626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Lukas007 » 19 mar 2011, 20:16

wilusjdm napisał(a):Ale ślicznota ten kolor felg wtapia sie w kolor nadwozia tylko z tym profilem to nie za bardzo, ale coś za coś ... ahh te nasze drogi o ile można tak je nazwać

Dzięki ;) ... profil jak profil – przyzwyczaiłem się do takich opon i źle się czuje w aucie z "balonami" :)

Prezentacja zabudowy audio na www.portalcaraudio.pl :)

http://www.portalcaraudio.pl/instalacja-mazda-626.html


Takie sobie testy ...
Obrazek

_______________________
EDIT: 19.04.2011 –> odcinka przesunieta na 7500 rpm :D

... teraz w planach skrzynia od FS'a i delikatne odchudzenie zamachu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 4 maja 2011, 18:31

o odcine widze ze przesuneles.no w koncu.i jak byles na hamce?moc idzie do samej gory?warto by bylo sprawdzic bo moze nie 150 a 160 koni wyjdzie :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4888 (272/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Lukas007 » 4 maja 2011, 19:06

Nie ma mnie w PL obecnie takze nie mam mozliwosci podjechania na hamownie. Poza tym silnik idzie za miesiac do remontu (szlif, honowanie, wieksze tloki ...) . Jak wroce i silnik bedzie juz dotarty postaram sie o jakis wykres.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 4 maja 2011, 19:16

o kurcze grubo.dobra rada.zmien na det3 duzo fajniej da sie wystroic.jakie tloki wstawiasz?wiseco? i jaki stopien sprezania.oj wciagneles bakcyla :) no i znow bedzie ciezko sie doczekac.i po co sie wygadales?rrrrr.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4888 (272/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Lukas007 » 4 maja 2011, 21:14

Z DET'a chce przede wszystkim ogarnac zaplon. Co do tlokow to zakladane beda takie jak sa teraz od -ZE tyle, ze nadwymiar 0.5mm. Pytalem Corksport o tloki Mazdaspeed do FS'a (10.7:1) ale zostaly wycofane ze sprzedazy. Do tego wszystkiego dojdzie skrzynia od FS'a i stoczony zamach o ~ 20-30%. Zastanawiam sie takze nad lekkim kolem pasowym, ale to jeszcze kwestia do przemyslenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 4 maja 2011, 21:51

a top co kompresja siadla ze robisz honowanie?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4888 (272/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Lukas007 » 4 maja 2011, 22:02

Racej chodzi mi o zuzycie oleju na poziomie zblizonym do zuzycia paliwa <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez weede » 5 maja 2011, 00:05

skąd masz tłoki do ZE nadwymiar?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Lukas007 » 5 maja 2011, 02:06

http://www.corksport.com/j-spec-mazda-fs-ze-piston-set-2.0l.html
Wybierasz w opcjach czy ma byc standard, 0.25mm czy 0.5mm

Tylko akurat nie mieli na stanie 0.5mm i musieli sciagac z JPN ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez weede » 5 maja 2011, 07:46

Lukas007 napisał(a):http://www.corksport.com/j-spec-mazda-fs-ze-piston-set-2.0l.html
Wybierasz w opcjach czy ma byc standard, 0.25mm czy 0.5mm

Tylko akurat nie mieli na stanie 0.5mm i musieli sciagac z JPN ...


jest napisane, ze uzywać z OEM pierścieniami ale rozumiem, tez na nadwymiar? gdzie je kupic?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez xXx » 5 maja 2011, 08:48

Lukas.... Pakujesz tyle kasy w ten samochód, nie lepiej zostawić to co jest i zbudować sobie od podstaw "szybkie" auto do zabawy ? Nissan będzie w tym temacie idealną bazą...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez pinky » 5 maja 2011, 09:09

Biorąc pod uwagę że FS to nie jest dobra baza do modyfikacji, sprawdzone wielokrotnie organoleptycznie.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Lukas007 » 5 maja 2011, 12:58

Pierscienie trzeba oczywiscie kupic nadwymiar. W kazdym sklepie motoryzacyjnym maja takie albo na stanie, albo moga sprowadzic. Co do pakowania kasy, to remont silnika robie z koniecznosci (napisalem kilka postow wyzej dlaczego), mialem bawic sie w kompresor, ale uznalem, ze nie ma to sensu i tu wlasnie przewazyl aspekt praktyczny. Drugie auto do "zabawy" juz mam i poki co wystarcza mi w zupelnosci.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez zibi626 » 5 maja 2011, 16:06

Auto mega.....powala na kolana...jak będziesz w KRK to wpadaj na spota, ja sam chętnie bym przyjrzał mu się z bliska i na żywo...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez buczos » 6 maja 2011, 01:00

zibi626 napisał(a):Auto mega.....powala na kolana...jak będziesz w KRK to wpadaj na spota, ja sam chętnie bym przyjrzał mu się z bliska i na żywo.

Był już wiele razy :) Modyfikacje robią wrażenie :)
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 16:20
Posty: 3447 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: 2019 Mazda 6
2008 Peugeot 107
Było:
Laguna 3 GT
Mazda 3 Sedan BK Top Sport 323F BA

Postprzez Lukas007 » 6 maja 2011, 01:26

Jak wroce to na 100% sie pojawie :* :P

Co o tym myslicie ?? ... cena bardzo dobra, ciekawe jak z jakoscia :|

–> mtuning.pl (lekkie kolo pasowe)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 6 maja 2011, 08:22

Lukas007 napisał(a):
wilusjdm napisał(a):Ale ślicznota ten kolor felg wtapia sie w kolor nadwozia tylko z tym profilem to nie za bardzo, ale coś za coś ... ahh te nasze drogi o ile można tak je nazwać

Dzięki ;) ... profil jak profil – przyzwyczaiłem się do takich opon i źle się czuje w aucie z "balonami" :)

Prezentacja zabudowy audio na www.portalcaraudio.pl :)

http://www.portalcaraudio.pl/instalacja-mazda-626.html


Takie sobie testy ...
Obrazek

_______________________
EDIT: 19.04.2011 –> odcinka przesunieta na 7500 rpm :D

... teraz w planach skrzynia od FS'a i delikatne odchudzenie zamachu :)


Pełny ogień na czwórce bez paliwa? Tłoki całe?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 6 maja 2011, 12:51

E tam gorsze rzeczy się robiło na mniejszej ilości. Konstrukcja baku chyba na to pozwala
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez piwo » 6 maja 2011, 15:53

no ja mialem sonde szerokopasmowa i czesto jezdzilem z kompem i logowalem.powiem ze jazda na malej ilosci paliwa to niestety piki afra w gore.lepiej nie ryzykowac ale cisnienie paliwa wtedy spada przy gwaltownym bucie.jednak lepiej zawsze meic te 5 litrow w baku.ponizej to juz loteria.mozna uszkodzic silnik przy butowaniu.to z wlasnego doswiadczenia.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4888 (272/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Lukas007 » 6 maja 2011, 20:55

piwo napisał(a):jednak lepiej zawsze meic te 5 litrow w baku

Mniej wiecej tyle wlasnie bylo ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy