Mazda RX-7 FD 13B-REW '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez STELMI » 6 mar 2011, 23:43

wiedząc jak wygląda to turbo zadam pytanie – robią stożki o takiej średnicy wejścia? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2007, 18:15
Posty: 64
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Diesel z gazem

Postprzez lukster » 7 mar 2011, 00:26

nie robią, trzeba rzeźbić :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 7 mar 2011, 14:47

STELMI napisał(a):wiedząc jak wygląda to turbo zadam pytanie – robią stożki o takiej średnicy wejścia? :)

Wycinałem wejście Dremmel'em :) Powaga <lol>
(...)
Właśnieśmy wróciliśmy... :D 3... 2... 1.......
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez People_Hate_Me » 7 mar 2011, 15:16

Pit nie trzymaj nas w niepewności!! :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Pit » 7 mar 2011, 15:47

Manifold Blowing Loving Team presents: Unique White Cloned Sheep FD3S@HX50 aka wiadro first tune day :)

Więc, a więc :) Po małych problemach z upartą jak osioł sondą WB Innovate i jej współpracą z Apex'i PFC i Datalogit'em, która zabrała nam jeden dzień przemyśleń... (model poniżej prezentuje fazę twórczą owych przemyśleń)...

66.jpg


...w sobotę postanowiliśmy wyruszyć na nocne łowy fajnego AFR'u na podciśnieniu :> Niestety, tak jak poprzednie dni piękne były, tak zgodnie z prawami Murphy'ego, musiało coś się nieprzewidywanego stać. Spadł kuźwa śnieg! Fak! Fak Fak Fak Fak ! ! :| Tak więc zrobiliśmy only rundkę po mojej sennej miejscowości, budząc po kolei wszystkich snobistycznych jej mieszkańców mających swe posiadłości przy naszej drodze przejazdu <diabełek> (Love it!) Five nie był pocieszony, że G zrobiliśmy, zamknął się w sobie na jakiś czas: :(

67.jpg


...w poniedziałek z rana stwierdziliśmy, że czas chociaż cuś ustroić :) Gaśnice na pokład, klucze, śrubokręty, mixol by RedLine i jazda :) Najpierw stacja benzynowa, kilkadziesiąt litrów (5,44 – szok), aby na dziś starczyło :)

68.jpg


W drodze na zamknięty odcinek specjalny, oczom naszym ukazała się bardzo osobliwie zamontowana antena TV-sat, co postanowiliśmy zamieścić na pamiątkowej fotce...

69.jpg


Dojechaliśmy w miejsce docelowe, mieliśmy w tym czasie już prawie wystrojony zakres podciśnienia i zaczęliśmy nieśmiało muskać boost :D Oj, już od vacuum'a auto wyraźnie chciało współpracować. Nie wyrabia tylko BOV, który z zerowej wartości doładowania upuszcza powietrze pięć lat :( (...) Proper po natychmiastowym telefonie, że "źle jest" podjął wyzwanie – zrobi BOV'a o średnicy tłoczka wielkości tenisowej piłki <serduszka> Yeah!


No to stwierdziliśmy, że trza sprawdzić, przy jakim ciśnieniu otwiera się wastegate na sprężynce made in Sprężmot :) I tutaj zaczęło się fajnie <serduszka> Na początku delikatnie w boost'a – jest bogato :) Co przejazd to dalej na wskaźniku :) Powiem tak, muskając gaz, pierwszego biegu praktycznie nie ma, slide (nadmienię, przy delikatnym operowaniu gazem) trwa do 120 km/h na dwójce :D AFR cały czas na bogato, bezpiecznie... Ach jaka szkoda, że nie mieliśmy Beltronics'a w łapach, bo sprint do 200 km/h jest momentem :) ...co będzie na docelowym doładowaniu i wystrojonych zakresach – pojęcia nie mam, ale już się na samą myśl o strojeniu – cieszę :D

70.jpg


...po drodze mieliśmy jeszcze niespodziewaną kontrolę policyjną <zawstydzony> Na szczęście w nieoznakowanym radiowozie jechał nasz znajomy, który bardzo, bardzo chciał przejechać się FD ;)
(...)
Poniżej fotka log-master'a z laptokiem w łapkach :)


...i jakieś tam słabiutkiej jakości filmy z wolnych przejazdów Five'a :)





125 km i jeszcze nic nie wybuchło! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Jacol » 7 mar 2011, 15:54

nice
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez People_Hate_Me » 7 mar 2011, 16:28

ale to Ryczy :D
Pit nie pochwaliłeś się w relacji na jakim boost'cie to jeździło :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Pit » 7 mar 2011, 16:34

People_Hate_Me napisał(a):ale to Ryczy :D
Pit nie pochwaliłeś się w relacji na jakim boost'cie to jeździło :D

...obecnie jest coś koło 0,4 bara (tyle ma sprężyna). Solenoid, który będzie docelowo odpowiadał za doładowanie, jest na tę chwilę jeszcze wypięty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez HKSze » 7 mar 2011, 16:51

jest progress <spoko> <spoko> nice :] czekam na Konin zeby zobaczyc to cudenko na zywo :D
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez Fiveopac » 7 mar 2011, 16:52

Zaraz beda lepsze filmiki ;) bez kozery 0-200 to faking moment. Niby tylko 0,4 bara a robi robote. Jutro pierwsza hamownia, przy okazji zrobimy pelen log na 4. biegu bo na trochę strach dojsc do odcinki na czwórce (jakieś 240 km/h) :|
Na razie jest pieknie bogato po 12.1-11.8 przy 0,4 bara, docelowo przy 0,8b celujemy w 10.8 <spoko>
ps. turbina hx50 ma taki moment bezwladnosci, ze po zamknieciu przepustnicy bov syczy prawie 5 sekund <lol>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Don Corleone » 7 mar 2011, 17:04

Fajny potworek. Lubi dawać znać, że jest poza garażem :)

Ciekaw jestem z jakiej odległości go słychać, bo właśnie takim promieniu od domu Piotrka potaniały nieruchomości <lol>
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez Seraf » 7 mar 2011, 17:26

te wolne obroty to tak mają skakać czy to jest do wyregulowania?
p.s. <nie powiem> <spoko>
Ostatnio edytowano 7 mar 2011, 17:27 przez Seraf, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez HKSze » 7 mar 2011, 17:27

Fiveopac napisał(a):Zaraz beda lepsze filmiki ;)


czekamy :D


Fiveopac napisał(a): ps. turbina hx50 ma taki moment bezwladnosci, ze po zamknieciu przepustnicy bov syczy prawie 5 sekund <lol>


hehe prawie jak w Starze hahaha a tak serio to zycze zeby jutro pokazalo +300KM <faja>
Ostatnio edytowano 7 mar 2011, 17:36 przez HKSze, łącznie edytowano 1 raz
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez People_Hate_Me » 7 mar 2011, 17:32

Seraf taka jest charakterystyka tego silnika że on sobie tak faluje na wolnych :D

0.4 to już całkiem nieźle :D jak jutro hamownia to ja celuje że będzie koło 320-330 :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Fiveopac » 7 mar 2011, 17:36

hahahks napisał(a):czekamy

Nr jeden – lajtowy:



hahahks napisał(a):hehe prawie jak w Starze

To star ma turbine prawie jak ta. Bez jaj :)
Seraf napisał(a):te wolne obroty to tak mają skakać czy to jest do wyregulowania?

Porty ssace sa tak rozwiercone, ze raczej wiele sie wolen obroty nei poprawia.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Pit » 7 mar 2011, 17:37

People_Hate_Me napisał(a):Seraf taka jest charakterystyka tego silnika że on sobie tak faluje na wolnych :D

To nie tak do końca. Moje auto ma maksymalnie powiększone porty dolotowe, aby "u góry" powietrza było dużo i inna była charakterystyka czasu otwarcia komory ;) (coś jak ostre wałki w tłokowcu). W seryjnym aucie falowanie obrotów oznacza jakąś awarię (najczęściej zaworka ICV) :) Ja generalnie wolnymi obrotami mało się przejmuję <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez ravestation » 7 mar 2011, 17:38

kocham ten dźwięk <rotfl> <serduszka>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez Paweł » 7 mar 2011, 17:55

Nie wiem co napisać, a bardzo chciałbym mieć wpis w tym wątku. Może więc najkrócej jak potrafię:

Holy fuuuck! <rotfl>
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/946)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez loockas » 7 mar 2011, 18:16

aaa, jak to się cudownie drze! Jak to cudownie wygląda, jak pięknie rzuca tyłkiem... aaa, doszedłem... <faja>
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez brii » 7 mar 2011, 19:21

<spoko> :D
Ciekaw jestem czasu w Koninie :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy