Polecane warsztaty LPG

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez aktak » 3 lis 2010, 23:05

witam, może znacie godny polecenia warsztat LPG, który założy i skonfiguruje porządnie LPG w Mazda 6 2,0 w Radomiu lub okolicach :(
Pozdrawiam wszystkich Andrzej aktaK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2010, 10:28
Posty: 133
Skąd: Radom
Auto: Mazda 6 2,0 GY, Kombi
Honda Accord CM2, Kombi
Honda Stream Sport, VAN

Postprzez rafał88 » 8 gru 2010, 17:15

Zamierzam zalzyc wkoncu gaz do swojej mazdy ale nie sekwencje tylko zwykly, ktos z podkarpacia wie gdzie zalozyliby mi taka instalacje do mojej Z5. W mojej okolicy w dwoch "firamch" zajmujacych sie gazem poprostu mi odmowilo zalozenia gazu do mojego auto... bo za dlugi kolektor bo wielopunkt bo cos bo cos. Jeszcze zapytam w POM'ie lezajsk ale ciekaw z jaka kasa mi wyskoczy ten "serwis" jest troche dziwny i moze mi wyskoczyc z cena nie wiele nizsza niz za sekwencje...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez rinho » 8 sty 2011, 23:55

Czy możecie polecić jakiś dobrych gazowników z okolic Cieszyna? Do zgazowania Mazda 3 1.6 z 2005r.
Świat widziany okiem obiektywu ujawnia niedostrzegane wcześniej kształty i kolory.
www.galeria.advitech.eu
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2011, 23:53
Posty: 216 (0/1)
Skąd: okolice Cieszyna
Auto: Mazda 3 BN 2.0 AT 2018r.

Postprzez dgolf » 18 sty 2011, 14:56

arafal21 napisał(a):Zamierzam zalzyc wkoncu gaz do swojej mazdy ale nie sekwencje tylko zwykly, ktos z podkarpacia wie gdzie zalozyliby mi taka instalacje do mojej Z5. W mojej okolicy w dwoch "firamch" zajmujacych sie gazem poprostu mi odmowilo zalozenia gazu do mojego auto... bo za dlugi kolektor bo wielopunkt bo cos bo cos. Jeszcze zapytam w POM'ie lezajsk ale ciekaw z jaka kasa mi wyskoczy ten "serwis" jest troche dziwny i moze mi wyskoczyc z cena nie wiele nizsza niz za sekwencje...


Dołóż do sekwencji. Będzie Ci mniej palić, nie będzie zwężenia w układzie dolotowym = brak utraty mocy, hamowanie silnikiem, tak jak na PB, brak ryzyka strzału w dolocie i zniszczenia przepływomierza. Po prostu przypominasz sobie o instalacji co 10 000, kiedy jedziesz na wymianę filtrów. Szukaj dobrego serwisu nawet kilkadziesiąt km od siebie. Po założeniu instalki dobrze sprawdź, albo każ sprawdzić opaski na wężach, szczególnie jeśli tą robotę szef zleca jakimś młodziakom. Bo mnie spadł przy trójniku, na szczęście na parkingu.

-----------------------------------
Kolego od Mazdy 3 – nie masz tam czasami bezpośredniego wtrysku paliwa do komory spalania? Bo jeśli tak, to lektura http://kme.eu/category,sort,26.html i przeliczenie czy się to opłaci. Zawsze będzie Ci palił ok 20%PB na chłodzenie wtrysków.
Ostatnio edytowano 18 sty 2011, 15:05 przez dgolf, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez Matheus » 21 sty 2011, 15:32

rinho napisał(a):Czy możecie polecić jakiś dobrych gazowników z okolic Cieszyna? Do zgazowania Mazda 3 1.6 z 2005r.


B-B AUTO-DIAG polecam
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez JohnnyB » 23 sty 2011, 14:10

Hej,
Jako ze bywam często na forum LPG, chciałem napisać o ostatnio bardzo ciekawym temacie jakie się tam pojawił, a mianowicie dotyczącym montażu LPG sekwencji w Mazdzie 3 1,6.
Użytkownik tego auta trafił do polecanego instalatora z Forum LPG pewnego Pana o imieniu Sebastian (nie będe pisał więcej, aby nie być posądzony o jakiekolwiek oczernianie kogoś, zainteresowanych odsyłam na forum LPG, jest co poczytać :–) ) który delikatnie mówiąc zj#$*ł instalację w tym aucie, co gorsza montaż jej spowodował znaczne pogorszenie jazdy również na PB.
Największym błędem instalacji było zamocowanie wkrętek w kolektorze ssącym które skierowane było prosto w klapy a co gorsza zamontowane za blisko przez co blokowały klapy do pełnego otwarcia co spowodowało ze auto nie jeździło tak jak powinno zarówno na PB jak i tym bardziej LPG.

