Wymiana oleju w silniku z DPF

Postprzez ru35 » 25 sty 2011, 22:48

blockers203 napisał(a):Witam. Mam pytanie odnośnie wymiany oleju w maździe 6 2.0CD poza ASO.

Ręce opadają , wyżej masz opisane już nie wspomne o tym że nie wiadomo o jakie auto chodzi ( silnik )
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2008, 22:17
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Auto: M6 MZR-CD 143 DPF

Postprzez Bolek » 26 sty 2011, 16:48

blockers203 napisał(a):Witam. Mam pytanie odnośnie wymiany oleju w maździe 6 2.0CD poza ASO.


Jeśli w MZR-CD 143 – próbował ktoś procedury opisanej tutaj
?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2005, 14:57
Posty: 192 (0/1)
Skąd: Luxembourg
Auto: 6 TRSi MZR-CD 143 5d 2007

Postprzez blockers203 » 28 sty 2011, 16:06

Kolego ru35 ręce opadają powiadasz? Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Napisałem ot tym iż znalazłem wzmiankę o kasowaniu inspekcji olejowej bez jazdy do ASO, a wyżej nic takiego nie jest napisane. Ale nie oto chodzi żeby sobie jakieś pierdoły wytykać kolega Bolek waśnie taką procedurę podał i trzeba sprawdzić czy zadziała.
1.Włączyć zapon.
2. Pin zaznaczony w czerwonym kółku zewrzeć do masy pojazdu.
3. Pięciokrotnie nacisnąć pedał przyspieszenia do spodu.
4.Wyłączyć zapon.
blockers203
 

Postprzez darekpaw » 28 sty 2011, 18:54

Kto pierwszy się odważy?
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 13:06
Posty: 53
Skąd: Piotrków Tryb
Auto: mazda 6 2006r.kombi dizelek 143km. Maj 2019 do CX 7 z 2010r. dizelek.Sierpień2023 cx5 2.5 benzyna 2017r.

Postprzez slime21 » 5 lut 2011, 20:22

Hehehe jak bym to widział wcześniej to bym spróbował bo miałem kłopoty z mrugającym DPF była przekroczona wymiana oleju i musiałem jechać do serwisu ale nie pojechałem do MAZDY tylko do FORDA bo tam miałem znajomego i mi to zrobił IDS-em, ale jestem bardzo ciekawy czy to działa ta kombinacja próbował już ktoś??
slime21
 

Postprzez ru35 » 7 lut 2011, 00:29

blockers203 napisał(a):Kolego ru35 ręce opadają powiadasz? Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Napisałem ot tym iż znalazłem wzmiankę o kasowaniu inspekcji olejowej bez jazdy do ASO, a wyżej nic takiego nie jest napisane. Ale nie oto chodzi żeby sobie jakieś pierdoły wytykać kolega Bolek waśnie taką procedurę podał i trzeba sprawdzić czy zadziała.
1.Włączyć zapon.
2. Pin zaznaczony w czerwonym kółku zewrzeć do masy pojazdu.
3. Pięciokrotnie nacisnąć pedał przyspieszenia do spodu.
4.Wyłączyć zapon.

Tylko kolego nie napisałeś o jakie auto chodzi 2.0CD co to jest? dwie płyty CD ? jest taka Mazda ? domyślam się że chodzi o 6 ale którą? jeśli chodzi o poliftową to sprawdzone że bez IDS-a sie nie da , chyba że Chińczycy znowu coś wymyślili – może ich nie doceniłem
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2008, 22:17
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Auto: M6 MZR-CD 143 DPF

Postprzez carlinos » 9 lut 2011, 20:30

Teraz możesz wrócić do usunięcia postu
For Mazda 6 DPF 143 the process is.
1. Ignition on
2. Connect the pin in the red circle to earth (chassis).
3. Press the accelerator to the floor and realese 10 times.
4. Ignition off.

5times is for 2.0 140 and 2.2
carlinos
 

Postprzez ralph68 » 12 lut 2011, 03:29

Witam! wszystko działa! podłaczyłem zaznaczony styk do masy, wlaczylem zapłon, wcisnalem
gaz do dechy 5 razy, wylaczylem zapłon---> DPF już nie miga! mnam mazde 2.0 143KM po lifcie
Dzięki pozdrawiam!
ralph68
 

Postprzez Bolek » 13 lut 2011, 14:02

ralph68 napisał(a):wcisnalem
gaz do dechy 5 razy, wylaczylem zapłon---> DPF już nie miga! mnam mazde 2.0 143KM po lifcie


czyli jednak wyszlo Ci 5 razy, jak w zlinkowanej przeze mnie procedurze. W kazdym razie jak komus nie zadziala 5, niech probuje deptac do 10. Za 3 tys km sam bede to musial wyprobowac sam. Wyglada na to, ze udalo sie uwolnic od kolejnej przymusowej uslugi
<jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2005, 14:57
Posty: 192 (0/1)
Skąd: Luxembourg
Auto: 6 TRSi MZR-CD 143 5d 2007

Postprzez Pablosz » 14 lut 2011, 11:57

Panowie, mam pytanie odnośnie tej procedury tzn czy są różnice w skrzynkach bezpiecznikowych między M6 MZR-CD 143 a MZR-CD 121?? <nauka>
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2010, 15:50
Posty: 120
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2007 121KM DPF->(to już historia)

Postprzez Enduro » 14 lut 2011, 12:16

Pablosz napisał(a):Panowie, mam pytanie odnośnie tej procedury tzn czy są różnice w skrzynkach bezpiecznikowych między M6 MZR-CD 143 a MZR-CD 121?? <nauka>

nie.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Pablosz » 19 lut 2011, 11:34

Potwierdzam, ta procedura działa <ok>. Zrobiłem to w swojej M6 MZR-CD 121 i wszystko hula jak złoto... To teraz trochę budżet domowy odetchnie i będzie można madzie dłubnąć. :D
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2010, 15:50
Posty: 120
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2007 121KM DPF->(to już historia)

Postprzez gmg » 30 mar 2011, 16:26

Czy ta procedura dziala jak podlaczenie auta do komputera po zmianie oleju zeby zarejestrowac serwis czy tylko wylacza swiecaca lampke dpf?
Niedlugo zmieniam olej ale mam nie po drodze do warsztatu:)
Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2010, 00:00
Posty: 24
Skąd: York, Anglia
Auto: Mazda 6 GG, MZR-CD, 2006

Postprzez rationis » 1 kwi 2011, 11:45

Witam
orientuje się ktoś który pin należy zmasować, aby wykasować kontrolkę DPF w Mazdzie 5 z silnikiem 2.0 MZR-CD(143KM) z 2006 roku ?
Proszę o informację. Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 2 kwi 2011, 14:08 przez rationis, łącznie edytowano 2 razy
rationis
 

Postprzez gmg » 1 kwi 2011, 12:02

Gdzie znajduje sie skrzynka z bezpiecznikami ze zdjecia w podanym wczesniej linku?
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2010, 00:00
Posty: 24
Skąd: York, Anglia
Auto: Mazda 6 GG, MZR-CD, 2006

Postprzez nightfly24 » 7 kwi 2011, 22:05

Witam
Dzisiaj oglądałem skrzynkę bezpiecznikową w mojej M5 i niestety różni się od tej ze zdjęcia i nie widzę podobnego wejścia.
Gdzie znajduje sie skrzynka z bezpiecznikami ze zdjecia w podanym wczesniej linku?

W M5 jest komorze silnika po stronie kierowcy.

Robił już to ktoś w M5?

Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2011, 22:58
Posty: 37
Skąd: Biała Podlaska
Auto: Mazda 5 MZR-CD 2.0 110KM.

Postprzez mazda_dpf » 23 cze 2011, 08:10

Koledzy może ktoś wrzuci ponownie zdjęcie który przewód połączyć do masy ponieważ link ze zdjęciem który to przewód jest niedostępny.
mazda_dpf
 

Postprzez darekpaw » 27 cze 2011, 22:32

Witam u mnie też ten sposób zadziałał .Olej wymieniony i po przejechaniu ok 200km kontrolka zaczęła mrugać.Udało się ale za3razem chyba kabelek zle stykał i pod koniec 3razy mrugnęła kontrolka od świec ale dpf nie mruga i jest na razie ok.
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 13:06
Posty: 53
Skąd: Piotrków Tryb
Auto: mazda 6 2006r.kombi dizelek 143km. Maj 2019 do CX 7 z 2010r. dizelek.Sierpień2023 cx5 2.5 benzyna 2017r.

Postprzez Zryw » 2 lip 2011, 11:06

Obrazek
Uploaded with ImageShack.us
Chciałbym sie przyczepic to wątku. Mam tu puszkę m6 2.0 diesel dpf 2007r. Chce skasować inspekcje olejowa sposobem podanym wczesniej:
1. Włączyć zapon.
2. Pin zewrzeć do masy pojazdu.
3. Pięciokrotnie nacisnąć pedał przyspieszenia do spodu.
4. Wyłączyć zapon.
Jestem poczatkujacym uzytkownikiem m6, nie mam na co dzien do czynienia z elektronika, aczkolwiek sama procedura nie wydaje sie byc trudna . W jaki sposób "zewrzec pin do masy" i ktory to jest pin na zalaczonym obrazku?
Początkujący
 
Od: 24 lut 2011, 17:04
Posty: 17
Skąd: tarnów
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 diesel 143 KM 2007 r.

Postprzez Dzanus » 5 lip 2011, 20:04

U mnie niestety nie działa ta metoda (albo ze mną coś nie tak <glupek2> ). Procedura kasowania prosta a jednak po wielu próbach kontrolka DPF dalej mruga. Chyba będę musiał wybrać się do ASO, w Częstochowie robią to za 70zł. A może ta kontrolka oznacza coś jeszcze innego?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 sie 2010, 13:54
Posty: 23
Skąd: Częstochowa
Auto: Kiedyś Mazda 6 Top Sport 143KM, 2006
Teraz Mazda 6 SkyPassion, 2.5l, 2015

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6