wiecie moze jak wyglada sprawa montazu czujnikow we wlasnym zakresie gdy auto jest na gwarancji?
Czy w takiej sytuacji zostanie mi jedynie ASO ?
Z gory dzieki
Mazda6 (GH) – Wrażenia i opinie
wg mnie powinno pasowac bez wiekszych problemow. Jezeli kazda czesc z anglika i aut na pozostale rynki miala by sie roznic to koszty produkcji byly by znacznie wieksze.
Ten link moze cie znainteresowac
http://cgi.ebay.co.uk/MAZDA-6-HEATER-CO ... 4aa6f87af9
takze sporo taniej
Ten link moze cie znainteresowac
http://cgi.ebay.co.uk/MAZDA-6-HEATER-CO ... 4aa6f87af9
takze sporo taniej
ja montowalem samemu czujniki do omegi przod i tyl i musze powiedziec, ze nie bylo z tym wiekszych problemow i samo zainstalowanie jest banalnie proste. Najwiekszym problemem bylo przeciagniecie kabli od przednich czujnikow z komory silnika do srodka auta , tyl poszedl juz szlo gladko
W instrukcji masz napisane na jakiej wysokosci i pod jakim katem czujniki maja najwieksza skutecznosc. Dodam ze nigdy takich rzeczy nie robilem wczesniej takze powiniennes zainstalowac je bez problemu nawet samemu
cena czujnikow oryginalnych z gwarancja wraz z instalacja w salonie mazdy w UK kosztuje ok 240f o ile dobrze pamietam. Pewnie te czujniki nie roznia sie niczym od tych na alledrogo i innych portalach 
ehhh...mysle ze najgorsze w tym wszystkim jest to ze nie ma jednoznacznych informacji na ten temat. Ostatnio pytalem w swoim aso odnosnie zamontowania stacji multimedialnej – nieoryginalnej. Wyglada to tak ze toretycznie po montazu staracilbym gwarancje na uklad elektryczny, oczywiscie montujac to w aso w razie awarii jakiegos podzespolu, przymknęliby na to oko, ale to tez nie jest konkretna informacja – w razie jakiegos probelmu nie wiem jak bedzie to potraktowane... no nic trzeba przemyslec temat i podjac jakas decyzje 
- Od: 20 lut 2010, 21:18
- Posty: 9
- Auto: Mazda 6 GH; 2,0 MZR-CD;
HAHAlopa napisał(a): Wyglada to tak ze toretycznie po montazu staracilbym gwarancje na uklad elektryczny,

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
Kamil
Jeżeli dużo jeździsz po mieście a mało poza, szczególnie po autobanach, to przychylałbym się do tej opinii. DPF już paru osobom na forum dał popalić, u mnie akurat jest odwrotna sytacja (dużo po autobanach a mało po mieście) i przez 50kkm żadnych problemów z filtrem czy też z poziomem oleju.
Roman S.
Czerwony Smok
Czerwony Smok
a u mnie dużo po mieście mało po autostradach i nie mam żadnych poważnych problemów (nie tylko z DPF), jestem z auta bardzo zadowolony (ogólnie). Przebieg 40.000km.
Ostatnio edytowano 13 lut 2011, 13:47 przez Kamil, łącznie edytowano 1 raz
-
Kamil
Ale koledzy ja ani razu nie miałem problemów z DPFem, auto używane w 80% w trasach więc tu nie ma prawa być problemu. Ja wspominam TYLKO o innych rzeczach które mnie trapią: zawieszenie, pompy vaccum (teraz drugi raz ) brak ogrzewania foteli plus ich skrzypienie plus tapicerka kierowcy wyglądająca na 150 tyś km a nie na 40 tyś (wtedy została wymieniona na gwarancji – teraz jakby mniej się wyciera) kontrolki poduszek, popsute sterowanie lusterkami, wymieniony próg plastykowy od strony pasażera – złuszczył się lakier na obszarze 6 cm, przeraźliwe skrzypienie tapicerki z okolic bagażnika (teraz wyeliminowane) i jeszcze coś by się znalazło, nie wspominam nawet o dwóch kompletach klocków i jednym komplecie tarcz, olejów filtrów etc etc.
Chyba przyznacie że to nie tak mało jak na samochód który ma 60 tyś przejechane
?
Sam silnik uważam za bardzo dobry jest o niebo lepiej wygłuszony niemal natychmiast nagrzewający się i cichszy niż silnik koncernu VW 2.0 tdi common rail, gdzie codziennie mogę porównać.
Chyba przyznacie że to nie tak mało jak na samochód który ma 60 tyś przejechane

Sam silnik uważam za bardzo dobry jest o niebo lepiej wygłuszony niemal natychmiast nagrzewający się i cichszy niż silnik koncernu VW 2.0 tdi common rail, gdzie codziennie mogę porównać.
- Od: 19 sie 2009, 22:54
- Posty: 72
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GH MZR-CD 140 Sedan 08
To tak jak moj brat z Hodną CR-V. każdy chwali honde CR-V a nam się trafił bardzo wadliwy egzemplarz, sypało sie wszystko pokolei (auto nowe z polskiego salonu). Nic tylko wspołczuć, i reklamuj co się da.
-
Kamil
Jestem absolutnym nowicjuszem jeżeli chodzi o Mazdę. Do niedawna byłem awolennikiem aut niemieckich ale Passat B6 2.0 TDI skutecznie mnie z nich 'wyleczył'. Teraz zastanawiam się nad Mazdą 6 2.0 benzyna 147KM sedan. Niestety egzemplarz o którym mówię jest ze stycznia 2008, jest więc jednym z pierwszych, a w dodatku ma 115 tys km na liczniku. Proszę o poradę na co zwrócić w takim aucie uwagę oraz czy wogóle warto zawracac sobie głowe taka ofertą?
Jakie wogóle są wersje Mazdy 6?
Będę wdzięczny za wszelkie rady i uwagi.
Jakie wogóle są wersje Mazdy 6?
Będę wdzięczny za wszelkie rady i uwagi.
- Od: 16 lut 2011, 12:38
- Posty: 10
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6