Docieranie silnika

Postprzez mysliwy78 » 6 mar 2011, 11:57

Witam wszystkich wymieniłem pierscienie w mojej madzi i teraz jest na dotarciu nie wiem ile km. musze przejechać by sie dotarły bo przy odpalaniu rano lekko zadymi mechanik twierdzi ze gdy sie dotrze to przestanie . Nie wiem czy to prawda i ile km musze przejechac prosze o informacje dziekuje i pozdrawiam .
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2011, 19:38
Posty: 64
Skąd: Przystanki
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V, 96r.

Postprzez mysliwy78 » 7 mar 2011, 22:30

Witam koledzy prosze o pomoc z tym problemem bede bardzo wdzieczny pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2011, 19:38
Posty: 64
Skąd: Przystanki
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V, 96r.

Postprzez DrGhost » 7 mar 2011, 23:33

zalezy ... na jakim oleju bujasz ... hmm a co do docierania ok tysiaka ... tak na spokojnie
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=97730
opis i fotki mojej Mx-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2009, 01:27
Posty: 139
Skąd: Brzeg
Auto: Mx-3 1.8 V6 1997r Tuning

Postprzez janiszzz_mx3 » 7 mar 2011, 23:50

były ruszane tylko pierścienie? ogień oporowo bez docierania! Troszkę dymi do do wydechu dostał się syf i musisz to jakoś wypalić :) Serio jeździj normalnie bez ślimaczenia przez ileś tam km.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez mysliwy78 » 8 mar 2011, 20:01

Tak tylko pierscienie wymienałem bo ostatnio mnie przestraszyłeś ze motor jest marwy wiec nie chciałem pokowac kasy . Czyli pierscienie nie popekają bo tego sie najbardziej obawiałem. Powiem szczerze ze sie przestraszyłem za naprawde motor jest złom gdy wymieniłem uszczelniacze i pierscienie a on nadaal sobie puszcza dymek
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2011, 19:38
Posty: 64
Skąd: Przystanki
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V, 96r.

Postprzez mysliwy78 » 23 mar 2011, 19:20

Witam mam jeszcze jedno pytanko zastanawiam sie czy dobrze założyłem pierścienie jak powinny byc założone na dwóch górnych były znaki ale na dolnych olejowych znaków nie widziałem z góry dzieki i pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2011, 19:38
Posty: 64
Skąd: Przystanki
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V, 96r.

Postprzez mysliwy78 » 25 mar 2011, 19:38

Jeszcze raz prosze o pomoc z tymi pierscieniami bo chciał bym sie upewnic ze zrobiłem to dobrze .Dzieki
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2011, 19:38
Posty: 64
Skąd: Przystanki
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V, 96r.

Postprzez janiszzz_mx3 » 25 mar 2011, 22:45

olejowy obojętnie jak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez mysliwy78 » 25 mar 2011, 23:58

To nie wiem co jeszcze jest nie tak bo na dal puszcza dymek rano co prawda mniej niż wczesniej ale jednak przejechałem 1000 km i zjadł około 0,5 L oleju rys na cylindrach nie było progi lekko wyczówalne nie mam pojecia co może być jeszcze przyczyną.
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2011, 19:38
Posty: 64
Skąd: Przystanki
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V, 96r.

Postprzez janiszzz_mx3 » 26 mar 2011, 00:05

A jak robiłeś uszczelniacze to sprawdziłeś czy zawory nie latają w prowadnicach?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez mysliwy78 » 26 mar 2011, 00:13

Sprawdzałem sam mi to radziłes niby nie latały ale przed i po wymianie uszczelniaczy silnik pracował cicho jak by był nowy a teraz po wymianie pierscieni i zmianie oleju lekko słysze popyczacze
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2011, 19:38
Posty: 64
Skąd: Przystanki
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V, 96r.

Postprzez mysliwy78 » 26 mar 2011, 00:18

Sory za błąd ( popychacze) :)
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2011, 19:38
Posty: 64
Skąd: Przystanki
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V, 96r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323