Wyjęcie zegarów z deski rozdzielczej 626 GF GW + fotorelacja

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez rafal_ldz » 26 paź 2010, 00:30

trochę uzupełnię, jeśli można, dla aut ze sterownikiem webastem przy kierownicy :)

Obrazek

w sterowniku jest gniazdko, tu widok w przewierconym panelu przednim zegarów, kabel jest dość krótki, także są problemy z ponownym podłączeniem kostki

Obrazek

dlatego postanowiłem odkleić sterownik, zamontować panel i dopiero go podłączyć :) mam nadzieję, że nie będzie się odklejać, jest tam taka gąbka i klej-glut, coś jak płyty przyklejają czasem do czasopism, trzyma się na takim "kołku-wkręcie" który wchodzi w środek sterownika

Obrazek

i zegary, żarówki (duże) od prędkościomierza kosztowały w IC 1,30zł, małych niestety nie mieli, trzeba będzie niedługo pewnie jeszcze raz rozebrać, bo obrotomierz trochę ciemnawy jest

Obrazek
Navigare_necesse_est,_vivere_non_est_necesse...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2008, 20:59
Posty: 78
Skąd: Łódź/Szczecin
Auto: 626 GW 2.0 DiTD
Punto II 1.2 8V

Postprzez kofi » 12 lis 2010, 10:19

Witam mam taki problem zuważyłem że wskaźnik poziomu paliwa jakoś dziwnie sie zachowuje przy okazji wymiany żarówek w zegarach postanowiłem sie do niego dobrać . Okazało się ze wskazówka chodzi z wyraźnym oporem reszta bardzo lekko co zrobić żeby było lepiej .Nie chce czegoś popsuć.
kofi
 

Postprzez maxim_wawa » 12 lis 2010, 11:01

ma tak chodzic – nie ruszaj bo rozregulujesz i tyle bedzie ze wskazań

co do zatowek to te małe to T5 – znajdziesz nawet w marketach na stoiskach auto moto
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez piotrek0077 » 15 gru 2010, 09:30

Witajcie!

Właśnie jestem po operacji założenia alu-ringów na zegary w mojej madzi 626 GF.
Powiem wam że efekt jest naprawdę warty zachodu!!!
Pracy niewiele a wygląd zegarów super.
Teraz jeszcze przydałaby się aluminiowa obwoluta wokół środkowej części deski,znaczy tam gdzie jest radio i sterowanie klimą.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2006, 22:39
Posty: 83
Skąd: Mazowieckie
Auto: Mazda 6 2.0 2009r AT HB 42500km.

Postprzez Radex » 15 gru 2010, 12:17

piotrek0077 napisał(a):st naprawdę warty zachodu!!!
Pracy niewiele a wygląd zegarów super.
Teraz jeszcze przydałaby się aluminiowa obwoluta wokół środkowej części deski,znaczy tam gdzie jest radio i sterowanie klimą.

kolejny zadowolony alu-ramkowicz <spoko> <rotfl>
a ta ramka kola radia i klimy... czy ja wiem? tam jest już ramka plastikowa przeca. byłyby wtedy 2 ramki :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez piotrek0077 » 16 gru 2010, 00:05

Może i racja byłoby za dużo tego srebra!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2006, 22:39
Posty: 83
Skąd: Mazowieckie
Auto: Mazda 6 2.0 2009r AT HB 42500km.

Postprzez rumunn95 » 1 sty 2011, 23:59

a ja mam alu ramke dookola radia :P ale bede przemalowywal bo mi odcien nie pasi jutro wrzuce fotki mi sie podoba lepiej niz plastikowe drewno :)

edit:
Obrazek
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez hermol » 11 sty 2011, 12:09

rumunn95 napisał(a):a ja mam alu ramke dookola radia :P ale bede przemalowywal bo mi odcien nie pasi jutro wrzuce fotki mi sie podoba lepiej niz plastikowe drewno :)

edit:
Obrazek


Witam,
I jak tam malowanie :)?

Pozdr.
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2008, 00:02
Posty: 126
Skąd: Cz-wa
Auto: 626 GF 2.0 FS 98' Exclu
6 GY 2.0 LF 07' Exclu

Postprzez Radex » 11 sty 2011, 12:57

rumunn95 napisał(a):a ja mam alu ramke dookola radia :P ale bede przemalowywal bo mi odcien nie pasi jutro wrzuce fotki mi sie podoba lepiej niz plastikowe drewno :)

edit:
Obrazek

brzydko :P lepiej byłoby na czarno
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez hermol » 11 sty 2011, 13:28

A tak w ogóle Rumunn95 zmieniałeś na czarne ramki od konsoli i nawiewu, czy miałeś ala drewno, czy przemalowałeś je, bo czarne to były w połysku i w macie z tego co widziałem?

A nie bardzo mi się widzą te ala drewno, nawet gdyby były z prawdziwego drewna :/.

Pozdr.
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2008, 00:02
Posty: 126
Skąd: Cz-wa
Auto: 626 GF 2.0 FS 98' Exclu
6 GY 2.0 LF 07' Exclu

Postprzez maxim_wawa » 11 sty 2011, 13:53

połysk czarne były chyba po FL tak samo panele szyb i chrom klamki

w zwyklej byly albo z szarego ciemnego plastiku albo imitacje drewna
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez rumunn95 » 11 sty 2011, 18:10

konsole mielem wczesniej polakierowana w kolorze czarny metalik taki jak nawiewy ktore wczesniej byly zwykle matowe niestety w aucie bylo bardzo ponuro i nie podobalo mi sie wiec polakierowalem sobie na aluminium ale nawiewy zostana mi sie podoba odrazu w samochodzie jakos zywo sie zrobilo chce zminic delikatnie odcien bo ten mi nie pasi , a tego plastikowego drewna po prostu nie cierpie :) kazdy lubi cos innego sa gusta gusciki ale o tym sie nie dyskutuje. :P
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez vienio4 » 22 lut 2011, 19:07

W zeszłym roku założyłem aluramki i też kombinowałem z podświetleniem zegarów. Faktycznie po zdjęciu zielonych kondonów z żarówek zegary nadal świecą na zielono ponieważ filtr jest w samych tarczach. Nie zakładałem jednak już gumek na żarówki i dzięki temu zegary sa dużo jaśniejsze i wyraźniejsze (cyfry zielone a wskazówki bardzo czerwone). W tym roku planuję wymienić tarcze na białe. Troszkę czytalem na ten temat na forum (fotorelacji niestety nie znalazłem) i mam lęki przed zdjęciem wskazówek.
Sprawdziłem jednak ceny całych zegarów na Allegro i się bardzo uradowałem. Z anglika kosztują ok 30zł.
W razie czego zawsze można kupić i wymienić złamasa <faja>
Jestem jednak ciekaw czy białe tarcze i aluramki mają sens. Czy zegary nie stracą uroku.
Co o tym myślicie?

Obrazek

<faja>
Teraz Mercedes C200 Kompresor 192 KM , 2,0 benzyna/LPG
Ale Mazdę uwielbiam nadal :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 17:18
Posty: 179
Skąd: Puck, Skwierzyna, Gorzów Wielkopolski
Auto: Honda Accord, 2,0 benzyna, 155KM, 2005

Postprzez Radex » 22 lut 2011, 19:21

vienio4 napisał(a):Jestem jednak ciekaw czy białe tarcze i aluramki mają sens.

w/g mnie nie, ja uważam że eleganckie lśniące alu ramki nie pasują charakterem do białych tarcz które prezentują bardziej sportowy charakter

jest ktoś na forum kto ma taki zestaw ale nie pamiętam czy w GF czy w BJ to było...
nie wyglądało źle... nawet ok, ale imo szkoda kasy na wymiane zegarów bo efekt nie będzie wcale taki ekstra.

imo ładniej prezentują się czarne zegary + alu ramki.

ps. wyczyść ten kurz :P ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez vienio4 » 22 lut 2011, 19:43

hehe oki już kurzu nie uwidzisz :D
Teraz Mercedes C200 Kompresor 192 KM , 2,0 benzyna/LPG
Ale Mazdę uwielbiam nadal :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 17:18
Posty: 179
Skąd: Puck, Skwierzyna, Gorzów Wielkopolski
Auto: Honda Accord, 2,0 benzyna, 155KM, 2005

Postprzez piasek2006 » 22 lut 2011, 20:39

takie szybkie pytanie: Czy trzeba odłączać akumulator przed wypięciem zegarów? Zalecane na pewno ale mam gaz w aucie i nie chciałbym, żeby mi się sterownik rozprogramował. Niech się ktoś wypowie kto wymieniał aluramki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2010, 12:05
Posty: 45
Skąd: WZW i okolice
Auto: Mazda 626 GF 1997
2.0 benzynka + LPG

Postprzez rumunn95 » 22 lut 2011, 20:48

przecierz nic ci sie z gazem nie stanie zaden sterownik sie nie rozprogramuje
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez piasek2006 » 22 lut 2011, 20:55

czyli STAG zapamięta ostatnie zapisane parametry i mapy przy zaniku napięcia. A swoją drogą przydatna fotorelacja.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2010, 12:05
Posty: 45
Skąd: WZW i okolice
Auto: Mazda 626 GF 1997
2.0 benzynka + LPG

Postprzez vienio4 » 22 lut 2011, 21:03

Nic nie musisz kombionować z akumulatorem <faja>
Teraz Mercedes C200 Kompresor 192 KM , 2,0 benzyna/LPG
Ale Mazdę uwielbiam nadal :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 17:18
Posty: 179
Skąd: Puck, Skwierzyna, Gorzów Wielkopolski
Auto: Honda Accord, 2,0 benzyna, 155KM, 2005

Postprzez Radex » 22 lut 2011, 21:40

piasek2006 napisał(a):czyli STAG zapamięta ostatnie zapisane parametry i mapy przy zaniku napięcia. A swoją drogą przydatna fotorelacja.

tak, nie bubaj.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6