
Samochód znany z tego forum myślę, że dość dobrze – co prawda nie wziąłem go z tymi pięknymi felgami 17" od 6stki, ale mam na to swój pomysł, jak i kilka innych. Klimat wozu jednak pozostanie ten sam, co wyjdzie tylko na dobre
PODSTAWOWE DANE:
– rok produkcji 1992
– kraj pochodzenia: Niemcy
– przebieg: 189220 km(data zakupu 12.02.2011)
– kolor nadwozia: Graphite Grey Mica
DANE TECHNICZNE:
– Pojemność – 1998 cm3
– Układ cylindrów – V6
– Ilość zaworów – 24
– Moc maksymalna – 144 KM (do zweryfikowania na hamowni)
– Maksymalny moment obr – 186 NM
– Masa własna: 1210 kg
WYPOSAŻENIE:
– klimatyzacja A/C
– ABS
– elektryczne otwierane szyby i lusterka(podgrzewane)
– elektrycznie otwierany szyberdach
– elektryczna regulacja wysokości reflektorów
– regulacja fotela kierowcy
– tapicerka w alkantarze
– poduszka powietrzna kierowcy
– wspomaganie kierownicy
– centralny zamek
– manualna skrzynia biegów
– podłokietnik
MODYFIKACJE DOKONANE PRZEZ POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA (jarusiek):
– założenie żarników Xenonowych 6K, postojówki białe LED
– wymiana kompletnego sprzęgła wraz z dociskiem na Exedy Stage One
– założenie kompletnego alarmu z odcięciem zapłonu, czujnikiem położenia i ultradźwiękowym+kluczyk scyzoryk
– wymiana klocków hamulcowych+drążki hamulcowe
-wymiana łączników stabilizatora+tuleje wahaczy
– remont serducha:
pasek alternatora + klimy GOODYEAR
pasek pompy WK + pompy wody GOODYEAR
poduszka silnika tył nad maglownicą – japoński zamiennik
poduszka silnika dół "L" – oryginał Mazda
łożyska napinaczy 6203 FAG
uszczelki kolektora wydechowego TAKOMA x2
uszczelki kolektora dolotowego TAKOMA x2
uszczelki pokryw zaworów oryginał mazda x2
o-ring aparatu zapłonowego oryginał mazda
– malowanie pokryw zaworów
– konserwacja podwozia środkami firmy NOXUDOL
Aktualizacja 17.09.2010
-Amorki KYB Excel G
-chromy
-usunięcie oznaczeń modelu z tyłu+znaczek na masce
-usunięcie standardowego spojlera
-wizyta u lakiernika i malowanie większości wozu
-BOMZ Cold Air Intake
-tłumik końcowy przelot MaxiTune
-sporo części zostało zmienionych w tym- w ostatnich tygodniach nowy rozrząd wraz z pompą wody i uszczelki dekli+zmiana oleju na Pełny syntetyk 5W40 Lotos Traffic (polecam przesiadkę z pół syntetyka, na zalecany przez fabrykę).
-Tarcze 283mm nac/nawierc. MIKODA GT/Klocki TRW
-Zaciski z Mazdy 6GG
Aktualizacja 3.01.2011
– wymiana chłodnicy i termostatu
– nowa sonda lambda NTK
– wymiana sworzni wahaczy i łożysko koła przód
Aktualizacja 17.04.2011
-wymiana drążków i końcówek drążków kierowniczych L/P
Aktualizacja 23.09.2011
-wymiana osłon przegubów zewnętrznych
-nowy tłumik drgań
-nowy zaczep wydechu (guma)
-nowe wycieraczki Mot-Gum
Aktualizacja 9.11.2011
– nowe sworznie wahaczy L/P
– nowy pasek alternator/klimatyzacja Bando
– nowy pasek pompy wspomagania/pompy wody Bando
– nowe przeguby zew. L/P Metelli
Aktualizacja 26.11.2011
– nowe świece NGK
Aktualizacja 10.05.2012
– nowe łożysko koła (lewy przód) NTN
– nowe klocki hamulcowe przód TRW (do Mazdy 6 GG)
– nowy filtr paliwa Knecht
– nowy filtr oleju Knecht (z wymianą oleju 5W40 TOTAL 9000)
– wymiana płynu hamulcowego
– obszycie kierownicy skórą ze wstawkami ze skóry perforowanej (http://www.tapicer.pl)
Aktualizacja 24.05.2012
– nowe łączniki stab. (l/p przód) Delphi
– nowe osłony gumowe przekładni kierowniczej
Aktualizacja 27.06.2012
– regeneracja zacisków hamulcowych (przód)
Aktualizacja 6.12.2012
– nowe tarcze ham. tył ABE
– nowe klocki ham. tył ABE
– nowy alternator (regenerowany)
– nowy przegub zew. LP Japan Line
Aktualizacja 15.11.2013
– nowe miedziane przewody do pompy sprzęgła
– nowy akumulator (Bosch)
Aktualizacja 27.02.2014
– wymiana filtra powietrza
– wymiana filtra oleju i oleju
– wymiana rolki napinacza paska alternatora
– nowy tłumik drgań / spawanie wydechu
FELGI I OGUMIENIE:
– felgi fabryczne Enkei 15"
– Ogumienie:
Lato n/a
Zima Dunlop SP Winter Sport 3d 185/65/R15
AUDIO:
– Pioneer DEH-2320UB
FILTRY:
Filtr Powietrza – Simota 240KM
Filtr Oleju – Knecht (olej Elf STI 10W40) | Ostatnia wymiana przy: 254000km
Filtr Paliwa – Knecht
-- FOTO-KĄCIK:












Z POZDROWIENIAMI DLA WSZYSTKICH FORUMOWICZÓW MazdaSpeed!

Nasza mała rocznica (50k km)
-- VIDEO-KĄCIK:
Wiosna 2011 Złocieniec