Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD
KOnkretnie. Kiedy turbo ? 
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
weede gratki nowej zawiechy. Ja na razie planuję nowe koło
.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
No muszę pochyli czoła nad zaangażowaniem
czasem innych na to nie stać,
sam po przeczytaniu toku prac zastanawiam sie czy aby nie utopić trochę zł w swoja srebrną strzale
Bo w tedy sami wiemy czym jeździmy i za co płacimy



sam po przeczytaniu toku prac zastanawiam sie czy aby nie utopić trochę zł w swoja srebrną strzale
Bo w tedy sami wiemy czym jeździmy i za co płacimy

weede napisał(a):I może na tor poznań uda się wyjechać...
Pytalem sie osobiscie i nie da rady, jedynie podczas dnia automobilisty, ktory odbyl sie ostatnio w 2009 roku i takze i w 2011 sie nie obedzie. jedyna szansa wjazd na poznan jest ALT ale wpisowe 500zl:P, badz autoszkola jazdy koszto 700 zl. No niestety zeyjemy w tak glupim kraju ze trzeba by miec miliony zeby zrobic 2 kolka na pelnym torze. Gdzie w innych krajach placisz 100-200e i mozesz jezdzic do konca swojego zycia.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
przede wszystkim to z tak głośnymi wydechami bedzie juz problem z wjazdem na tor w poznaniu
-
Pyton162
weede to nie jest gwint , to taki prawie że gwint . Z tego co wiem na szczęście nie z autopsji lubi to się rozsypywać często i gęsto , słyszałem o wielu przypadkach .
O tyle dobrze że wymieniasz też amortyzatory do tego które są pewnie niższe i twardsze co daje większe prawdopodobieństwo że będzie to trwałe , oraz firma Eibach , która bądź co bądź jest znana i ceniona w produkcji sprężyn i sprężynek
PZDR .
O tyle dobrze że wymieniasz też amortyzatory do tego które są pewnie niższe i twardsze co daje większe prawdopodobieństwo że będzie to trwałe , oraz firma Eibach , która bądź co bądź jest znana i ceniona w produkcji sprężyn i sprężynek
PZDR .
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
no ja miałem z tym (nie do końca miłym) produktem kłopot i wywaliłem ale to nie w Mażdzie tylko w autku o wiele łatwiejszym w modyfikowaniu więc mi było łatwiej podjąć taką decyzje
ale gratuluje autko pierwszoligowe
ale gratuluje autko pierwszoligowe
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
weede napisał(a):Jak będzie mialo ochote się spsuć to wrzuce zwykłe spręzyny
Nie jest to przypadkeim modyfikacja jednorazowa? Wydaje mi sie, ze musisz obciac szlifierką kolnierze w twoich nowych pachnacych amorkach aby zalozyc te gwintowane sprezyny.
Less roof, more fun


weede napisał(a):hahahks napisał(a):i jak zawias? wlecial juz na swoje miejsce?
to taka zgryźliwość z powodu tego co dzieje się za oknem?![]()
Mody będa na wiosne.
nie wiem jak tan na polnocy ale u nas juz prawie wiosna:P i pierwsze kille na ulicy juz siadaja

a tak wogole to jestes guru dla mnie


Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?
– ..... chłodnica
– ..... chłodnica
- Od: 6 wrz 2009, 21:02
- Posty: 738
- Skąd: Kraków
- Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16
update
Po troche większych bojach niż oczywiście to wygląda w teorii założona naba momo i kiera momo:

i rozpóreczka tył (oczywiście też nie była P&P jeśli chce się zostawić napinacze pasów i plastiki)
z wrażeń z jazdy, z tyłu nastąpiła cisza – plastiki ani drgną i całą buda jakaś taka bardziej zwarta (chociaż to może autosugestia :lol: )
heh bez przesady
Po troche większych bojach niż oczywiście to wygląda w teorii założona naba momo i kiera momo:

i rozpóreczka tył (oczywiście też nie była P&P jeśli chce się zostawić napinacze pasów i plastiki)

z wrażeń z jazdy, z tyłu nastąpiła cisza – plastiki ani drgną i całą buda jakaś taka bardziej zwarta (chociaż to może autosugestia :lol: )
HKSze napisał(a):weede napisał(a):hahahks napisał(a):a tak wogole to jestes guru dla mnie![]()
heh bez przesady

Adrenaline Addiction.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość