Jakiś czas temu zakupiona Mazda 323 (długo wyczekana) od Cukierka
MODEL: 323 BF wersja GTX 4WD – wersja na szwajcarie ( cokolwiek to znaczy Smile)
SILNIK: B6T, DOHC 1598 cm3 16V TURBO
seria @ 0.4 bar – 150 KM @ 6.000 rpm, 195 Nm @ 5.000 rpm,
aktualnie nie wiem ale napewno przez zmiane układu wydechowego na 2.25 cala coś poszło do góry
UKLAD DOLOTOWY: Turbo IHI-VJ-14 (największe montowane seryjnie w tym modelu),BLOW-OFF i MBC – Properfekt,
w planach dolot ze stożkiem, wiekszy FMIC, zmiana wtrysków na wtryski 326 cc z Probe 2.2T i turbiny na IHI VJ-11 z Probe 2.2T( tego nie jestem jeszcze pewny bo obecna turbina świetnie sie spisuje i w takie tez jest koncucji) , Walbro 255 lph
UKLAD WYDECHOWY: aktualnie 2.25 cala ze środkowym rozpręzającym i końcowym przelototowym M-Tech Oem look
ELEKTRONIKA: Ecu seria, wskaźniki boosta
w planach Ecumaster DET III
UKLAD HAMULCOWY: na razie seryjne raczej spowalniają niż hamują.
BODY-KIT: seria, dokładki i spoiler GTX, grill Hella – dość rzadko spotykany
WYPOSAŻENIE:
– elektryczne :
szyby
lusterka
szyberdach
– centralny zamek
– pół kubełkowe przednie fotele – nieźle trzymają jak na seryjne
Kilka fotek jeszcze autorstwa poprzedniego właściciela

[img]http:///images42.fotosik.pl/45/ffed1c286b7fa55c.jpg[/img]

Coś ze środka

Coś z pod maski

W planach jakieś 15" felgi z jakąś przyzwoitą oponą
Padło na
Felgi: BSA Racing 6,5x15" 4x114,3 ET35
Opony: Yokohama Parada Spec 2 195/50
Kilka fotek już z pobytu w Opolu zaraz po montażu
sesja z Ali'ego GTi-R'em










Po zakupie podczas podróżny z Alim z Brodnicy do Opola oczywiście spotkała mnie kontrola policyjna – pomiar głośności tłumika i zmierzone 101dB a dopuszczalne chyba 94dB
zaowocowało utratą dowodu
Musiał zawitać nowy przelotowy tłumik końcowy
wybór padł na MTECH Oem Look

długość puszki 35cm, szerokość 22cm, końcówka 2.5 cala o długości ok.i 13cm.
a tak sie to prezentuje, według mnie o wiele lepiej niż z tym poprzednim kominem



Kilka fotek Mazdy w ruchu
OSA Rally Cup – Oes Niepodległości
Mazda in Action ;D