Sprawa wyjaśniona, ale niesmak pozostał, zatem jeśli ktoś będzie chciał założyć gaz w tym aucie (i nie tylko oczywiście w tym )u tego instalatora, powinien być świadomy ze nawet w polecanych zakładach zdarzają się wtopy i każdemu należy patrzeć na ręce.
Pozdrawiam,
Marcin,
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2541 (46/90)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Seat Leon ST '24 2.0 TDI DSG,
Jaguar XE '20 P250 AWD,

Postprzez dgolf » 24 sty 2011, 14:44

Jeśli nie ma się sprawdzonego gaziarza, to robi się wywiad i samemu człowiek dojdzie, który ma większe pojęcia/dośw. z danym silnikiem. Wystarczy zapytać, jak ten silnik toleruje instalację, jakie problemy mogą się ew. pojawić po założeniu. W ilu silnikach tego typu montował Pan już instalkę itp. Jeśli nikt nie udzieli wyst. odpowiedzi, to szukamy dalej.

P.S. Przypomniał mi się problem mojej Cariny II. Auto zaczęło pracować głośno jak Polonez. Byłem u 4 polecanych mech (w tym też osobiście sprawdzonych) i każdy albo nie widział problemu albo twierdził, że auto ma już ze 400 000 i musi tak być. Zaprowadziłem na wioskę do młodego gościa, samouka i okazała się winna sprężynka kasująca luz między wałkami rozrządu.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez johny2007 » 21 lut 2011, 12:05

Polecam:
DAMP-POL Instalacje gazowe
Adres: Malownicza 67/69
Miasto: Łódź
Jedyni którzy maja jakos wiedze...... ani razu sie nie zawiodłem na nich...... :)

Nie polecam:
Wojtgaz
Malownicza 156
92-761 Łódź
Wymieniali by wszytsko na nowe..<glupek2> .... nie umieja regulować...
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez rinho » 22 lut 2011, 03:14

Gazownik w okolicach Cieszyna nadal poszukiwany! Doświadczenie z Mazdą mile widziane.

P.S. Odnoszę wrażenie, że ja, po poczytaniu forów nt LPG (w tym zawartości naszego) oraz przejechaniu 110kkm z BRC Seq26 w Peugeocie wiem sporo więcej w temacie gazu do M3 niż większość gazowników, z którymi rozmawiałem ostatnio <nie> .
Coś tu nie jest w porządku – gdzie schowali się prawdziwi fachowcy? Czy muszę ich szukać 200km od domu?

Najlepszy tekst: "Paaanie, no instalacja do 16V musi kosztować (4800 za BRC), bo to bardziej skomplikowany montaż jest, wtrysków 4 ale 8 dysz, bo osiem ssących zaworów." – bez komentarza.
Świat widziany okiem obiektywu ujawnia niedostrzegane wcześniej kształty i kolory.
www.galeria.advitech.eu
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2011, 23:53
Posty: 216 (0/1)
Skąd: okolice Cieszyna
Auto: Mazda 3 BN 2.0 AT 2018r.

Postprzez dgolf » 22 lut 2011, 10:37

Ja dzięki forom oraz kontaktom przez net z osobami "grzebiącymi" przy instalacjach sam serwisowałem sobie Carinkę (zrobiłem interfejs ze starego kabla od Siemensa) i siedziałem sobie z lapkiem w garażu :) LPG w pierwszej generacji reguluję bez przyrządów. Kiedyś dla sprawdzenia pojechałem na serwis i nic nie poprawili po mnie. Zasada działania instalacji LPG jest bajecznie prosta, tylko podstawą jest prawidłowy jej montaż (dobór wielkości reduktora, miksera w I, II gen, miejsce montażu elementów itp, itd). Układ WN oczywiście na 100% musi działać prawidłowo.

Pierwszą instalką do której się jeszcze nie dotknąłem (30 000 już) jest teraźniejsza KME. Po prostu nie ma potrzeby. Osiem trzy spalanie średnie, tylko trzeba się pilnować terminowości przeglądów, bo zaraz trzeba gumki we wtryskiwaczach wymieniać od syfu. Polecam BP i STATOIL, Orlen raczej szerokim łukiem (po 12000km tankowania na Orlenach straszny muł we wszystkich filtrach i wymiana gumek w 2 tr).
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez rinho » 15 mar 2011, 22:16

Zaczynam odpytywać okolicznych gazowników, i tak:
Auto Gleńsk – STAG 300 + VALTEKI – 2950, 3100 z wtryskami HANA

Moto-Bajczyk – STAG-4 + MATRIXY – 2700

I tu pojawia się pytanie: Stag-4 czy 300+? Co lepsze, co potrzebne? Wtryskiwacze Matrixy, Hana czy jeszcze coś innego?
A może BRC? Tylko czy on obsługuje zubażanie mieszanki? Jak się dowiedzieć, czy mój silnik tego wymaga?
Świat widziany okiem obiektywu ujawnia niedostrzegane wcześniej kształty i kolory.
www.galeria.advitech.eu
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2011, 23:53
Posty: 216 (0/1)
Skąd: okolice Cieszyna
Auto: Mazda 3 BN 2.0 AT 2018r.

Postprzez gazparts » 15 mar 2011, 23:56

stag ma nowe softy
stag 4 to tak jak dawniej 300+
a stag 300+ ma nową opcję ISA2 inteligenty system autodetekcji
polecam 300 ISA2
a co do wtrysków
hana czy matrix są wtryskami porównywalnej jakości
podobne zbliżone do siebie parametry, ale ja bym stawiał chyba na hana
rinho napisał(a):Auto Gleńsk – STAG 300 + VALTEKI – 2950, 3100 z wtryskami HANA

coś mała różnica waltek-hana
rinho napisał(a):Tylko czy on obsługuje zubażanie mieszanki? Jak się dowiedzieć, czy mój silnik tego wymaga?

dla dobrego gazownika to oczywiste :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez rinho » 16 mar 2011, 07:22

bananmin napisał(a):dla dobrego gazownika to oczywiste :)


Również wydawało mi się to oczywiste. Jednak wydaje się, że nie całkiem. W Sosnowcu, gość powiedział, że musi podpiąć auto do komputera, sprawdzić, który tam jest silnik, i dopiero wtedy mi powie.

Ktoś orientuje się, czy BRC Seq24 obsługuje to zubażanie mazda?
Świat widziany okiem obiektywu ujawnia niedostrzegane wcześniej kształty i kolory.
www.galeria.advitech.eu
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2011, 23:53
Posty: 216 (0/1)
Skąd: okolice Cieszyna
Auto: Mazda 3 BN 2.0 AT 2018r.

Postprzez gazparts » 16 mar 2011, 07:53

rinho napisał(a):Ktoś orientuje się, czy BRC Seq24 obsługuje to zubażanie mazda?

nie do końca jedni chwalą inni narzekają, ale ja Ci gwarantuję twoje auto -stag 300isa + hana+ac r01
+ dobry montaż+ dobre nastawy i gwarantuję że nie będziesz czuł różnicy benzyna gaz, i nie bedzie problemów z instalacją :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez rinho » 16 mar 2011, 08:36

również mam taką nadzieję :)
Świat widziany okiem obiektywu ujawnia niedostrzegane wcześniej kształty i kolory.
www.galeria.advitech.eu
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2011, 23:53
Posty: 216 (0/1)
Skąd: okolice Cieszyna
Auto: Mazda 3 BN 2.0 AT 2018r.

Postprzez kyluz » 19 mar 2011, 17:45

Ave
Mam pytanko. Panowie a jak wygląda sprawa z zakupem instalacji przez allego. tzn zestaw + butla. Instalacja samemu. Jak to ustrojstwo potem zhomologowac??
Zdrówko
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez rumunn95 » 19 mar 2011, 20:25

masz znajomka co zakladca gaz to nie bedzie problemu
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez pwlm32005 » 24 mar 2011, 14:28

Ja do swojej M3, 2,3l, automat założyłem BRC Sequent Plug&Drive. Jestem zadowolony, nie czuję żadnej różnicy w jeździe pomiędzy PB a LPG, spalanie mniej więcej na podobnym poziomie. Do tej pory żadnych problemów. Zakładałem w:

Fach-Mistrz
Krasnystaw ul. Kłosowskiego 8
Lubelskie

Polecam ten zakład
pwlm32005
 

Postprzez mazdzioch1 » 28 mar 2011, 11:48

U siebie w 323 BJ 1.8 115km zamontowano mi instalacja gazowa BRC Sequent 24, auto prowadzi sie znakomicie, nie stracilo na swojej dynamice ani komforcie jazdy. Jestem bardzo zadowolony z tej instalacji bo koszta uzytkowania znacznie spadly, spalanie tak jak napisal kolega nizej w Mazdach utrzymuje sie na podobnym poziomie co PB95:) (oczywiscie wszystko zalezy od tego czy ten kto montowal calosc ogarnia temat czy nie) Mi calosc zrobili w Energy Gaz Polska w Warszawie i moge ich serdecznie polecic:)
mazdzioch1
 

Postprzez rinho » 30 mar 2011, 07:38

Naczytałem się różnych forów na temat LPG, że już głowa mi pęka. Wiadomo, każdy chwali to co ma, lub montuje.

Zdecydowałem się wstępnie na zestaw:
STAG 300PLUS
AC R01
Hama2000 – czerwone

Mam jeszcze kilka pytań:
1. STAG – czy warto inwestować w PREMIUM?
2. STAG – a może 300 ISA2 ?
3. HAMA – czarne, czerwone, czy zielone?

<co?>
Świat widziany okiem obiektywu ujawnia niedostrzegane wcześniej kształty i kolory.
www.galeria.advitech.eu
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2011, 23:53
Posty: 216 (0/1)
Skąd: okolice Cieszyna
Auto: Mazda 3 BN 2.0 AT 2018r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy LPG