Duży problem z obrotami 323f v6

Postprzez BLACK666PL » 16 lut 2011, 23:58

Witam. mój problem polega na tym ze autko nie idzie tak jak powinno, czyli około 3000 obr było wyczuwalne przyspieszenie, nagle kilka dni temu autko zaczęło dziwnie chodzić a mianowicie ten moment nagłego przyspieszenia przestawił się na około 5200 obr i tak został <nie> co to może być. <co?> <co?> <co?>
Jest do duży problem jak dla mnie bo autko przyspiesz dopiero od tych 5200 obr a tak nie powinno być.
dodam ze z autkiem do tej pory nie miałem żadnych problemów. więc byłbym wdzięczny za pomoc <spoko> <spoko>
X LIVE IS YOUR GAME X
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 15:23
Posty: 227
Skąd: ISLANDIA/GDYNIA
Auto: Mazda 323f BA v6
Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
Nissan Skyline r34 GTT
Honda civic 6g 1.6 vti

Postprzez cajar » 17 lut 2011, 01:28

Może lewe powietrze?
Ja miałem tak przy nieszczelnym dolocie. Wystarczyło okręcić pękniętą 'harmonijkę' taśmą izolacyjną i jest OK :)
Moja była 323F 2.5 V6 viewtopic.php?f=312&t=120101
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2010, 20:18
Posty: 95
Skąd: Lublin
Auto: Była Mazda 323F BA KLZE

Postprzez BLACK666PL » 17 lut 2011, 15:17

dolot jest cały sprawdzałem, rozłączyłem akumulator na noc i nic to nie pomogło dalej jestem w punkcie wyjścia <płacze> <płacze>
X LIVE IS YOUR GAME X
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 15:23
Posty: 227
Skąd: ISLANDIA/GDYNIA
Auto: Mazda 323f BA v6
Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
Nissan Skyline r34 GTT
Honda civic 6g 1.6 vti

Postprzez sly » 17 lut 2011, 15:41

Sprawdź filtr powietrza. Nie szarpie Ci?? Obroty trzyma te 750 ?? Może sprzęgło zaczęło Ci ślizgać?
Obrazek
HASŁO: sly180
Nie masz Chomika?? Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2010, 12:35
Posty: 254 (0/1)
Skąd: łódzkie
Auto: Leon

Postprzez BLACK666PL » 17 lut 2011, 18:03

sly180 napisał(a):Sprawdź filtr powietrza. Nie szarpie Ci?? Obroty trzyma te 750 ?? Może sprzęgło zaczęło Ci ślizgać?


filtr jest nowy, nie szarpie, obroty trzyma równo a sprzęgło na pewno jest w dobrym stanie, silnik ciągnie równo od dołu ale te kapnięcie pojawia się dopiero przy 5200 obr zawsze na tych obrotach i na każdym biegu a powinno przy około 3000 obr dokładnie nie pamiętam , sprawdziłem również cały dolot czy jest cały i czy pali na wszystkie świece i dalej nic <płacze>
X LIVE IS YOUR GAME X
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 15:23
Posty: 227
Skąd: ISLANDIA/GDYNIA
Auto: Mazda 323f BA v6
Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
Nissan Skyline r34 GTT
Honda civic 6g 1.6 vti

Postprzez cajar » 17 lut 2011, 19:14

a sprawdziles czy oba vrisy sie otwieraja?
Moja była 323F 2.5 V6 viewtopic.php?f=312&t=120101
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2010, 20:18
Posty: 95
Skąd: Lublin
Auto: Była Mazda 323F BA KLZE

Postprzez BLACK666PL » 17 lut 2011, 20:12

cajar napisał(a):a sprawdziles czy oba vrisy sie otwieraja?


właśnie sprawdziłem te vrisy i jeden z nich się nie otwiera dokładnie ten po lewej , i co dalej nowy czy jakas naprawa

dziękuje za pomoc <spoko> <spoko>
X LIVE IS YOUR GAME X
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 15:23
Posty: 227
Skąd: ISLANDIA/GDYNIA
Auto: Mazda 323f BA v6
Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
Nissan Skyline r34 GTT
Honda civic 6g 1.6 vti

Postprzez Aju » 17 lut 2011, 22:43

Mam to samo , wiekszość sprawdziłem ... VRISy otwierają sie oba na tych 5 tysiącach ale to nie jest przyczyna , też tak myślałem... został mi jeszcze filtr paliwa ktorego od kupna madzi nie wymienialem , już kupilem (30 zł ) i czekam troche sie ociepli to go wymienie bo trzeba wydłubać połowe komory silnika, ale jeśli to nie bedzie to, to już nie wiem ... a czujesz takie jakby zamulenie zanim nie dojdzie do wysokich obrotów ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:18
Posty: 150 (1/0)
Skąd: Głogów
Auto: 323 F BA (KF) 2.0i V6 24V '97

Postprzez BLACK666PL » 17 lut 2011, 22:53

Aju napisał(a):Mam to samo , wiekszość sprawdziłem ... VRISy otwierają sie oba na tych 5 tysiącach ale to nie jest przyczyna , też tak myślałem... został mi jeszcze filtr paliwa ktorego od kupna madzi nie wymienialem , już kupilem (30 zł ) i czekam troche sie ociepli to go wymienie bo trzeba wydłubać połowe komory silnika, ale jeśli to nie bedzie to, to już nie wiem ... a czujesz takie jakby zamulenie zanim nie dojdzie do wysokich obrotów ?


u mnie otwiera się tylko jeden przy 5000 tys,filtra jeszcze nie wymieniłem ale zrobię to jutro mam kupiony, a co do zamulania to się zgodzę dopóki nie przekroczę tych 5000 tyś czuje ze jej jest jakby trudno się rozkręcić, za to zrobiłem mały test tego virusa który się nie otwierał zblokowałem w pozycji otwartej i się przejechałem i powiem ze czułem różnice od razu było tak jak powinno, jestem pewien na 99% ze mam do wymiany tero virusa.
X LIVE IS YOUR GAME X
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 15:23
Posty: 227
Skąd: ISLANDIA/GDYNIA
Auto: Mazda 323f BA v6
Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
Nissan Skyline r34 GTT
Honda civic 6g 1.6 vti

Postprzez Majki88 » 18 lut 2011, 00:28

jeżeli jeden VRIS nie działa to odpowiedzialny jest za to solenoid lub inaczej zaworek trójdrożny który się zjarał
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez BLACK666PL » 18 lut 2011, 00:40

Majki88 napisał(a):jeżeli jeden VRIS nie działa to odpowiedzialny jest za to solenoid lub inaczej zaworek trójdrożny który się zjarał


a gdzie to się znajduje i czy sieczko się to wymienia i jak jest tego cena w Polsce <co?>
X LIVE IS YOUR GAME X
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 15:23
Posty: 227
Skąd: ISLANDIA/GDYNIA
Auto: Mazda 323f BA v6
Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
Nissan Skyline r34 GTT
Honda civic 6g 1.6 vti

Postprzez Marek 161BD081 » 18 lut 2011, 08:27

Popatrz po przewodach podciśnieniowych od tego siłownika vris i dojdziesz do elektrozaworów.
Na początek zdejmij oba przewody w wpuść do środka trochę WD40 bo po prostu mógł się zatrzeć/zabrudzić.
No i jeszcze jedna kwestia – sprawdźcie podłączenia elektryczne do nich :)
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323