Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626
Nie będą pasować -są za krótkie .Mnie zastanawiają zaciski od mazdy 626 GF ,klocki te same co w mazdzie 6 ,a zacisk montowany tak jak w mx-6
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pawelc napisał(a):Mnie zastanawiają zaciski od mazdy 626 GF ,klocki te same co w mazdzie 6 ,a zacisk montowany tak jak w mx-6
Ale mają łożyska tak jak w GD.
A ma ktoś na zbyciu komplet linek do MX-6 bo w wawie też są magicy, którzy są w stanie dorobić linkę ale muszą mieć wzór. Oczywiście linki będą do zwrotu
Siw-y napisał(a):A ma ktoś na zbyciu komplet linek do MX-6 bo w wawie też są magicy, którzy są w stanie dorobić linkę ale muszą mieć wzór. Oczywiście linki będą do zwrotu
Ja mam, też miałem wysyłać na wzór ale jakoś ciągle nie mogę się zebrać. Koszt dorobienia linek z tego co pamiętam to 80zł szt.
Hazu napisał(a):Damian w Konopnicy pytałeś o dorobienie linek ?
tam wszystkie części ukł. hamulcowego dorabiają.
Nie znałem tej firmy. Dzięki

właśnie się z nimi skontaktowałem i umówiłem na piątek.
linki będą ale muszę tam jechać bym mi to założyli i sprawdzili czy pasuje... już się trzeci miesiąc wybieram. Sorki za mega zwłokę ale po prostu nie miałem kiedy tego zrobić, albo zapominałem. Od lipca bez linek jeżdżę :/ Mam chyba 4 lata urlopu zaległego więc może na początku roku mi się uda coś zdziałać. W każdym razie jak załatwię to napiszę :d
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
na 13 zakładce widać że kolega założył prawą tarcze na lewą oś ale w porę się ogarnął.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
bubatsa
czy ktoś ma dostęp do tylnych zacisków z 323F BA v6 i tylnych z 626GE albo mx-6?
Robię SWAP z przodu na hample z m6, a z tyłu chcę dać zaciski z mazdy626/mx-6. Tylko dlatego z tyłu z 626/mx-6 ponieważ jest dostęp to tarcz mikody GT które ładniej wyglądają a nie ma ich do 323F KF ani M6.. średnica tarczy z tyłu w 323F KF jest 251, w 626/mx-6 261 a grubość tarcz w 323f 8 a w 626 10mm
Robię SWAP z przodu na hample z m6, a z tyłu chcę dać zaciski z mazdy626/mx-6. Tylko dlatego z tyłu z 626/mx-6 ponieważ jest dostęp to tarcz mikody GT które ładniej wyglądają a nie ma ich do 323F KF ani M6.. średnica tarczy z tyłu w 323F KF jest 251, w 626/mx-6 261 a grubość tarcz w 323f 8 a w 626 10mm
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):czy ktoś ma dostęp do tylnych zacisków z 323F BA v6 i tylnych z 626GE albo mx-6?
Robię SWAP z przodu na hample z m6, a z tyłu chcę dać zaciski z mazdy626/mx-6. Tylko dlatego z tyłu z 626/mx-6 ponieważ jest dostęp to tarcz mikody GT które ładniej wyglądają a nie ma ich do 323F KF ani M6.. średnica tarczy z tyłu w 323F KF jest 251, w 626/mx-6 261 a grubość tarcz w 323f 8 a w 626 10mm
Polecam tą firmę:

Ostatnio zakładałem hamulce właśnie z mazdy 6 do forda probe II i zrobili mi bez problemu na zamówienie nacinane i nawiercane na tył.
PROBE GT-ZE swap by XXX
- Od: 13 sty 2010, 23:17
- Posty: 4
- Skąd: Krasnystaw
- Auto: Ford Probe GT-ZE
wymieniłem hamulce przednie w Xedosku na hamulce od M6. hamowanie na moje jakieś 50% skuteczniejsze. komplet hamulcowy zakupiłem od DamianaMX6 i jestem z towaru bardzo zadowolony. jakby co to polecam towar tego pana. 
majkes napisał(a):wymieniłem hamulce przednie w Xedosku na hamulce od M6. hamowanie na moje jakieś 50% skuteczniejsze. komplet hamulcowy zakupiłem od DamianaMX6 i jestem z towaru bardzo zadowolony. jakby co to polecam towar tego pana.
Cieszę się że jesteś zadowolony i polecam na przyszłość.
Hazu napisał(a):majkes napisał(a): hamowanie na moje jakieś 50% skuteczniejsze.
w jaki sposób to się mogło zmienić?
klocki z drewna miałeś wcześniej?
Zmień u siebie to zobaczysz
Zmienię ale nie na te od M-6
Już leżą czekają.
Ale zobaczył byś jak hamują moje oryginalne w porównaniu do Twoich z M6 – naprawdę u Ciebie szału nie ma.
Tak jak już pisałem problem jest w tym że oryginalne hamulce szybko się grzeją.
A droga hamowania pozostaje bez zmian.
Już leżą czekają.
Ale zobaczył byś jak hamują moje oryginalne w porównaniu do Twoich z M6 – naprawdę u Ciebie szału nie ma.
Tak jak już pisałem problem jest w tym że oryginalne hamulce szybko się grzeją.
A droga hamowania pozostaje bez zmian.
Hazu napisał(a):Zmienię ale nie na te od M-6![]()
Już leżą czekają.
Ale zobaczył byś jak hamują moje oryginalne w porównaniu do Twoich z M6 – naprawdę u Ciebie szału nie ma.
No to pojechałeś. Zrobiłeś moim autem z 400m na dodatek po szutrze i piszesz takie teksty


Ciekawe co wstawiasz, bo nie ma nic seryjnego lepszego na swap od zacisków z M6 do naszych aut, a jeśli te co masz są dwutłoczkowe to sprawdź na jaką średnicę tarczy
Ostatnio edytowano 19 lut 2011, 22:04 przez DamianMX6, łącznie edytowano 1 raz
Hazu napisał(a):Tak jak już pisałem problem jest w tym że oryginalne hamulce szybko się grzeją.
A droga hamowania pozostaje bez zmian.
Ciekawa teoria
Sorry że post pod postem ale internet coś mi się czkawkuje.
DamianMX6 napisał(a):na dodatek po szutrze
Po asfalcie.
DamianMX6 napisał(a):Rozumiem gdybyś się ze mną umówił na porównanie drogi hamowania itp
Choćby jutro.
DamianMX6 napisał(a): Hazu napisał(a):Tak jak już pisałem problem jest w tym że oryginalne hamulce szybko się grzeją.
A droga hamowania pozostaje bez zmian.
Ciekawa teoria![]()
To proste;
jakby auta nie miały ABS-u to tak samo w jednym czy drugim koła zblokujesz przy hamowaniu, tyle że przy hamulcach z M6 trzeba mniejszą siła naciskać na pedał (a i tu nie zawsze bo sa różne serwa w mazdach,
ale u mnie jest takie jak u Ciebie )
Więc droga hamowania zależy przede wszystkim od przyczepności i masy auta.
DamianMX6 napisał(a):jeśli te co masz są dwutłoczkowe to sprawdź na jaką średnicę tarczy
Średnica to nie wszystko ale nie są dwutłoczkowe.
Ostatnio edytowano 19 lut 2011, 23:50 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
Ta dyskusja nie ma sensu i tylko zaśmieca temat. Ja miałem oryginalne zaciski a do nich FERODO i BREMBO i twierdzę że różnica jest kolosalna na korzyść zacisków z M6 z używanymi tarczami
. Ty nie miałeś nigdy takich u siebie a krytykujesz. Powodzenia w dalszych dywagacjach
.

DamianMX6 napisał(a):Ta dyskusja nie ma sensu i tylko zaśmieca temat
Może czas najwyższy zweryfikować czy istotnie droga hamowania się skraca na hamulcach z M6 czy też poprawa hamulców jest to tylko subiektywna opinia w oparciu o i siłę jaką trzeba przyciskać pedał hamulca.
a to wcale nie jest tak dobry zestaw jak krążąca o nim opinia.DamianMX6 napisał(a):FERODO i BREMBO
U mnie lepiej sprawdzały się ATE i TRW .
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje