Mazda 323F/2.0DiTD/CE BJ 2001 – lifting
to w sumie ten program z telefonu wcale nie jest taki zly bo zle ci niepokazywal.
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
boczek86 napisał(a):to w sumie ten program z telefonu wcale nie jest taki zly bo zle ci niepokazywal.
Program z którego korzystałem nazywa się Dynomaster, jest jeszcze aDyno.
Oba działają na telefonach z Androidem i wbudowanym GPS i accelometrem.
- Od: 21 sty 2011, 00:34
- Posty: 33
- Skąd: Świdnica/Wrocław
- Auto: Mazda 323F 2.0 DiTD 101KM – 2001 rok – lifting
no ale niby takie programy nie sa za dobre a tu jednak widzisz ze wcale zle nie pokazywaly mam pytanie czy nie moze mozliwosci zeby odpalic go w sony ericson hazel
ma gps i accelometr
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
To ja dołączę się do pytania o podobny program na Windows Mobile 6 (6.1, 6.5, bez różnicy) – póki co mam tylko takie coś co pokazuje prędkość przy wykorzystaniu gps i akcelerometru ale chciałbym coś tak rozbudowanego jak ten programik tutaj pokazany
Siwy19 napisał(a):a na nokie z symbianem tez jest taki program
Witam,
ZNalazłem na necie
Mialem podobny program na symbian S60v3 i dzialal doskonale. A pomiary byly dokonywany tylko za pomoca GPS. Nazywal sie tempes GT.
- Od: 21 sty 2011, 00:34
- Posty: 33
- Skąd: Świdnica/Wrocław
- Auto: Mazda 323F 2.0 DiTD 101KM – 2001 rok – lifting
luki_92_92 napisał(a):To ja dołączę się do pytania o podobny program na Windows Mobile 6 (6.1, 6.5, bez różnicy) – póki co mam tylko takie coś co pokazuje prędkość przy wykorzystaniu gps i akcelerometru ale chciałbym coś tak rozbudowanego jak ten programik tutaj pokazany
Witam,
W poniższym linku masz opisany program dla Windows mobile i dla iPhona w raz z linkiem do ściągnięcia.
http://www.se.pl/technologie/oprogramowanie/jak-zmierzyc-przyspieszenie-samochodu-telefonem-ip_151751.html
- Od: 21 sty 2011, 00:34
- Posty: 33
- Skąd: Świdnica/Wrocław
- Auto: Mazda 323F 2.0 DiTD 101KM – 2001 rok – lifting
maciekpas właśnie bardzo bym chciał ten program tylko ma mały szkopuł – u mnie nie działa
Włącza się ale te ekranowe przyciski nie reagują na dotykanie (jedyny wyjątek to przycisk do zamknięcia programu – ten działa jak należy)
Witam Wszystkich,
Za długo nie nacieszyłem się moją MAZDĄ 323F 2.0 DiTD 2001 rok.
Wracając ostatnio 01.03.2011 od teściów wjechał we mnie gościu na czerwonym świetle Nissanem Almerą.
Kolizja była czołowa, dlatego z mojego ślicznego przodu, za wiele nie zostało. Dzięki Bogu ani mi ani mojej żonie nic się nie stało, auto wygląda tak jak na poniższych zdjęciach.
Rzeczoznawca firmy ubezpieczeniowej powiedział, że szkoda całkowita, naprawa w ASO kosztowała by bagatela 52000zł a samochód wart jest może 12000-13000zł.
Nie zdążyłem się nacieszyć moją Madzią, miałem ją niespełna 2 miesiące i zrobiłem 1000km z kawałkiem, aż łezka się w oku kręci
;(
Jak dostane odszkodowanie to będę chciał sprzedać Wrak i kupić sobie kolejne autko – najlepiej Madzie.



Za długo nie nacieszyłem się moją MAZDĄ 323F 2.0 DiTD 2001 rok.
Wracając ostatnio 01.03.2011 od teściów wjechał we mnie gościu na czerwonym świetle Nissanem Almerą.
Kolizja była czołowa, dlatego z mojego ślicznego przodu, za wiele nie zostało. Dzięki Bogu ani mi ani mojej żonie nic się nie stało, auto wygląda tak jak na poniższych zdjęciach.
Rzeczoznawca firmy ubezpieczeniowej powiedział, że szkoda całkowita, naprawa w ASO kosztowała by bagatela 52000zł a samochód wart jest może 12000-13000zł.
Nie zdążyłem się nacieszyć moją Madzią, miałem ją niespełna 2 miesiące i zrobiłem 1000km z kawałkiem, aż łezka się w oku kręci
Jak dostane odszkodowanie to będę chciał sprzedać Wrak i kupić sobie kolejne autko – najlepiej Madzie.



- Od: 21 sty 2011, 00:34
- Posty: 33
- Skąd: Świdnica/Wrocław
- Auto: Mazda 323F 2.0 DiTD 101KM – 2001 rok – lifting
Szkoda maździ, to fakt, ale grunt, że dzielnie zamortyzowała uderzenie i wam nic się nie stało.
Wszystko jest trudne, nim stanie się łatwe...
- Od: 24 cze 2010, 22:43
- Posty: 336 (1/1)
- Skąd: Piła
- Auto: Mazda 3 BK 2,3 USA 2007r.
moja była 323F BJ 1,6 2002r.
Szkoda tej BJ
, ale ważniejsze od rzeczy materialnych jest zdrowie i życie oraz bezpieczeństwo. Istotnie jest to, że nic Wam się nie stało. Cena rekonstrukcji auta szokuje





- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
szpachla na wszystko i będzie jak nowa
A tak na serio szkoda auta, ale po to są strefy zgniotu aby chronić pasażerów.
Moja M http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=115425
Ciężka stopa = lekki portfel :)
Ciężka stopa = lekki portfel :)
- Od: 14 cze 2009, 18:17
- Posty: 128
- Skąd: Unieście, Warszawa
- Auto: Mazda 323 BJ 1,3 16V 1998r
Aso sraso, zależy ile ci dadzą ale to jest do naprawienia, maskę wyklepać albo nową, nowe nadkole zderzak lampa nie wiem jak tam wnętrze ucierpiało (chłodnica itp.) ale myślę że w 3-3.5 kafla byś się zmieścił spokojnie zależy ile ci wypłacą ale myślę że jeszcze by ci zostało (jak ja dostałem szkodę całkowitą za porysowany zderzak i wgniecione nadkole z tyłu
to mi wypłacili 3200 więc za takie coś napewno więcej będzie)
Naprawić ją można bez problemu tak jak ktoś powyżej pisał koszt w granicach 3000-4000 zł, tylko podczas wypadku wystrzeliły 3 poduszki z 4 zamontowanych w aucie i kupienie nowych i zamontowanie jest bardzo drogie, a nie chce jeździć z autem bez sprawnych poduszek. Juro będę umawiał się na 2 oględziny bardziej szczegółowe, zostanie rozebrany przód i rzeczoznawca dopisze więcej uszkodzonych części.
P.S. Najdroższe byłoby przywrócenie samochodu do wyglądu z przed wypadku ze względu na to, że miał nakładki tuningowe na zderzak i nakładki boczne.
Jak do tej pory zostały wykryte poniższe uszkodzenia.
Nazwa części
Zderzak Prz
Krata czołowa
Krata wlotu powietrza
Maska silnika
USZ PRZ MASKI SILNIKA
REFLEKTOR PRZ L KPL
REFLEKTOR PRZ P KPL
KIERUNKOWSKAZ LEWY PKL
KIERUNKOWSKAZ BOCZNY P
BŁOTNIK P
NADKOLE W P
NADKOLE P P
BLACHA PRZED KPL
WSPORN S POPRZ G
WN KOLA/ PODLOZ PRZ P
SZYBA CZOŁOWA KLEJ
ZBIORNIK SPRYSK
ZAWIAS DRZWI PRZ G P
AIRBAG PASAŻERA
TABL ROZDZIELCZA
KONDENSATOR
OSŁONA CHŁODNICY KPL
AIRBAG BOCZNY PRZ L
SYST AIRBAG BOCZNY P P
SENSOR AIRBAGU B P
PAS BEZPIECZ P P
WYKL SLUPKA"A" P
FELGA P P
KOLPAK KOLA PRZ P
STEROWNIK POD POW
PODUSZKA POW KIEROW
CHŁODNICA
FORMOWANIE STRONY P
DRZWI P L
LISTWA DRZWI P P (L.WIERCH.EL. Z TW.)
P.S. Najdroższe byłoby przywrócenie samochodu do wyglądu z przed wypadku ze względu na to, że miał nakładki tuningowe na zderzak i nakładki boczne.
Jak do tej pory zostały wykryte poniższe uszkodzenia.
Nazwa części
Zderzak Prz
Krata czołowa
Krata wlotu powietrza
Maska silnika
USZ PRZ MASKI SILNIKA
REFLEKTOR PRZ L KPL
REFLEKTOR PRZ P KPL
KIERUNKOWSKAZ LEWY PKL
KIERUNKOWSKAZ BOCZNY P
BŁOTNIK P
NADKOLE W P
NADKOLE P P
BLACHA PRZED KPL
WSPORN S POPRZ G
WN KOLA/ PODLOZ PRZ P
SZYBA CZOŁOWA KLEJ
ZBIORNIK SPRYSK
ZAWIAS DRZWI PRZ G P
AIRBAG PASAŻERA
TABL ROZDZIELCZA
KONDENSATOR
OSŁONA CHŁODNICY KPL
AIRBAG BOCZNY PRZ L
SYST AIRBAG BOCZNY P P
SENSOR AIRBAGU B P
PAS BEZPIECZ P P
WYKL SLUPKA"A" P
FELGA P P
KOLPAK KOLA PRZ P
STEROWNIK POD POW
PODUSZKA POW KIEROW
CHŁODNICA
FORMOWANIE STRONY P
DRZWI P L
LISTWA DRZWI P P (L.WIERCH.EL. Z TW.)
- Od: 21 sty 2011, 00:34
- Posty: 33
- Skąd: Świdnica/Wrocław
- Auto: Mazda 323F 2.0 DiTD 101KM – 2001 rok – lifting
Ja pierdziele
brachu ja tez ostatnio mialem stluczke ale nie az taka wiec mi sie udalo uratowac madzie ale u ciebie dramat
przykro mi
dobrze ze wam sie nic nie stalo.
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości