
silnik Z5 z 323p do 323F czy wszystko to samo
1, 2
Nie mam nie miałem nie chcę mieć
Mam odcięcie zapłonu w alarmie z zamkiem (zamykam auto z pilota i nawet jak otworzysz z kluczyka to nie odpalisz jak alarmu nie wyłączysz) i jestem z takiego rozwiązania zadowolony 
arafal21 napisał(a):I dlatego kupuje sie silnik bez osprzetu, trzeba bylo kolektory itd ze swojego zostawic a silnik tylko przelozyc i nie mialbys takich prblemow, nawet listwe wtryskowa. wtedy silnik by ci odpalal i jezdzil jak nalezy, a tak musisz sie glowich czemu nie jezdzi. Mi wlasnie mechanik mowil na temat takie kupna ze pozniej trzeba pol elekt wymienic zeby samochod jezdzil jak nalezy.
kolego a kto ci powiedział, że samochód nie odpala czy nie jeździ. Mój normalnie pali i jeździ rozważałem tylko kwestie odnośnie sterownika i immobilizera, jak dla mnie moge mieć silnik z 323p a sterownik ze swojego starego silnika, jedynie jaki problem mam to musze zrobić autokalibrację instalacji gazowej i tyle.
- Od: 15 gru 2009, 12:33
- Posty: 18
- Skąd: Legnica
- Auto: 323P BA 1.5
śliwka napisał(a):Sterownik znaleziony, został zamieniony, ale pojawił sie kolejny problem tzw immobilizer. Auto kręci ale nie zapala i świeci sie kluczyk, nie pomogła przekładka immo z drugiego kluczyka auto po prostu nie chce odpalić, jest na to jakiś sposób?? czy można np immo wyłączyć jakoś?
nie, oba auta sa z immo, różnią się numerami sterowników, sterowniki pozamieniałem, ale nie mogłem zapalić bo sterownik jest z tego drugiego auta gdzie jest tez immo ale pewnie inaczej zakodowane, a ponoc w mazdzie immo jest zgrane ze sterownikiem
moze z tych wypowiedzi??
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości