Awaria regulacji temperatury

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez ZICO84 » 22 mar 2011, 15:02

Witam

Problem następujący:
Bez względu na ustawienie pokrętła temp. na panelu dmucha GORĄCYM powietrzem
przykład: mam ustawione na 15 C to grzeje tak jak by było ustawione na 29 C
jak ktoś ma doświadczenie w temacie to proszę o odp...
Ostatnio edytowano 22 mar 2011, 17:30 przez ZICO84, łącznie edytowano 3 razy
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2010, 11:25
Posty: 24

Postprzez Blumek » 22 mar 2011, 15:56

Klima AUTO czy Ręczna?
Madzia Forever :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2007, 23:44
Posty: 930
Skąd: Zielona Góra
Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(

Postprzez ZICO84 » 22 mar 2011, 16:44

KLIMATRONIC
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2010, 11:25
Posty: 24

Postprzez Tolek » 23 mar 2011, 10:50

Problem z wiatraczkiem koło kierownicy <co?>
"Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem." – "Pozdrawiam" Dr House
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 18:08
Posty: 257 (0/1)
Auto: Mazda 3, 1.6, 105KM, 2005r.

Postprzez andrzej72 » 23 mar 2011, 22:07

Zepsuty lub uszkodzony regulator przepływu cieczy .Prawdopodobnie zawiesił się w pozycji pełnego przepływu.I nawet gdy ustawiasz inną temperature nadal płyn przepływa.Sprawdz czy jakiś kabelek nie jest urwany.Miałem tak ale w innym aucie w mazdzie nie patrzyłem gdzie on może się znajdować.
Jest Mazda jest Jazda
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 maja 2010, 19:52
Posty: 20 (0/1)
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 3 sedan 2.0 AT USA

Postprzez Blumek » 23 mar 2011, 22:11

W ogóle coś słychać jak zmieniasz temperaturę, że coś tam pracuje?
Madzia Forever :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2007, 23:44
Posty: 930
Skąd: Zielona Góra
Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(

Postprzez ZICO84 » 25 mar 2011, 15:56

nie nic nie słychać :(
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2010, 11:25
Posty: 24

Postprzez radzi89 » 26 mar 2011, 09:28

Wydaje mi sie, ze w Mazdzie wszystko sterowane jest albo podcisnieniem albo silniczkami elektrycznymi – prawdopodobnie , ktorys padl. Zmieniaja Ci sie kierunki nawiewow? Tzn np, z szyby na twarz, nogi itd?
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez ZICO84 » 26 mar 2011, 10:56

3 miesiace temu jeden z silniczkow sie zepsuł i to własnie ten od kieronkow nawiewiów ale go wymienielem i teraz wszystko gra. Mysle ze to ktoryś z pozostalych dwóch sie zepsół :( co jest może odpowiedzialny za temperature
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2010, 11:25
Posty: 24

Postprzez radzi89 » 26 mar 2011, 12:19

Mysle, ze trafiles w sedno....
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez ZICO84 » 30 mar 2011, 15:37

No i poznalem odpowiedz:
zepsuł sie kolejny silniczek od nagrzewnicy tym razem 2 :) ( pisze kolejny bo 5 miesiecy temu zepsul sie pierwszy od kierunkow na nogi, szybe itp pozostal jeszcze 3 mam nadzieje ze sie juz nie zepsuje ) niestety to nie koniec problemów dalej bardzo późno uruchamia sie dmuchawa musze odczekac jakies pare minuta az sie uruchomi. No i nazłosc przestala dzialać mi klima :/
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2010, 11:25
Posty: 24

Postprzez radzi89 » 30 mar 2011, 15:46

ale pechowy egzemplarz Ci sie trafil :P
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez moon » 25 sie 2011, 12:38

Podłączę się ze swoim problemem. Włączając czy to klimę, czy sam nawiew, do ustawienia 23 stopni wciąż wieje zimnym powietrzem (wcześniej było inaczej), dopiero powyżej leci ciepłe. Czy to wina regulacji temperatury czy coś więcej?

Klima jest automatyczna, M3 1.6 diesel.
Początkujący
 
Od: 30 maja 2010, 21:29
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BK, 1.6 diesel Y6 109 KM, 2006 FL.

Postprzez slomek » 25 sie 2011, 13:12

Sprawdz czy masz odpowiednia ilosc plynu w systemie chlodzenia.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2010, 10:32
Posty: 89
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 3 1.6 2003r benzyna

Postprzez piotrekkk1985 » 10 gru 2011, 09:56

Nie bede zakladal nowego tematu moze tutaj ktos sie wypowie. Otoz zauwazylem ostatnio gdy spadly troche temperatury na zewnatrz (okolo -2 stopnie) ze ogrzewanie nie dziala tak wydajnie jak rok wczesniej. Znaczy odcinek do pracy ten sam temp. na poczatku ustawiona na max. 29 stopni i jakos za bardzo goraca w samochodzie nie ma. Rok wczesniej juz po przejechaniu kilku kilometrow musialem skrecic temp. na okolo 24 bo bylo za goraco. Mam klimatronik ale ustawiam wszystko recznie. Ma ktos moze jakis pomysl??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez radzi89 » 10 gru 2011, 10:26

Moze filtry kabinowe zasyfione albo nagrzewnica pozatykana ?
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez piotrekkk1985 » 10 gru 2011, 10:50

radzi89 napisał(a):Moze filtry kabinowe zasyfione albo nagrzewnica pozatykana ?

Filtr wymieniany przed zima. A nagrzewnice jak sprawdzic??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez radzi89 » 10 gru 2011, 11:35

To juz podejrzewam ,ze dramat – pelno rozbierania ale nie wiem tego. Moze jakies inne pomysly ktos bedzie mial ?
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Blumek » 10 gru 2011, 19:23

A może termostat padł (w pozycji otwartej) i po prostu dłużej ci się nagrzewa?
Madzia Forever :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2007, 23:44
Posty: 930
Skąd: Zielona Góra
Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(

Postprzez piotrekkk1985 » 11 gru 2011, 06:01

Wskazowka od temp. porusza sie po skali raczej tak samo. Dosc szybko lapie temp. robocza. Wiec temp. silnika raczej w porzadku ale ogrzewanie slabiej chodzi.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323