Zmiana temperatury F na C i dystansu z mil na km
1, 2
Witam! jestem szczęśliwym użytkownikiem Mazdy 3 z końca 2009 roku, wersja Sedan z USA. Niestety nie mogę sobie poradzić ze zmianą jednostek temperatury i dystansu. Czy ktoś z Was sukcesywnie zmienił jednostki w nowej Mazdzie? Need help!
-
pager83
sprawdziłem... nie mam przycisku INFO na kierownicy (po lewej stronie mam obsługę radia/bluetooth a po prawej tempomat). zna ktoś może jakieś konfiguracje klawiszy, które trzeba wcisnąć? ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu
-
pager83
Cześć. Spróbuj przy włączonym radio wcisnąć ten przycisk który je włącza i następnie wciśnij przycisk media button(chodzi o przycisk aux) i przytrzymaj obydwa przyciski przez 5-10 sek i puść, to powinno przełączyć F na C, tak radzą na amerykańskich forach, niestety mi się to do tej pory nie udało, na alllegro widziałem ogłoszenie gościa który zmienia w 3-ce jednostki z mil na km ale o cenie lepiej nie wspominać, znalazłem linka z poradami jak poradzić sobie z wieloma "dolegliwościami" mazdy 3, ale niestety nic nie piszą o zmianie jednostek, mimo to podaję linka może komuś się przyda. Pozdrawiam.
http://www.finishlineperformance.com/st ... ?pageid=12
http://www.finishlineperformance.com/st ... ?pageid=12
- Od: 12 wrz 2010, 22:33
- Posty: 10
- Skąd: Chicago
- Auto: 2010 Mazda MAZDA3 i Sport Sedan
2.0L DOHC EFI 16-VALVE I4
5 Spd Automatic
Sposób ten dotyczy modelu BK i jest powszechnie znany – opisany nie tylko na forach, ale też oficjalnie „czarno na białym” w instrukcji obsługi oraz w TSB. Żadne znane mi, dostępne publikacje nie potwierdzają jakoby „fix” miał działać również w BL. Proponuję wykonać tel. do ASO to może sprawa się definitywnie wyjaśni 

Tak ZOOMik dzwoniłem . I tam bardzo nie miły pan powiedział że jak przyjadę to popatrzą bo przez telefon to on nie umie wytłumaczyć ...::):) cyt "samochody to się kupuje u siebie " ... ale zamierzam tam podjechać jak tylko znajdę troszkę czasu
- Od: 9 gru 2010, 01:11
- Posty: 24
- Skąd: Tarnobrzeg/Białystok
Jeśli masz w okolicy jeszcze inne ASO to w takiej sytuacji nie zaszkodzi „przekręcić” również w inne miejsca, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. BTW, ciekaw jestem czy faktycznie Ci pomogą czy też jak już się pojawisz to rozłożą ręce i okaże się, że to nie „telefon” był prawdziwą przeszkodą 

cinektbg jestem ciekaw tej operacji bo byc moze w 12 kwietnia kupię wersję amerykańską. Ponadto mam pytanie czy jestes zadowolony z tej mazdy w wersji US. Ze zmianą wskażnika temperatury nie powinno byc problemu poniewaz na wyswietlaczu widac literkę "C". z kilometrami wiekszy problem.
-
jsubru
Jestem Bardzo zadowolony . Kupiłem Sedana 2.0 automat . Do tej pory przejechałem 1500 km i nie ma żadnych problemów . Prowadzi się pięknie przyśpieszenie też całkiem całkiem , przy dość agresywnej jeździe pali 7.2litra na 100km.(oczywiście w przybliżeniu na trasie). a co do zmiany tych jednostek to się jeszcze nie wybrałem do ASO (z tego co mi pan z ASO mówił kilometry również można sobie ustawić) . System głośnomówiący działa super . Ogólnie rzecz biorąc ... jest GIT

- Od: 9 gru 2010, 01:11
- Posty: 24
- Skąd: Tarnobrzeg/Białystok
jsubru napisał(a):Ze zmianą wskażnika temperatury nie powinno byc problemu poniewaz na wyswietlaczu widac literkę "C"
Nie byłbym tego taki pewien…widać również symbol „st.C”, ponieważ na niektórych rynkach są oferowane modele „trójek” (bez MID) wyświetlające temperaturę w takich właśnie jednostkach a wyświetlacz (ze względów oszczędnościowych) jest ten sam. Nie oznacza to, że jest możliwa prosta zamiana wyświetlanych jednostek temperatury, ale gdyby Ci się udało to oczywiście daj znać.

Witam.
W mojej M3 2.0 wersja USA zrobiłem to tak:
Przy wyłączonym zapłonie wciskamy przycisk PWR i MEDIA następnie przekręcamy kluczyk w stacyjce w pozycję zapłonu po 2-5 sekund powinno być OK. Trzymając wcześniej wspomniane klawisze wyłączamy zapłon. Jeżeli się nie uda można operację powtórzyć z wciśniętym sprzęgłem. Powinno się udać.
W mojej M3 2.0 wersja USA zrobiłem to tak:
Przy wyłączonym zapłonie wciskamy przycisk PWR i MEDIA następnie przekręcamy kluczyk w stacyjce w pozycję zapłonu po 2-5 sekund powinno być OK. Trzymając wcześniej wspomniane klawisze wyłączamy zapłon. Jeżeli się nie uda można operację powtórzyć z wciśniętym sprzęgłem. Powinno się udać.
-
ryniu6
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość