uszczelka pod głowicą
1, 2
Hmm ja niedawno pytałem się w ASO ile kosztują uszczelki.
Z tego co pamiętam komplet uszczelek (turbina, głowica, pod zawory) – 1000 zł. Nie wiem jak jest z kosztem osobno, bo z tego co pamiętam to mechanik w ASO twierdził, że aby dostać się do głowicy trzeba ściągnąć i tak turbinę – więc uszczelka też pod turbinę do wymiany.
Najlepiej zadzwoń do ASO i się zapytaj.
Pozdro
Z tego co pamiętam komplet uszczelek (turbina, głowica, pod zawory) – 1000 zł. Nie wiem jak jest z kosztem osobno, bo z tego co pamiętam to mechanik w ASO twierdził, że aby dostać się do głowicy trzeba ściągnąć i tak turbinę – więc uszczelka też pod turbinę do wymiany.
Najlepiej zadzwoń do ASO i się zapytaj.
Pozdro
http://www.grandpixel.pl My WebSite :)
kolego ja wymienialem do turbiny okolo 240zl i pod pokrywe zaworowa cos okolo 100 zl. zadzwon do aso i sie dopytaj bo pewne rozbieznosci cenowe sa jak ja sie dopytywalem.
Ostatnio edytowano 17 sty 2013, 18:19 przez jarek999, łącznie edytowano 1 raz
Riki napisał(a):Przy wymianie turbo nie trzeba wymieniać uszczelki chyba, że ktoś bardzo chce...
ja polecam wymiane!
przynajmniej tej od splywu oleju..,
bo u mnie ciekla po wymianie turbo,
a jest do niej dostep niekorzystny..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Co sądzicie o zamiennikach uszczelki głowicy ?
W necie można znaleźć firmy ELRING, REINZ , AJUSA, CORTECO ceny od 90,00 do 200,00zł.
W porównaniu do OE MAZDA za 440,00zł. to spora różnica. Tylko czy to zdaje egzamin ?
Pewnie jak to w Mazdzie tylko ORI
W necie można znaleźć firmy ELRING, REINZ , AJUSA, CORTECO ceny od 90,00 do 200,00zł.
W porównaniu do OE MAZDA za 440,00zł. to spora różnica. Tylko czy to zdaje egzamin ?
Pewnie jak to w Mazdzie tylko ORI
- Od: 6 paź 2010, 14:54
- Posty: 98
- Skąd: Zamość
- Auto: Mazda MPV 2.0 CiTD 136KM 2004r.
KIA CEE'D 1.6 CRDi
TOYOTA YARIS VERSO 1.4 D4D
Simpa Titane II '99r.
elring warty polecenia
pozdr.E
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
JerryCold napisał(a):Co sądzicie o zamiennikach uszczelki głowicy ?
.... , AJUSA, |
jest raczej hiszpanska i nieidealna....
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Riki napisał(a):hoć OE to OE a to jednak uszczelka pod głowicę...
i w sumie szukałem oryginału w dobrej cenie.
Enduro napisał(a):elring warty polecenia
zdaje się że w niektórych markach ( BMW ) idzie na pierwszy montaż.
A do Mazdy jest chyba produkowana w 2-óch wersjach , bo ceny różne: jedna około 120,00zł. , a druga z warstwą metalową ciut poniżej 200,00zł.
Waham się miedzy OE , a tą droższą i pewnie ją kupię.
Jakby co to będzie na Ciebie ENDURO
Dzięki.
- Od: 6 paź 2010, 14:54
- Posty: 98
- Skąd: Zamość
- Auto: Mazda MPV 2.0 CiTD 136KM 2004r.
KIA CEE'D 1.6 CRDi
TOYOTA YARIS VERSO 1.4 D4D
Simpa Titane II '99r.
Witaj. Weż lepiej oryginał zebyś nie musiał dwa razy kupywć i pracy sobie dokładać. pzdr.
Ostatnio edytowano 17 sty 2013, 18:28 przez jarek999, łącznie edytowano 1 raz
JerryCold napisał(a):...
Jakby co to będzie na Ciebie ENDURO
Dzięki.
jestem za ori ale dla oszczednosci polecam tego drozszego erlinga,
i koniecznie sprawdz i splanuj przed montazem glowice...
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam , jakie są koszty wymiany uszczelki pod głowicą i jakie objawy występowały przed wymianą ?
Auto kupiłem 2 tygodnie temu od razu wymieniłem pasek od alternatora ( piszczał ) , w domu zauważyłem smugi wyschniętego plynu na kadłubie silnika jakby z pod głowicy, płynu było minimum , dolałem płyn i od tej pory przejechałem 300 km. auto jest zrywne , temperatura cały czas norma , płynu nie ubywa . w okolicach uszczelki wygląda jak by się lekko pociła
Auto kupiłem 2 tygodnie temu od razu wymieniłem pasek od alternatora ( piszczał ) , w domu zauważyłem smugi wyschniętego plynu na kadłubie silnika jakby z pod głowicy, płynu było minimum , dolałem płyn i od tej pory przejechałem 300 km. auto jest zrywne , temperatura cały czas norma , płynu nie ubywa . w okolicach uszczelki wygląda jak by się lekko pociła
- Od: 1 maja 2011, 18:43
- Posty: 21
- Skąd: kamyk
- Auto: Mazda 6 2,0 citd 136 km 2004
Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą jak w każdym pojeździe, a jest ich kilka.
Przedstawię te które są mi znane (część z autopsji):
1. Ubywanie płynu chłodzącego.
a)Może się dostawać do cylindrów i spalać tam
b)Może się dostawać do oleju, wówczas towarzyszyć temu będzie podwyższony stan oleju
c)Masło pod korkiem
2. Pękanie węży od płynu chłodzącego
3. Wywalanie płynu przez korek od chłodnicy (zbyt wysokie ciśnienie płynu)
4. Grzanie się silnika
Przedstawię te które są mi znane (część z autopsji):
1. Ubywanie płynu chłodzącego.
a)Może się dostawać do cylindrów i spalać tam
b)Może się dostawać do oleju, wówczas towarzyszyć temu będzie podwyższony stan oleju
c)Masło pod korkiem
2. Pękanie węży od płynu chłodzącego
3. Wywalanie płynu przez korek od chłodnicy (zbyt wysokie ciśnienie płynu)
4. Grzanie się silnika
Hubix napisał(a):Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą jak w każdym pojeździe, a jest ich kilka.
Przedstawię te które są mi znane (część z autopsji):
1. Ubywanie płynu chłodzącego.
a)Może się dostawać do cylindrów i spalać tam
...
dymienie na jasno..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6