Awaria regulacji temperatury
1, 2
Witam
Problem następujący:
Bez względu na ustawienie pokrętła temp. na panelu dmucha GORĄCYM powietrzem
przykład: mam ustawione na 15 C to grzeje tak jak by było ustawione na 29 C
jak ktoś ma doświadczenie w temacie to proszę o odp...
Problem następujący:
Bez względu na ustawienie pokrętła temp. na panelu dmucha GORĄCYM powietrzem
przykład: mam ustawione na 15 C to grzeje tak jak by było ustawione na 29 C
jak ktoś ma doświadczenie w temacie to proszę o odp...
Ostatnio edytowano 22 mar 2011, 17:30 przez ZICO84, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 4 wrz 2010, 11:25
- Posty: 24
Zepsuty lub uszkodzony regulator przepływu cieczy .Prawdopodobnie zawiesił się w pozycji pełnego przepływu.I nawet gdy ustawiasz inną temperature nadal płyn przepływa.Sprawdz czy jakiś kabelek nie jest urwany.Miałem tak ale w innym aucie w mazdzie nie patrzyłem gdzie on może się znajdować.
Jest Mazda jest Jazda
Wydaje mi sie, ze w Mazdzie wszystko sterowane jest albo podcisnieniem albo silniczkami elektrycznymi – prawdopodobnie , ktorys padl. Zmieniaja Ci sie kierunki nawiewow? Tzn np, z szyby na twarz, nogi itd?
Mysle, ze trafiles w sedno....
No i poznalem odpowiedz:
zepsuł sie kolejny silniczek od nagrzewnicy tym razem 2
( pisze kolejny bo 5 miesiecy temu zepsul sie pierwszy od kierunkow na nogi, szybe itp pozostal jeszcze 3 mam nadzieje ze sie juz nie zepsuje ) niestety to nie koniec problemów dalej bardzo późno uruchamia sie dmuchawa musze odczekac jakies pare minuta az sie uruchomi. No i nazłosc przestala dzialać mi klima :/
zepsuł sie kolejny silniczek od nagrzewnicy tym razem 2
- Od: 4 wrz 2010, 11:25
- Posty: 24
ale pechowy egzemplarz Ci sie trafil 
Podłączę się ze swoim problemem. Włączając czy to klimę, czy sam nawiew, do ustawienia 23 stopni wciąż wieje zimnym powietrzem (wcześniej było inaczej), dopiero powyżej leci ciepłe. Czy to wina regulacji temperatury czy coś więcej?
Klima jest automatyczna, M3 1.6 diesel.
Klima jest automatyczna, M3 1.6 diesel.
- Od: 30 maja 2010, 21:29
- Posty: 14
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 BK, 1.6 diesel Y6 109 KM, 2006 FL.
Nie bede zakladal nowego tematu moze tutaj ktos sie wypowie. Otoz zauwazylem ostatnio gdy spadly troche temperatury na zewnatrz (okolo -2 stopnie) ze ogrzewanie nie dziala tak wydajnie jak rok wczesniej. Znaczy odcinek do pracy ten sam temp. na poczatku ustawiona na max. 29 stopni i jakos za bardzo goraca w samochodzie nie ma. Rok wczesniej juz po przejechaniu kilku kilometrow musialem skrecic temp. na okolo 24 bo bylo za goraco. Mam klimatronik ale ustawiam wszystko recznie. Ma ktos moze jakis pomysl??
Moze filtry kabinowe zasyfione albo nagrzewnica pozatykana ?
radzi89 napisał(a):Moze filtry kabinowe zasyfione albo nagrzewnica pozatykana ?
Filtr wymieniany przed zima. A nagrzewnice jak sprawdzic??
To juz podejrzewam ,ze dramat – pelno rozbierania ale nie wiem tego. Moze jakies inne pomysly ktos bedzie mial ?
Wskazowka od temp. porusza sie po skali raczej tak samo. Dosc szybko lapie temp. robocza. Wiec temp. silnika raczej w porzadku ale ogrzewanie slabiej chodzi.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości