MX-3 EC KL-ZE

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez xXx » 10 mar 2011, 01:37

Witam



Chciałbym zaprezentować wszystkim bazę do nowego projektu, którą jest Mazda MX-3 EC z prawie zabitym silnikiem 1.8 V6 K8, który mimo katowania na zimno, braku płynu w układzie chłodzenia oraz ubytku dwóch litrów oleju dziwnym trafem przeżył. Zainteresowanych zakupem pomnika motoryzacji japońskiej zapraszam na PW <lol>

Samochód poliftowy z 1995 roku, kupiony okazjonalnie ze względu na bardzo dobry stan blacharski oraz o dziwo bezkolizyjną przeszłość. Wszystkie elementy nadwozia w oryginalnym lakierze, do tego momentu poprawioy tylny błotnik ze względu na "złotawy" defekt rantu oraz spolerowany lakier na całym aucie.


Auto z wyposażenia posiada(posiadało) wszystko oprócz szyberdachu z czego akurat bardzo się cieszę.


Plany to stworzenia samochodu do zabawy jeżeli zabawą można nazwać jazdę autem przednionapędowym, lekkiego, dobrze prowadzącego się i w miarę mocnego dlatego na pokładzie niebawem znajdzie się KL-ZE i kilka innych dodatków...

Nie omieszkam sprawdzić w tym przypadku sprawności jednostki moim zdaniem po przebiegu mniejszym niż 15.000 km, która z zewnątrz, a przede wszystkim w środku prezentuje się znakomicie:

Obrazek
Obrazek


Na początek kilka fotek auta po "odświeżeniu".

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


W międzyczasie przy okazji innych działań warsztatowych z auta wyleciał silnik.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Kolejny etap to przygotowywanie komory do malowania.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Komora po przygotowaniu wraz z pacjentem została wysłana do zaprzyjaźnionego warsztatu w celu pomalowania oraz konserwacji.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Po pomalowaniu ukazał się moim oczom bardzo kontrowersyjny "look" paszczy MX-A. Kolor Golden Yelow 35Y z palety nowej mazdy 2.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Ciąg dalszy nastąpi....................................................
Ostatnio edytowano 10 mar 2011, 10:56 przez xXx, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Don Corleone » 10 mar 2011, 01:47

Ładnie, ładnie. Mam nadzieję, że będzie nie mniej powalający niż 323F :D

Jak na razie powala kolorystyką ;)
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez Pit » 10 mar 2011, 09:28

Z pod Twojej ręki (z Kozerą ;) ) wychodziły zawsze ciekawe projekty, więc tym razem zapewne będzie tak samo :) Powiedz tylko, czy zamierzasz iść w N/A, czy będzie ciśnienie? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez xXx » 10 mar 2011, 10:49

MX-3 będzie niedoładowane, nie czuję klimatu posiadania przednionapędowego auta z nadmiarem mocy i momentu obrotowego, RWD i AWD to co innego...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jacol » 10 mar 2011, 10:57

Ciekawie się zaczyna :) 3mam kciuki :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Szyna » 10 mar 2011, 11:05

Ze wam się nie nudzą te MX3-ki i to KL-ZE :P
Bardzo ładnie, zobaczymy co będzie dalej :D
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez ravo » 10 mar 2011, 11:34

kolor będzie genialny :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez mlody1921 » 10 mar 2011, 11:45

No kurde xXx patrze na to KLZE i wierze ze ma nawet mniej jak 15 tyś. :D

Sam miałem 1.9TDI po 10tyś km i właśnie tak samo wyglądał w środku jakby nigdy nie widział pracy w oleju, to pierwszy tak zadbany motor z K serii jaki widziałem/Cacko/

Kolor kontrowersyjny aczkolwiek cieka jestem co będzie dalej :D

W sumie lublin od sandomierza nie daleko może sie kiedyś wybiore jak swojego paścia ogarne :D

P.S. Masz AFR u siebie a garazu :D?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez xXx » 10 mar 2011, 12:36

Młody....


Rzeczywiscie masz niedaleko, zapraszam kiedy masz ochotę...


Tak, jest sonda...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez mlody1921 » 10 mar 2011, 15:25

No to super, a jak tam u ciebie wiedza z montowania i sterowania MS:P?

Napewno sie kiedyś na kawe wybiore ale musze prog wspawać, zrobic blacharke, i choć pomęczyć podłączenie tego MSa;/
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez xXx » 10 mar 2011, 16:33

Młody, wszystko da się zrobić kwestia chęci oraz poświęconego czasu na studiowaniu schematów i wogóle...


Strojenie inna bajka, masz wogóle do tego jakąś mapę bazową ?

P.S. Rozmawiamy na PW, bo tutaj zrobi się niepotrzebny śmietnik...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Loczek » 10 mar 2011, 18:18

Ty już to miałeś zrobić 2 lata temu. Niewiem naco czekałes:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez xXx » 10 mar 2011, 18:20

Na natchnienie Loku, na natchnienie... Mazda to nie wszystko, jest też Nissan, Mitsubishi i wiele innych rzeczy do zrobienia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Loczek » 10 mar 2011, 18:31

To teraz ładnie prosze pokazać co można wykrzesać z KLZE,

Musze se tylko jakąś skorupe kupić i bede przerabiał to co ty:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez weede » 10 mar 2011, 21:04

Ciekawy jestem co z tego będzie :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez mlody1921 » 10 mar 2011, 21:53

Pewnie jedno z najszybszych NA :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Rafał_ » 11 mar 2011, 01:40

Jaka kolorystyka motorowni do tej nietuzinkowej komory :) ?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez xXx » 11 mar 2011, 12:05

Nie mam jeszcze pojęcia, ale raczej czarno/srebrno..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez szkodnik_byd » 11 mar 2011, 23:26

super silnik i bardzo ladnie utrzymany egzemplarz autka gratuluje i powodzenia w projekcie
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6197 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez xXx » 12 mar 2011, 01:43

Thx.... Wszystko to kwestia kasy na części, Performance jest ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy