Stukania,warczenie w silniku na 5 biegu w momencie dodawania gazu

Postprzez tomekrvf » 27 wrz 2005, 09:34

Jaksa napisał(a):Zaczynamy od zaworka

I już raz u Marcina zaworek pomógł.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez JimmyK » 27 wrz 2005, 10:07

ile kosztuje ten zaworek?
Pozdrawiam, JimmyK™ Obrazek
________________

!!! Sprzedam alufelgi !!!
________________
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2004, 16:10
Posty: 235
Skąd: Lublin
Auto: 626 GE FS sedan

Postprzez Paweł » 27 wrz 2005, 10:19

Mniej niz plukanie szklanek.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/957)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez tomekrvf » 27 wrz 2005, 10:28

Wszystkie potrzebne części:
-zaworek 0221-14-115 PLUNGER,CONTROL
-sprężyna FE5A-14-116 SPRING,PRESSURE
-zabezpieczenie 99574-1600 RING,SNAP
-o-ring 99541-02204
-usczelka smoka FES1-14-248 GASKET,OIL STRAINER
-dwie uszczelki do wydechu K801-40-450 GASKET,CONVERTER; B690-40-305 GASKET,EXH.PIPE-CONVERTER
kosztują około 130 PLN. Jak kupisz uszczelki wydechu(portki i przed katem) w zamienniku to zaoszczędzisz jakieś 25-30 PLN
Sam zaworek i spręzyna kosztuje 40 PLN
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 27 wrz 2005, 10:50

Tomek .. jak zwykle obfita odpowiedz ...brawo :)

A co do zaworka to powiem szczerze ze szklanki sa cichutkie od momentu wyjechania od Jaksy i ani razu sie nie odezwala(ly) .. mysle ze potrzebowaly dobrego odpowietrzenia zobacze jeszcze dzisiaj .. czy zagraja ... :D
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez newbie » 27 wrz 2005, 11:11

tomekrvf napisał(a):-zaworek 0221-14-115 PLUNGER,CONTROL


Toma, zawór ma inny numer (właśnie tej zmiany dotyczył TSB) FS01-14-115
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Postprzez tomekrvf » 27 wrz 2005, 11:12

Nowy zaworek nie zaszkodzi(chyba że jest wymieniony)
Co ciekawe do KLa jest taki sam zaworek jak montowaliśmy u Ciebie. W najbliższym czasie też go wymienię bo pomiędzy 2500 a 4000 obr/min pulsuje ciśnienie oleju a to mi się nie podoba
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Jaksa » 27 wrz 2005, 14:42

tomekrvf napisał(a):Nowy zaworek nie zaszkodzi
Tez tak mysle ( i tak" maag" za to placi )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez tomekrvf » 27 wrz 2005, 14:46

newbie napisał(a):Toma, zawór ma inny numer (właśnie tej zmiany dotyczył TSB) FS01-14-115

Wiem o tym ale nie pamietałem na jaki numer przechodzi ten z EPC(chociaż zaworek leży w domu). Zresztą serwis mazdy nie zamówi starego numeru jak już jest zmodyfikowany.
newbie, czy mazda cos mówiła o zaworze upustowym w KLu?
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Paweł » 27 wrz 2005, 15:00

tomekrvf napisał(a):newbie, czy mazda cos mówiła o zaworze upustowym w KLu?

Nie mowila, przeciez mowilem. :)

Jest mowa wylacznie o nieszczelnosci smoka i/lub wymianie calej pompy.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/957)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez tomekrvf » 27 wrz 2005, 15:19

tco_tm napisał(a):Nie mowila, przeciez mowilem

Pamiętam, ale może newbie wie coś o czym my zwykli zjadacze chleba nie wiemy.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Paweł » 27 wrz 2005, 15:22

tomekrvf napisał(a):Pamiętam, ale może newbie wie coś o czym my zwykli zjadacze chleba nie wiemy.

Nie jestem pewien, ale newbie chyba wspominal na forum, ze zaworek nie dotyczy K?.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/957)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez tomekrvf » 27 wrz 2005, 16:21

Ale skoro zaworek do KL który kupiłem ostatnio jest taki sam jak do FS(po modyfikacji) to znaczy że przed zmianą ten zaworek wyglądał tak samo jak w FS przed zmianą – czyli był zły.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Paweł » 27 wrz 2005, 16:56

Nie wiem. Nie widzialem. TSB dotyczy tylko i wylacznie FS. Sprawdzilbym numery zaworkow przed modyfikacja, moze poprawiony do FS jest taki sam jak stary do KL. Moze oba sa nowe, ale obudowa pompy miala wplyw na pienienie oleju w FS.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/957)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez tomekrvf » 27 wrz 2005, 17:05

Wiem jak wygląda zawór przed modyfikacją i jak wygląda po modyfikacji. Zdejmę miskę i zobaczę jak wygląda zawór w moim silniku(i wymienię go na nowy wraz ze sprężyną) który jest z okresu przed pojawieniem sie TSB.
Pożyjemy zobaczymy...
PS Numery przed modyfikacją są takie same
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6