przygasająca żarówka wstecznego podczas kręcenia kierownicą
1, 2
Polatałem w szukajce ale nic nie znalazłem na ten temat wiec zakładam nowy wątek.
Otóż wczoraj niechcący zauważyłem że jeśli mam wrzucony wsteczny i zaczynam kręcić kierownicą to światło przygasa. Macie takie jaja u siebie?
Otóż wczoraj niechcący zauważyłem że jeśli mam wrzucony wsteczny i zaczynam kręcić kierownicą to światło przygasa. Macie takie jaja u siebie?
Ja mam tak że zimą jak rano kręcę kierownicą to przygasają mi światła mijania.
Szwagier w swojej trójce ma to samo więc ten typ chyba tak ma.
Zapewne elektryczne wspomaganie mocno obciąża aku.
Szwagier w swojej trójce ma to samo więc ten typ chyba tak ma.
Zapewne elektryczne wspomaganie mocno obciąża aku.
MOJA MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=111631
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=111631
Ale elektryczne wspomaganie jest chyba tylko w dieslach?
Ja bym raczej podejrzewał jakieś styki w okolicach kolumny kierownicy.
Ja bym raczej podejrzewał jakieś styki w okolicach kolumny kierownicy.
ale masz tak tylko rano? Ja jak to zauważyłem to już autko było rozgrzane. Faktem jest że zauwazyłem to jak kręciłem kierownicą stojąc w miejscu a nie jadąc a logiczne jest że wtedy opór jest większy 
Dzieje się to tlyko i wyłącznie z lampką wstecznego. LEDy mijania i hamulca nie przygasają ani też żarówka przeciwmgielnego

Dzieje się to tlyko i wyłącznie z lampką wstecznego. LEDy mijania i hamulca nie przygasają ani też żarówka przeciwmgielnego

mam tak jak auto stoi dłuższy czas na dworze i po odpaleniu jak kręce to wyraźnie przygasają światła.
Później jak już auto się rozgrzeje przygasanie zanika, a przynajmniej już tego nie zauważam
Benzyniaki też mają. (2,0 na pewno)
Później jak już auto się rozgrzeje przygasanie zanika, a przynajmniej już tego nie zauważam
RobertPi napisał(a):Ale elektryczne wspomaganie jest chyba tylko w dieslach?
Benzyniaki też mają. (2,0 na pewno)
MOJA MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=111631
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=111631
Faktycznie 1.4 i 1.6 ma hydrauliczne wspomaganie a 2.0 i diesle mają elektrohydrauliczne.
Seraf napisał(a):a reszta sobie tańczy razem z działaniem wspomagania a po wstecznym najlepiej widać
szczerze nie zauważyłem takich objawów -dziś specjalnie patrzyłem
Witam,
A ze tak sie zapytam... z jakich lat produkcji macie auta? (to do tych, ktorzy maja klopoty ze wspomaganiem / przygasajacymi swiatlami).
Jezeli z 2007 – 2008 to jest prawdopodobne, ze macie problem typu:
viewtopic.php?f=120&t=103351
W innych przypadkach powinniscie sprawdzic stan naladowania akumulatora...
Pamietajcie, ze jezdzicie 12 miesiecy w roku na swiatlach i/lub w korkach ... w ruchu miejskim,
gdzie aku dostaje niezla szkole...
Sprawdzcie go na wylaczonym silniku, poniewaz przy wlaczonym pracuje ladowanie akumulatora...
A ze tak sie zapytam... z jakich lat produkcji macie auta? (to do tych, ktorzy maja klopoty ze wspomaganiem / przygasajacymi swiatlami).
Jezeli z 2007 – 2008 to jest prawdopodobne, ze macie problem typu:
viewtopic.php?f=120&t=103351
W innych przypadkach powinniscie sprawdzic stan naladowania akumulatora...
Pamietajcie, ze jezdzicie 12 miesiecy w roku na swiatlach i/lub w korkach ... w ruchu miejskim,
gdzie aku dostaje niezla szkole...
Sprawdzcie go na wylaczonym silniku, poniewaz przy wlaczonym pracuje ladowanie akumulatora...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
POMPA WSPOMAGANIA!!! – zatruwająca mi życie i przyjemność z jazdy M3 jest przyczyną przygasania świateł. Fajnie że ktoś poruszył ten temat bo już na prawdę myślałem że mój egzemplarz M3 jest tak bardzo pechowy ale widzę że nie tylko ja borykam się z kilkoma dziwnymi problemami.
Pomimo akcji serwisowej, wymieniono mi pompę, a układ nadal działa jak kupa.
Pomimo akcji serwisowej, wymieniono mi pompę, a układ nadal działa jak kupa.
- Od: 8 maja 2010, 00:52
- Posty: 92
- Skąd: Lubuskie
- Auto: Mazda 3 2.0 A/T 150 KM
Lukaszgracz napisał(a):Pomimo akcji serwisowej, wymieniono mi pompę, a układ nadal działa jak kupa.
A dokladniej jakie objawy?
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Auto na biegu bez używania gazu prędkość około 10km/h okręcam kierownicą na maxa w lewo zaraz na maxa w prawo i tak powtarzam – wspomagania nie ma, koło kierownicy działa jak w moim starym polonezie
Drugi przykład, chcąc np. szybko włączyć się do ruchu z przystanku autobusowego itp. kierownica w lewo gaz i odbicie w prawo – przy szybkim odbiciu w prawo znów brak mocy.
Wspomaganie nie działa u mnie przy bardzo szybkich manewrach kierownicą, pompa jak gdyby była mocno spóźniona z podaniem mocy hydraulicznej na siłowniki.
Takie same objawy były przed wymianą pompy i po jej wymianie.
Pozdrawiam
Drugi przykład, chcąc np. szybko włączyć się do ruchu z przystanku autobusowego itp. kierownica w lewo gaz i odbicie w prawo – przy szybkim odbiciu w prawo znów brak mocy.
Wspomaganie nie działa u mnie przy bardzo szybkich manewrach kierownicą, pompa jak gdyby była mocno spóźniona z podaniem mocy hydraulicznej na siłowniki.
Takie same objawy były przed wymianą pompy i po jej wymianie.
Pozdrawiam
- Od: 8 maja 2010, 00:52
- Posty: 92
- Skąd: Lubuskie
- Auto: Mazda 3 2.0 A/T 150 KM
To może jednak nie pompa tylko jakieś czujniki położenia, sterowanie zaworami albo inna cholera 
Lukaszgracz napisał(a):Auto na biegu bez używania gazu prędkość około 10km/h okręcam kierownicą na maxa w lewo zaraz na maxa w prawo i tak powtarzam – wspomagania nie ma, koło kierownicy działa jak w moim starym polonezie
Drugi przykład, chcąc np. szybko włączyć się do ruchu z przystanku autobusowego itp. kierownica w lewo gaz i odbicie w prawo – przy szybkim odbiciu w prawo znów brak mocy.
Wspomaganie nie działa u mnie przy bardzo szybkich manewrach kierownicą, pompa jak gdyby była mocno spóźniona z podaniem mocy hydraulicznej na siłowniki.
Takie same objawy były przed wymianą pompy i po jej wymianie.
Pozdrawiam
auto po jakims uderzeniu/stluczce ?
nie miało stłuczki, ja obstawiam tylko winę pompy.
- Od: 8 maja 2010, 00:52
- Posty: 92
- Skąd: Lubuskie
- Auto: Mazda 3 2.0 A/T 150 KM
Ale skoro przed wymianą jak i po dalej są problemy to może faktyczne należy poszukać gdzie indziej.
Czytając twoje posty zaczynam się martwić.
Jeśli się okaże że będę się kwalifikował i przeprowadzą mi akcję serwisową, to może w moim aucie też zacznie coś szwankować.
Dodam że narazie puki co poza przygaszającymi światłami nie mam absolutnie żadnych problemów ze wspomaganiem.
Czytając twoje posty zaczynam się martwić.
Jeśli się okaże że będę się kwalifikował i przeprowadzą mi akcję serwisową, to może w moim aucie też zacznie coś szwankować.
Dodam że narazie puki co poza przygaszającymi światłami nie mam absolutnie żadnych problemów ze wspomaganiem.
MOJA MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=111631
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=111631
Jerry a na co ty jeszcze czekasz!!! Jedź to salonu Mazdy pokaż dowód rejestracyjny z VINem i weryfikacja w ciągu 1-2 dni i wiesz czy się kwalifikujesz czy nie. Ja mam identyczną jak ty no może poza kolorem M3 z USA i zrobili mi akcję w Grudniu.
A co do mojego problemu, auto jest w 100% OK, może trochę za bardzo przeżywam bo mając auto za taką kasę z tak niewielkim przebiegiem wszystko powinno chodzić tip top, a tak nie jest.
Mnie pociesza tylko jedno, myślałem że tylko u mnie przygasają światła a tymczasem widzę że u innych również więc jest to jakaś wada fabryczna.
A co do mojego problemu, auto jest w 100% OK, może trochę za bardzo przeżywam bo mając auto za taką kasę z tak niewielkim przebiegiem wszystko powinno chodzić tip top, a tak nie jest.
Mnie pociesza tylko jedno, myślałem że tylko u mnie przygasają światła a tymczasem widzę że u innych również więc jest to jakaś wada fabryczna.
- Od: 8 maja 2010, 00:52
- Posty: 92
- Skąd: Lubuskie
- Auto: Mazda 3 2.0 A/T 150 KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości