Dorka napisał(a):tco_tm napisał(a):Napisz konkretniej jakie chcesz schematy, jesli cos bardzo konkretnego, to moge probowac zrobic ulepek z programu alldata (uprzedzam, ze jest to upierdliwa robota i w zwiazku z tym nie przepadam za tym).
chyba wszystkie związane z elektryką, ale najbardziej te dotyczące skkrzyni automatycznej. Wszystkie kabelki po kolei są do wymiany. Jakiś morderca samochodów jeździł tą madzią.
No to tylko caly program/dokumentacje. Ale zeby nie bylo, to cos zrobilem:
tco_tm napisał(a):Jak alternator nie laduje, to czy masz na desce rozdzielczej informacje o tym (powinna swiecic sie kontrolka akumulatora)?
Własnie o to chodzi, że nie siweci, owszem swieci przy zapalaniu silnika
A akumulator masz dobry?
tco_tm napisał(a):HOLD jest zapalony na stale, czy miga? Mozesz go wylaczyc przelacznikiem na dzwigni zmiany biegow?
Hold miga i nie mogę go wyłączyć przełacznikiem.
Powiem więcej przy zmianie biegów też nie muszę używać przełącznika
Miga, czyli tryb awaryjny.
Wydaje mi sie, ze przy twojej dzwigni jest blokada mechanicza, prawdopodobnie cos jest urwane, dlatego mozesz przestawic dzwignie bez wciskania guzika.
A z ciekawosci, jaki masz silnik?
Pozdrawiam.