.Tylko nie wiem na ile cali robić wydech na 2.5 czy na 2.25??Kolektory mają wejście na 1.75 cala a wyjście na 2.5cala z tego co mierzyłem,i chcę żeby było w miarę cicho :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez MariuS » 25 mar 2011, 17:21

zdążysz? :D
bo powiem Ci z ostatnich walk z kolektorami tzn ich wyjmowaniem że jest bardzo słaby dostęp, a nie wiadomo czy śruby łatwo puszczą, czasem szpilki które są w głowicy się nie dają wykręcić. Potem wiara zdejmuje głowice żeby to wydłubać <lol> <spoko>

powodzenia
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez @tomek@ » 25 mar 2011, 17:27

Weź mnie nie strasz nawet :| Mam nadzieję że wszystko pójdzie bez boleśnie :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez MariuS » 25 mar 2011, 17:47

u mnie zaczęło świszczeć i auto straciło trochę mocy, zajrzałem na dół. przepuszcza gdzieś w okolicach kolektora, wiec zabrałem się za wymianę uszczelek. wymieniłem uszczelki bo były 2-warstwowe, kupiłem 3-warstwowe takie jak miałem w kf-ie, skończyłem wczoraj zakładać i <dupa> . Kumpel mówił abym sprawdził czy kolektor prosty, nie sprawdziłem, a okazuje się ze musi byc prosty i dziś znów wyjmuję i lecę na planowanie. Mam "barany" takie jak Twoje. ja do zdejmowania kolektorów modkręcałem cały ssący. Bo jest masakra. O ile przy swap-ie silnika było łatwo skrecic to na silniku w kaście jest masakra
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez MIRU » 25 mar 2011, 17:48

Wejscie na 1.75 x6 :P btw o trapstar co bedzie zakladac przeciez te kolektory sa ok :)
pozdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez @tomek@ » 25 mar 2011, 17:57

MariuS napisał(a):u mnie zaczęło świszczeć i auto straciło trochę mocy, zajrzałem na dół. przepuszcza gdzieś w okolicach kolektora, wiec zabrałem się za wymianę uszczelek. wymieniłem uszczelki bo były 2-warstwowe, kupiłem 3-warstwowe takie jak miałem w kf-ie, skończyłem wczoraj zakładać i <dupa> . Kumpel mówił abym sprawdził czy kolektor prosty, nie sprawdziłem, a okazuje się ze musi byc prosty i dziś znów wyjmuję i lecę na planowanie. Mam "barany" takie jak Twoje. ja do zdejmowania kolektorów modkręcałem cały ssący. Bo jest masakra. O ile przy swap-ie silnika było łatwo skrecic to na silniku w kaście jest masakra

No ja już mam uszczelki do głowicy trzy warstwowe Reinz-a także ten problem będę miał z głowy chyba tylko widzę że najgorzej będzie z odkręceniem i montażem tego.Zobaczymy jak to wszytko wyjdzie to się okaże w praniu z tego co piszesz to się z Bartkiem umówię na 3rano żeby czasu nie brakło :)
Dzięki za info na pewno się przyda ;)
MIRU napisał(a):Wejscie na 1.75 x6 :P btw o trapstar co bedzie zakladac przeciez te kolektory sa ok :)
pozdr

1.75 x6 1.75 x2 i 2.5 x1 o to mi chodziło ;) ja nic niewiem pytaj trapstara :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez MariuS » 25 mar 2011, 20:09

coś mi się wydaje że te długie już ploty które chodzą po świecie o tym że KLZE Tr4stara rozpieprzone to prawda... ciekawe ciekawe.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez TR4PSTAR » 25 mar 2011, 22:57

MariuS napisał(a):coś mi się wydaje że te długie już ploty które chodzą po świecie o tym że KLZE Tr4stara rozpieprzone to prawda... ciekawe ciekawe.

:D Poczekamy ... Zobaczymy ... :D Grateczki się kompletują i dość nie wiele z mojej długiej listy brakuje ... Jak auto będzie wyglądało w tym sezonie to zobaczycie może niebawem ...

Co do kolektorów to sprowadzone są już nowe a do nich fajne uszczeleczki :D

Ostateczna odsłona (głównie wizualna) dopiero gdzies w połowie Czerwca ...
Ostatnio edytowano 25 mar 2011, 23:15 przez TR4PSTAR, łącznie edytowano 2 razy
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez TR4PSTAR » 25 mar 2011, 22:59

...
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez MIRU » 26 mar 2011, 22:11

2.5 cala to troche za duzo do tego silnika :) 2.25 max no chyba ze robisz na wyrost pod kl turbo ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez @tomek@ » 26 mar 2011, 22:17

No właśnie też mi się tak wydawało,porostu się dowiedziałem że do kf-a za dużo 2.5 i robię na 2.25cala w razie czego do klze powinno też spokojnie wystarczyć tak odbiegając w przyszłość :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez @tomek@ » 4 kwi 2011, 17:15

Wrzucam kilka fotek już zamontowanego nowego wydechu z kwasu,robionego u Bartka (BartH BasMot) w Łodzi oraz z zamontowanymi kolektorami 6-2-1
foty marnej jakości ale są :P
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dziś pojechałem na kanał i okazało się że mam leciutki przedmuch na końcu kolektora (tam gdzie się łączy z wydechem)tragedii nie ma,ale pasuje to zrobić :)
Orientuje się ktoś czy można kupić oryginalne uszczelki (były na łączeniu w oryginalnym wydechu pomiędzy kolektorami a katalizatorem bo takie właśnie pasują)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez Erastotenes » 5 kwi 2011, 00:59

Po pytaj w Rzeszowie w Foxie lub zadzwoń do carspeed. Tomek to i tak będzie na zamówienie, bo od ręki tego nie dostaniesz. Nie źle to wygląda. Ciekaw jestem jak są odczucia podczas jazdy. Ile Ci wyniosło na hamowaniu – o ile było ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 21:04
Posty: 1844
Skąd: Warszawa
Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL

Postprzez @tomek@ » 6 kwi 2011, 17:49

Oto kilka fotek zrobionych mojej padace podczas zlotu i powrotu do domu przez sylwkoc
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez D@m$on » 6 kwi 2011, 20:07

Piękna jest <serduszka>
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez tomekV6 » 6 kwi 2011, 20:55

Ile kosztował cię sam wydech – bez kolektorów??
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 18:55
Posty: 613 (0/2)
Skąd: Rzeszów/Nozdrzec
Auto: 323F GT Mazdaspeed Touring Kit A-Spec

Postprzez Majki88 » 24 kwi 2011, 10:00

No ładna sztuka
Tomku masz jakieś audio wydechu, zmieniło się coś po przejechaniu iluś tam km, a jak nie to nagraj coś
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy