Tak jest.
– Żółty i żółto-czarny do czarnego – wtedy jest sterowanie masą(–).
Podpinając je pod czerwony(+) jest sterowanie plusem.
– Biały – zamykanie
– Biało-czarny – otwieranie
Nie wiem jakie są kolory kabelków w kostce w BG ale w BA jest tak jak przedstawiłem na zdjęciu wcześniej.
W przypadku gdy jest jeden brązowy do podpięcia pod kierunki najlepiej podpiąc go pod przycisk awaryjnych albo jego kostke. Ja miałem 2 brązowe wiec wpiąłem się w kostke kierunków obok kolumny kierowniczej nad pedałem sprzegła.
– Czerwony i czarny, wiadomo

, odpowiednio (+) i (–) najlepiej w kostke od centralnego. Mamy podpięte wszystko w jednym miejscu i nie trzeba ciągac kabli przez pół samochodu

– Czerwono-czarny ogólnie podpinamy gdy chcemy miec oddzielne otwieranie bagażnika. Otwiera sam bagażnik bez otwierania całego samochodu ale do tego będzie potrzebny dodatkowy mocniejszy siłownik.
– Zielony- jeżeli posiadamy w samochodzie funkcje domykania szyb to jest taki dodatkowy moduł chyba COMFORT się nazyka, ale nie jestem pewien, i do niego właśnie podpinamy zielony. Wtedy po dłuższym przytrzymaniu przycisku zamykania na pilocie domknie nam szybki

Zworke ustawic na 0,5s dla elektrycznego zamykania.
Według mnie tak by chyba to wszystko wyglądało

Wiem że są różne kostki i inaczej wygląda to wszystko ale kolory kabelków i ich układ powinny byc podobne.
Gdy nie jest się pewnym napięc i kabelków gdzie który idzie w kostce ori centralki lepiej zrobic sobie taką próbówkę z diody tak jak pisałem wcześniej. Proste a przydatne
