Mazda3 BK LF '03 TOP SPORT Seraf
Seraf napisał(a):Dziś z braku laku zrobiłem maździe kilka pomniejszych przyjemności
– odkurzyłem
– wyregulowałem linkę gazu
– wysmarowałem uszczelki preparatem
– przetarłem z grubsza komorę silnika
– zrobiłem nowe dywaniki (dla kierowcy z podstopnicą) i dałem do obrębienia, będą w piątek
Dobry pomysł. Jaki rozmiar wziąłeś źródłowy?
Świat widziany okiem obiektywu ujawnia niedostrzegane wcześniej kształty i kolory.
www.galeria.advitech.eu
www.galeria.advitech.eu
Seraf napisał(a):Dziś z braku laku zrobiłem maździe kilka pomniejszych przyjemności
– odkurzyłem
– wyregulowałem linkę gazu
– wysmarowałem uszczelki preparatem
– przetarłem z grubsza komorę silnika
– zrobiłem nowe dywaniki (dla kierowcy z podstopnicą) i dałem do obrębienia, będą w piątek
Czyżbyś też miał problemy z luzem na pedale gazu? U mnie ten problem ciągle powraca... Jak regulowałeś tę linkę?
- Od: 4 wrz 2010, 19:50
- Posty: 125
- Skąd: Lublin / Warszawa
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 MZR
rinho napisał(a):Dobry pomysł. Jaki rozmiar wziąłeś źródłowy?
kredkę bratanka i odrysowanie starego dywaniku
podstopnica to był freestyle
Jak odbiorę w pt dywaniki z obrębiania to się pochwale końcowym efektem i pyknę fotorelację
Schumi03 napisał(a):Czyżbyś też miał problemy z luzem na pedale gazu? U mnie ten problem ciągle powraca... Jak regulowałeś tę linkę?
wziąłem dwa klucze 12' odkręciłem do uzyskania luzu w miejscu zaznaczonym na obrazku przesunąłem linkę i skręciłem aby na tym gołym ok 5cm odcinku linki był wręcz minimalny luz
foto zapożyczone z tematu viewtopic.php?f=114&t=104010 od michald silnik LF wygląda z deka inaczej ale na potrzebę tematu foto się nada
Ostatnio edytowano 16 mar 2011, 00:43 przez Seraf, łącznie edytowano 3 razy
Obiecałem fotorelację wykonania dywaników to przedstawiam
Seraf manufaktura production
1. Zakup materiału
zaczynamy od wizyty w sklepie z wykładzinami i zamawiamy na wymiar wykładzinę w moim przyapdku szerokość dywaników to 49cm i zamówiłem kawałek 3m(standard rolki) na 50cm. Wykładzina jest wykładziną samochodową z grubego ciasno zbitego włókna, wygumowana od spodniej strony. Za ten kawałek zapłaciłem 19 złotych
wierzch
spód
2. Przygotowujemy narzędzia.
Bałem się że będzie to naprawdę cieżko pociąć więc przygotowałem spory arsenał narzędzi łącznie z nożycami do blachy czy nożyczkami do strzyżenia psa ale niebieskie nożyczki do papieru okazały się być najlepsze
od lewej nożyczki do blachy, kurczaka, woskowa kredka, nożyczki do papieru, nożyk, nożyczki do papieru ostrzejsze, pod nimi nożyczki do strzyżenia psa
3. Do roboty
Nie ma co się rozpisywać przykładamy stary dywanik kredką woskową za pewne może być też kreda (byle nie ta z 3-ch króli) odrysowujemy kształt i wio
4. Obrębianie
Ten krok jest chyba opcjonalny a o 100% zwiększa koszty uzyskania końcowego produktu. Oddałem do sklepu gdzie zakupiłem wykładzinę wycięte dywaniki do obrębienia i zapłaciłem za to 25 złotych. Wykładzina zdaję się jednak tak solidna że pewnie się nie będzie strzępić, przy czym obrębiona wygląda milion razy bardziej estetycznie (uwierz mi dziewczyna żona czy kochanka na pewno zauważy różnicę)
5. Wykończeniówka
Jako że miejsce gdzie na wykładzinie kierowcy trzymam pięty szybko się przetarło (co widać na wcześniejszych obrazkach) tutaj również postanowiłem wszyć dodatkową podkładkę. Zacząłem od kombinerek i igły a do kompletu zwykła nitka zobaczymy ile wytrzyma .
ścieg
finalny produkt
Seraf manufaktura production
1. Zakup materiału
zaczynamy od wizyty w sklepie z wykładzinami i zamawiamy na wymiar wykładzinę w moim przyapdku szerokość dywaników to 49cm i zamówiłem kawałek 3m(standard rolki) na 50cm. Wykładzina jest wykładziną samochodową z grubego ciasno zbitego włókna, wygumowana od spodniej strony. Za ten kawałek zapłaciłem 19 złotych
wierzch
spód
2. Przygotowujemy narzędzia.
Bałem się że będzie to naprawdę cieżko pociąć więc przygotowałem spory arsenał narzędzi łącznie z nożycami do blachy czy nożyczkami do strzyżenia psa ale niebieskie nożyczki do papieru okazały się być najlepsze
od lewej nożyczki do blachy, kurczaka, woskowa kredka, nożyczki do papieru, nożyk, nożyczki do papieru ostrzejsze, pod nimi nożyczki do strzyżenia psa
3. Do roboty
Nie ma co się rozpisywać przykładamy stary dywanik kredką woskową za pewne może być też kreda (byle nie ta z 3-ch króli) odrysowujemy kształt i wio
4. Obrębianie
Ten krok jest chyba opcjonalny a o 100% zwiększa koszty uzyskania końcowego produktu. Oddałem do sklepu gdzie zakupiłem wykładzinę wycięte dywaniki do obrębienia i zapłaciłem za to 25 złotych. Wykładzina zdaję się jednak tak solidna że pewnie się nie będzie strzępić, przy czym obrębiona wygląda milion razy bardziej estetycznie (uwierz mi dziewczyna żona czy kochanka na pewno zauważy różnicę)
5. Wykończeniówka
Jako że miejsce gdzie na wykładzinie kierowcy trzymam pięty szybko się przetarło (co widać na wcześniejszych obrazkach) tutaj również postanowiłem wszyć dodatkową podkładkę. Zacząłem od kombinerek i igły a do kompletu zwykła nitka zobaczymy ile wytrzyma .
ścieg
finalny produkt
wrzuciłem do poradników żeby wszyscy mogli zobaczyć i nie myśleli że to tylko dotyczy Mazd 3 bo w zasadzie do każdego auta można tak zrobić dywanik. A i dział poradniki jakiś taki bardziej odpowiedni do fotorelacji usprawniam pracę modów
Chyba pójdę "w Twoje ślady" i też zafunduje mojej 3 takie dywaniki-szczególnie, że nie mam w swoich starych dywanikach tego "dodatkowego elementu" na podbicie (te miejsce, które mega szybko się brudzi od butów)
Si Deus pro nobis, quis contra nos? (łac.)
Skoro Bóg jest z nami, któż przeciwko nam?
Skoro Bóg jest z nami, któż przeciwko nam?
naprawdę fajnie to wyszło i całkiem mały koszt zakupu i wykonania.
Toomi99 nie wiem za bardzo co Ci odpisać.
Zmieniłem wycieraczki bo ta od kierowcy nie zbierała wody w miejscu bezpośrednio na linii wzroku co jak się domyślasz jest mega denerwujące. Zakupione wycieruchy MOTGUM się nieco różnią od oryginałów a w zasadzie tylko wycieraczka pasażera ma lekko inny rozstaw (o nic nie zahacza, zbiera poprostu więcej z krawędzi szyby). Nowa wycieraczka kierowcy zbiera wszystko dokładnie za to właśnie ta pasażera zbierała zostawiając niewielką plamę. Koniec końców mam MOTGUM przed sobą a pasażera jest oryginalny Bosh.
Zmieniłem wycieraczki bo ta od kierowcy nie zbierała wody w miejscu bezpośrednio na linii wzroku co jak się domyślasz jest mega denerwujące. Zakupione wycieruchy MOTGUM się nieco różnią od oryginałów a w zasadzie tylko wycieraczka pasażera ma lekko inny rozstaw (o nic nie zahacza, zbiera poprostu więcej z krawędzi szyby). Nowa wycieraczka kierowcy zbiera wszystko dokładnie za to właśnie ta pasażera zbierała zostawiając niewielką plamę. Koniec końców mam MOTGUM przed sobą a pasażera jest oryginalny Bosh.
sorki za post pod postem ale tematyka zgoła odmienna (poza tym to mój temat cholera jasna )
wyszło mi trochę rudego po zimie wiec czas coś z tym zrobić
lakier na biurku, podkład będę miał w poniedziałek a benzyna ekstrakcyjna jest w garażu nie mam litości
wyszło mi trochę rudego po zimie wiec czas coś z tym zrobić
lakier na biurku, podkład będę miał w poniedziałek a benzyna ekstrakcyjna jest w garażu nie mam litości
Seraf napisał(a):wyszło mi trochę rudego po zimie wiec czas coś z tym zrobić
Można też fotolelacje dla potomnych zrobić
MOJA MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=111631
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=111631
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości