Bardzo niskie obroty biegu jałowego.
1, 2
rumunn95 napisał(a):moze macie nieszczelny zawor egr ,gdzies cos ktos kiedysmial podobny problem i przyczyna bylo wlasnie to
dokładnie ja i dokładnie to było przyczyna – po uszczelnieniu jak ręką odjął
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
egr cZyli ten zawór pod przepustnicą bo mam problem z mocą jest a potem jak by coś mu odcinało moc zgłupiałem co to może być zdarza się że jak przycisnę pedał przyspieszenia do podłogi to znów wraca a czasem to nie pomaga trzeba wyłączyć silnik i znów go uruchomić wtedy pomaga ale oczywiście na chwilę i później problem powraca. pomocy!!
a jeszcze jedno co znaczy skrót PW i gdzie jest dział obsługa?

- Od: 29 sty 2010, 16:53
- Posty: 38
- Skąd: przemyśl
- Auto: mazda 626 GF 1.8 BEN GAZ 90 KM
Koledzy rumunn95 i Emilianio dzieki za info. kostke mam taka:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b82 ... 9f827.html
Piny co prawda inne, niż na zdjęciu od rumunn95. Troche sie zorientowalem w temacie i OBD2 rzeczywiscie jest. Trzeba tylko przejsciowke do elma dokupic:)
Sorry za OT.
pozdrawiam
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b82 ... 9f827.html
Piny co prawda inne, niż na zdjęciu od rumunn95. Troche sie zorientowalem w temacie i OBD2 rzeczywiscie jest. Trzeba tylko przejsciowke do elma dokupic:)
Sorry za OT.
pozdrawiam
Mazda 626 GF 2001r. 2.0 115 km.
- Od: 9 lis 2007, 12:57
- Posty: 42
- Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski/Wrocław
- Auto: Mazda 626 GF 2001 2.0 115km Benzyna +gaz
hmm ta kostka po rozmieszczeniu pinow wyglada mi na obd1 szukales pod kierownica? w kabinie? podluznej standardowej obd2?
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
tha_dogg napisał(a):Trzeba tylko przejsciowke do elma dokupic:)
Ja robiłem "na pająka" tylko dobrze zaizolowałem połączenia w interfejsie z obawy o przypadkowe spięcie.
Czytałe kilka postów na ten temat i doszedłem do wniosku, że tak będzie najlepiej bo nie wszystkie przejściówki mają wymagany układ pinów i nie zawsze współpracują. W gruncie rzeczy potrzeba tylko 4 kabelki aby wszystko grało, także wielkiego druciarstwa nie będzie. Przeszukaj dobrze forum to znajdziesz całkie sporo na ten temat i to z fotkami.
Pozdrawiam
więc odkręciłem zawór egr i okazało się że był zapieczony udało mi się go rozruszać czuć poprawę ale to nadal nie jest to. dalej ma spadki mocy nie wiadomo dlaczego jutro jestem umówiony na podłączenie do kompa i opiszę co się dowiedziałem. pozdrawiam
- Od: 29 sty 2010, 16:53
- Posty: 38
- Skąd: przemyśl
- Auto: mazda 626 GF 1.8 BEN GAZ 90 KM
Wychodzi na to, ze w mojej GFce nie ma OBD2!
Zadnego gniazda pod nogami kierowcy nie ma na pewno – 3 razy szukalem. Z kolei gniazdo diagnostyczne, ktorego zdjecie wstawilem wczesniej wyglada na OBD1. Mozecie jeszcze potweirdzic czy to na pewno OBD1? Czy moze daloby sie jednak polaczyc kablami gniazdo z elmem tak jak zrobil to Emiliano? Szukalem na forum, ale nie spotkalem sie w GF z takim gniazdem jak u mnie.
dzieki i pozdrawiam
Zadnego gniazda pod nogami kierowcy nie ma na pewno – 3 razy szukalem. Z kolei gniazdo diagnostyczne, ktorego zdjecie wstawilem wczesniej wyglada na OBD1. Mozecie jeszcze potweirdzic czy to na pewno OBD1? Czy moze daloby sie jednak polaczyc kablami gniazdo z elmem tak jak zrobil to Emiliano? Szukalem na forum, ale nie spotkalem sie w GF z takim gniazdem jak u mnie.
dzieki i pozdrawiam
Mazda 626 GF 2001r. 2.0 115 km.
- Od: 9 lis 2007, 12:57
- Posty: 42
- Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski/Wrocław
- Auto: Mazda 626 GF 2001 2.0 115km Benzyna +gaz

jest to cienki oring najlepiej rozkrec i dobierz na wymiar ja kupilem w sklepie z czesciami do maszyn ciagnikow itp. na zdjeciu jest przepustnica z mitasubiszi ale w mazdzie zawor jest taki sam
tu jest to napisane bardziej obrazowo tak dla potomnych :
http://www.mazda626.net/topic/25028-iac-valve-cleaning/
Ostatnio edytowano 29 maja 2012, 22:26 przez rumunn95, łącznie edytowano 1 raz
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
dołaczam sie do tematu.czy fakt że mam takie rozmieszczenie ( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6d2 ... 55976.html ) pinów swiadczy o tym ze nie mam obd2? bo nie moge znalezc u siebie pod kierownica:( czy elm 327 bedzie mozna podlaczyc? nie mam tak rozstawionych pinów jak w fotosie rumunn95
- Od: 2 lut 2011, 12:22
- Posty: 12
- Skąd: Kutno
- Auto: Kiedyś Mazda 626 GF hatchback 99rok 2.0 DiTD 101 km
obecnie 323F BG GT 1840CM 128KM
Witam,
ostatnio czyściłem przepustnicę wraz z czujnikiem który jest nad nią (niektórzy nazywają to silniczek krokowy) pod który podpięta jest 2 pinowa wtyczka. Okazało się, że po czyszczeniu nie ma wogóle ssania.
Wyczyściłem wszystko ze względu na spadające obroty do 200-300. Obroty w tej chwili na biegu jałowym mam w granicy 1 tys nawet 1,1 tys, a ssania brak.
Proszę o pomoc. Czytałem, że może rozciągniecie tej sprezynki w czujniku cos pomoze..?
zaznaczam iż, ssanie do samego końca działało prawidłowo. Dopiero po rozkreceniu i przeczyszczeniu zaworu IAC obroty biegu jałowego sie o niebo poprawiło a ssanie znikło. Czy samo przeczyszczenie tak prostego mechanizmu mogło coś zmienic?
pozdrawiam
EDIT:
zapomniałem o tym temacie, sprawa u mnie jest zamknięta. obroty nie falują a ssanie chodzi jak powinno. Wystarczyło wyjąć z zaworu IAC tę sprężynkę z jej obudową i wrzucić do WD40 na noc.. po skręceniu wszystkiego wszystko wrócilo do normy. pozdrawiam
ostatnio czyściłem przepustnicę wraz z czujnikiem który jest nad nią (niektórzy nazywają to silniczek krokowy) pod który podpięta jest 2 pinowa wtyczka. Okazało się, że po czyszczeniu nie ma wogóle ssania.
Wyczyściłem wszystko ze względu na spadające obroty do 200-300. Obroty w tej chwili na biegu jałowym mam w granicy 1 tys nawet 1,1 tys, a ssania brak.
Proszę o pomoc. Czytałem, że może rozciągniecie tej sprezynki w czujniku cos pomoze..?
zaznaczam iż, ssanie do samego końca działało prawidłowo. Dopiero po rozkreceniu i przeczyszczeniu zaworu IAC obroty biegu jałowego sie o niebo poprawiło a ssanie znikło. Czy samo przeczyszczenie tak prostego mechanizmu mogło coś zmienic?
pozdrawiam
EDIT:
zapomniałem o tym temacie, sprawa u mnie jest zamknięta. obroty nie falują a ssanie chodzi jak powinno. Wystarczyło wyjąć z zaworu IAC tę sprężynkę z jej obudową i wrzucić do WD40 na noc.. po skręceniu wszystkiego wszystko wrócilo do normy. pozdrawiam
- Od: 25 mar 2011, 17:46
- Posty: 24
- Skąd: Szadek / Łódź
- Auto: mazda 626 GF '99
2.0 16v 115KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6