a wymiana czeka mnie, bo zauważyłem ostatnio zielono-żółte gluty (taki korzuch a'la) pływające w zbiorniku wyrównawczym. czasami auto kopci samo z siebie, na rozgrzanym silniku. ostatnio jak dałem w rurę na postoju to nie widziałem nic za sobą, prócz chmury dymu (pary?). ale pojeździłem i przeszło (dziwne). a może coś innego mi nawala (uszczelniacze zaworów, etc).
Uszczelka pod głowicą.
1, 2
bo chyba czeka mnie wymiana.
. pod dekle zaworów wsadziłem JC, ale nie wiem ile mi pojeżdżą, więc pod głowicę chcę wsadzić naprawdę dobry produkt. co polecacie? (producent, ewentualnie gdzie kupić).
a wymiana czeka mnie, bo zauważyłem ostatnio zielono-żółte gluty (taki korzuch a'la) pływające w zbiorniku wyrównawczym. czasami auto kopci samo z siebie, na rozgrzanym silniku. ostatnio jak dałem w rurę na postoju to nie widziałem nic za sobą, prócz chmury dymu (pary?). ale pojeździłem i przeszło (dziwne). a może coś innego mi nawala (uszczelniacze zaworów, etc).
a wymiana czeka mnie, bo zauważyłem ostatnio zielono-żółte gluty (taki korzuch a'la) pływające w zbiorniku wyrównawczym. czasami auto kopci samo z siebie, na rozgrzanym silniku. ostatnio jak dałem w rurę na postoju to nie widziałem nic za sobą, prócz chmury dymu (pary?). ale pojeździłem i przeszło (dziwne). a może coś innego mi nawala (uszczelniacze zaworów, etc).
Ostatnio edytowano 9 kwi 2004, 22:39 przez b2, łącznie edytowano 1 raz
Fajny patent na problem z uszczelkami znalezli w USA, mianowicie przed zalozeniem uzywaja silikon w sprayu. Jest on przeznaczony specjalnie do uszczelek w celu uzupelnienia mikroubytkow. Jako, ze dostalem od kumpla takowy spray, kupile uszczelke AJUSA (Hiszpanska gwoli jasnosci) i zalozylem. Po ponad 10kkm sucho.
Tak wogole to bardziej problem z dostepnoscia dobrej jakosci zamiennikow w Europie dlatego popieram – TYLKO ORYGINAL.
Tak wogole to bardziej problem z dostepnoscia dobrej jakosci zamiennikow w Europie dlatego popieram – TYLKO ORYGINAL.
- Od: 7 gru 2003, 23:39
- Posty: 308
Greyg napisał(a):Fajny patent na problem z uszczelkami znalezli w USA, mianowicie przed zalozeniem uzywaja silikon w sprayu.
A mozna u nas dostac taki silikon w sprayu??? Jesli tak ,to jakiej firmy.. ew. jak sie u nas to to nazywa??
--
Frost........[Mx-3 1.8V6]
Frost........[Mx-3 1.8V6]
- Od: 1 mar 2004, 20:54
- Posty: 7
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda Mx-3 1.8V6
Jest to silikon do mikroubytkow, jednak nie jest on wysokiej klasy. W US mozna dostac podobny (sporo drozszy) do zastosowania w autach po tuningu silnika.
- Od: 7 gru 2003, 23:39
- Posty: 308
hmm, ciekawe
Wlasnie ogladam podroby Ajusa i oryginaly. Roznice sa raczej materiale na powloce uszczelek. Obie sa stalowe.
Wlasnie ogladam podroby Ajusa i oryginaly. Roznice sa raczej materiale na powloce uszczelek. Obie sa stalowe.
- Od: 7 gru 2003, 23:39
- Posty: 308
hmm, fachura to mozesz i sobie byc, tylko pamietaj, ze nie kazdego stac na oryginal
- Od: 7 gru 2003, 23:39
- Posty: 308
Greyg napisał(a):hmm, fachura to mozesz i sobie byc, tylko pamietaj, ze nie kazdego stac na oryginal
musi być i tyle. żeby raz założyć i nie [tiiit] się więcej. kaskę najwyżej się pożyczy (no bo uszczelke trzeba jeszcze założyć, sam tego nie zrobie a warsztaty to nie instytucje dobroczynne). w moto.sklep.pl uszczelki do KF stoją po 207 zł/szt. ale nie jest napisane co to za produkt, po kwocie domyślam się, że nie oryginał.
Napisz do Norena w tej chwili jest tak że większość części jest w dobrej cenie ( uszczelki głowic może też )w moto.sklep.pl uszczelki do KF stoją po 207 zł/szt. ale nie jest napisane co to za produkt, po kwocie domyślam się, że nie oryginał.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
I upust 10% dla Klubu. Prowadza wysylke.
witam jak sprawdzić czy poszła uszczelka pod głowicą przy xedosie6 2.0v6 ? mam też problem z rozrusznikiem kontrolki się palą a on nie kręci ale czasami odpala bez problemu ? pozdro
Poprawiłem już temat sam, doceniam, że próbowałeś. Na przyszłość tytułuj tak jak jest teraz. qbass
Poprawiłem już temat sam, doceniam, że próbowałeś. Na przyszłość tytułuj tak jak jest teraz. qbass
Ostatnio edytowano 7 sty 2009, 19:15 przez arekertmann, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 5 sty 2009, 20:34
- Posty: 4
- Skąd: Rogoźno WLKP
- Auto: mazda xedos 6
co do rozrusznika, to wyglada mi to na szczotki, a co do uszczelki, brak mocy moze byc objawem choc nie koniecznie, najlepiej chyba sprawdzic kompresje na wszystkich cylindrach miernikiem (tzn manometrem) i porownac kompresje z ksiazkowa

- Od: 5 maja 2008, 22:40
- Posty: 87
- Skąd: Jaworzno
- Auto: Mazda 323f '91 1.8 SOHC 16V
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6